Zeuvenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bijna iedereen.
Users waarvan de naam eindigt op 7 iets minder.
Doe niet zo kinderachtigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:36 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door ISVV op 01-02-2025 22:36 ]
Dank, mijn waarde vrind.quote:
Slaap lekker maatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga onder de wol, morgen weer een drukke sportdag. Fijne avond mensen.
Mathieugodquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga onder de wol, morgen weer een drukke sportdag. Fijne avond mensen.
Dus tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
Zou PSV weer als doel hebben met 3-2 te winnen?
U gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
Zou PSV weer als doel hebben met 3-2 te winnen?
Ja dat kan zo maar.quote:
PSV speelde uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef Coco het volgende:
3-1 weggeven in de laatste 5 minuten.
BOSZOUT
Maar dat kan helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
De sfeer bij PSV zakt onder het vriespunt... bizar dat Ajax morgen gewoon koploper kan zijn
Maar dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
De sfeer bij PSV zakt onder het vriespunt... bizar dat Ajax morgen gewoon koploper kan zijn
Dagjesvolked.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Doe niet zo zielig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
Ik zapte weg bij 1-3, wasgebeurt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Er waait een fris windje daar denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Mario zegt dit iets over de vorm van dit PSV.
Doe niet zo ontzettend sneuquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Jij hebt nooit gehaxballtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie jou als een stabiel mens.
Die leven enorm boven hun stand, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Het is bij Ajax, die vorige week nog van een stel semi-profs verloren, veel stabieler!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef GGMM het volgende:
Mensen die denken dat Ajax kampioen wordt
Weggedoken in z’n eigen kuttopic zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Zipportal het volgende:
PSVKKD laat zijn kop niet meer zien hier.
Zorro ook weer weg, zal wel toeval zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zorro ook weer weg, zal wel toeval zijn.
Die komt in je schriftjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Zipportal het volgende:
eem deze quote bewaren heequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Tuurlijk wordt PSV gewoon kampioen maar dit is wel heerlijk
Ik hoop natuurlijk dat Ajax 'm pakt, maar dat is nog steeds niet het meest realistische scenarioquote:
Iemand moet het worden en zo te zien heeft de rest geen interesse meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef GGMM het volgende:
Mensen die denken dat Ajax kampioen wordt
ik zeg jou heel eerlijk ouwe reus, Utrecht kampioen kan gebeuren in het eerst deze geschiedenis, ben eerlijk met jouquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat Ajax 'm pakt, maar dat is nog steeds niet het meest realistische scenario
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |