Dat heeft ie wel degelijk, maar los daarvan speelt ie ook gewoon beter dan je mag verwachten voor iemand die nog maar nauwelijks heeft meegetraind.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Serieus? Malacia heeft nog geen voorzet gegeven
De man heeft een paar jaar in de PL gespeeldquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heeft ie wel degelijk, maar los daarvan speelt ie ook gewoon beter dan je mag verwachten voor iemand die nog maar nauwelijks heeft meegetraind.
Stoere knapen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Was vergeten te zeggen Hup Willem II, dan maar nu voor de gelijkmaker
Die zit echt in zijn 'ik mocht niet weg en nu ga ik opstandig doen' fase.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Lang gaat supporters in zijn tuin krijgen.
Ja maar die man doet wel damagequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Lang gaat supporters in zijn tuin krijgen.
Brokko doc mach die tata's gaan fixen met scrap met mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ja maar die man doet wel damage
Mond, spraak, arm? Beroerte alarm!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brokko doc mach die tata's gaan fixen met scrap met mij.
En?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:31 schreef bbuddybb het volgende:
Mijn focus ligt vandaag op Noa Lang.
Heb je een beroerte?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brokko doc mach die tata's gaan fixen met scrap met mij.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Was vergeten te zeggen Hup Willem II, dan maar nu voor de gelijkmaker
bijna....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:29 schreef Szura het volgende:
Zal nog wel een bal goed vallen voor de vervelende Til
Dat is een werelds programmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |