Doe niet zo ontzettend sneuquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
Jij hebt nooit gehaxballtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie jou als een stabiel mens.
Die leven enorm boven hun stand, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
Het is bij Ajax, die vorige week nog van een stel semi-profs verloren, veel stabieler!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef GGMM het volgende:
Mensen die denken dat Ajax kampioen wordt
Weggedoken in z’n eigen kuttopic zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Zipportal het volgende:
PSVKKD laat zijn kop niet meer zien hier.
Zorro ook weer weg, zal wel toeval zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zorro ook weer weg, zal wel toeval zijn.
Die komt in je schriftjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Zipportal het volgende:
eem deze quote bewaren heequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Tuurlijk wordt PSV gewoon kampioen maar dit is wel heerlijk
Ik hoop natuurlijk dat Ajax 'm pakt, maar dat is nog steeds niet het meest realistische scenarioquote:
Iemand moet het worden en zo te zien heeft de rest geen interesse meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef GGMM het volgende:
Mensen die denken dat Ajax kampioen wordt
ik zeg jou heel eerlijk ouwe reus, Utrecht kampioen kan gebeuren in het eerst deze geschiedenis, ben eerlijk met jouquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat Ajax 'm pakt, maar dat is nog steeds niet het meest realistische scenario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |