Nee ik heb een goed geheugen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n schriftje net zoals @:RamboDirk ?
Timber is niet de enigequote:
Je bedoelt @Zipportalquote:Op zondag 2 februari 2025 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n schriftje net zoals @:RamboDirk ?
Het heeft niet met ROOFBOUW te maken, meer zijn invloed rond de 16 van de tegenstander die drastisch is teruggedrongen qua passing en dergelijke.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber is niet de enige![]()
Ik denk dat het wel meevalt, de eerste twee maanden speelde hij fantastisch. Timber heeft er vooral last dat er roofbouw op hem is gepleegd.
Met name Beelen en Hancko missen Arend.
Kloptquote:Op zondag 2 februari 2025 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wie zijn de Feyenoorders als grootste concurrent, Utrecht of AZ?
Die missen Geertruida ook wel een beetje.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber is niet de enige![]()
Ik denk dat het wel meevalt, de eerste twee maanden speelde hij fantastisch. Timber heeft er vooral last dat er roofbouw op hem is gepleegd.
Met name Beelen en Hancko missen Arend.
Ik had Ajax v Feyenoord ook juist voorspeld, alleen niet in jouw krantje.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:55 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Tarado (goh) en @:Picommp met de juiste voorspelling van Ajax - Feyenoord.
Jij deed niet aan voorspellingen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had Ajax v Feyenoord ook juist voorspeld, alleen niet in jouw krantje.
Ter illustratie Zippy bij de 2-1.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft die ook een schriftje, ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat is een symptoom en geen oorzaak. Timber was twee maanden lang onze beste speler tot die blessure tegen Utrecht. Daarna bakte hij er niks meer van, tot vanmiddag.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het heeft niet met ROOFBOUW te maken, meer zijn invloed rond de 16 van de tegenstander die drastisch is teruggedrongen qua passing en dergelijke.
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie Zippy bij de 2-1.Wie had nou eigenlijk de cocototo gewonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ja. En Lotomba. Priske opereert met drie verdedigers op één lijn, en daar missen we nu een geschikte derde speler voor.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die missen Geertruida ook wel een beetje.
Dat zegt hij toch net lieverd.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie had nou eigenlijk de cocototo gewonnen?
Dat zei ik net.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie had nou eigenlijk de cocototo gewonnen?
Kan jij iets vinden over doelpunten uit spelhervattingen voor Feyenoord? Aan het begin van het seizoen scheen die Priske nogal een Meester Dokter te zijn daarin, maar dat lijkt me tegen te vallen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn favoriete statsite heeft de geavanceerde data voor de Eredivisie helaas stopgezet.
Priske doet de spelhervattingen niet, maar Etienne Reijnen. Overigens maakt Feyenoord vrij veel doelpunten uit spelhervattingen, tegen Lille nog (11 in totaal volgens mij)quote:Op zondag 2 februari 2025 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan jij iets vinden over doelpunten uit spelhervattingen voor Feyenoord? Aan het begin van het seizoen scheen die Priske nogal een Meester Dokter te zijn daarin, maar dat lijkt me tegen te vallen.
In de Champions League 1quote:Op zondag 2 februari 2025 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan jij iets vinden over doelpunten uit spelhervattingen voor Feyenoord? Aan het begin van het seizoen scheen die Priske nogal een Meester Dokter te zijn daarin, maar dat lijkt me tegen te vallen.
werkweigeraars hebben sowieso niet de mentaliteit om in de top te spelenquote:
Die wilde heel graag niet naar Eindhoven volgende week.quote:
FF lekker dit, poah.quote:
Gelachen, Ajax uit wordt de makkelijkste wedstrijd van alle die je noemt.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ heeft met PEC thuis, Fortuna thuis, Heerenveen uit en RKC thuis een simpel programma tot aan Ajax. Maar goed, het blijft AZ.
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelachen, Ajax uit wordt de makkelijkste wedstrijd van alle die je noemt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zelf even teruggekeken. Tarado dus.
Gefeliciteerd @:tarado
Misschien terecht, maar niet heel slim natuurlijk. Lekker salaris doorbetalen aan een speler die niet meer gaat leveren. En dan ook nog een transfersom van enkele miljoenen mislopen omdat je als directie even wilt laten zien dat je principieel bent.quote:
Ik worstel me eerst even door Studio Voetbal heen.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Ik probeer Dit Was Het Weekend te kijken, maar ik heb het ontzettend lastig om de intonatie van Marciano Vink uit te zitten.
Knap hoe AZ al vanaf de jaren 80 steeds weer aan de top verschijnt. Ook mooi te zien hoe de oud papier club, waar om gelachen wordt, zo gezond is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Zeer interessante lijst.
Feyenoord opvallend laagquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Zeer interessante lijst.
Opvallend ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |