Op X vergelijken ze hem al met een playmobil-poppetje qua haarquote:Op zondag 2 februari 2025 17:28 schreef ben34567 het volgende:
Keanu mag zijn vettig haar ook eens wassen
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op X vergelijken ze hem al met een playmobil-poppetje qua haar
Keanu lijkt toch meer op Jerommeke van Suske en Wiskequote:Op zondag 2 februari 2025 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Luna68 op 02-02-2025 17:53:38 ]
Dr spokquote:Op zondag 2 februari 2025 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben ui, dus wellicht ui?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:50 schreef Ireth het volgende:
Wat is Elsa nu aan het rondroeren in die pan? Perzik??
Gember vlgs mijquote:Op zondag 2 februari 2025 17:50 schreef Ireth het volgende:
Wat is Elsa nu aan het rondroeren in die pan? Perzik??
roze koek lust iedereen welquote:Op zondag 2 februari 2025 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt me zo klote om niks te lusten, altijd dat gedoe als je ergens eet, ben blij dat ik een vuilbak ben
Jordy heeft ook een mooie diepe stem als hij zingtquote:
Het enige wat ik absoluut niet eet is boerenkool, de rest zou me niet boeien...quote:Op zondag 2 februari 2025 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt me zo klote om niks te lusten, altijd dat gedoe als je ergens eet, ben blij dat ik een vuilbak ben
Veel, is gezond voor ze.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:14 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel potten spinazie hebben ze nu gebruikt??
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik mis het woordje gebleekte in de tt
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik mis het woordje gebleekte in de tt
Is er ook een lot uit de loterij te koop waarop zeker de hoofdprijs valt?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Is er ook een gamechanger waarmee we onze weekly basics kunnen verdubbelen? Want anders koop ik dat"
Ik had begrepen dat allebei de Davids geen groenten aten, alleen David S eet wel groente als het in soepvorm isquote:
Heeft inderdaad geen enkele zin.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:34 schreef marky het volgende:
Zonde van de olijfolie om dat in het pastawater te gooien heeft 0 zin.
quote:
oh dacht alleen dat die ouwe geen groente lustte, excuse moiquote:Op zondag 2 februari 2025 18:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat allebei de Davids geen groeten aten, alleen David S eet wel groente als het in soepvorm is
t/m vrijdag is geen probleemquote:Op zondag 2 februari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
Jane : Is iedereen er ok mee als wij koken de hele week?
JAAAA
is bij mij een nep sorry excuse moiquote:Op zondag 2 februari 2025 18:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
oh dacht alleen dat die ouwe geen groente lustte, excuse moi
Mijn lief vroeg net met een schuin oog op de tv wat die kip heeft misdaanquote:
Ja hij staat alweer te tunen wat hij kan stelenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:41 schreef Limbus het volgende:
Nu heeft Jef het dus zelf gezegd dat hij de dief is daar
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mijn lief vroeg net met een schuin oog op de tv wat die kip heeft misdaan
Ja klopt, trekt de marinade beter inquote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik snap niet dat ze dit doen. doe ik zelf nooit.
Zal wel zijn voor de marinade of zo.. maar apart om te zien
Ja klopt, zal wel beter zijn, BB is zo leerzaam somsquote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik snap niet dat ze dit doen. doe ik zelf nooit.
Zal wel zijn voor de marinade of zo.. maar apart om te zien
Begrijp dat ook niet hoor.. snijd het gewoon in blokjes en marineer het en laat het de hele nacht trekken. Ze prikken die hele kip helemaal naar dequote:
Martel jij de kip ook zo?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja klopt, trekt de marinade beter in
Uhuquote:Op zondag 2 februari 2025 18:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja klopt, zal wel beter zijn, BB is zo leerzaam soms
Ik ook maar het is vet en dat geeft wel smaak en ze hebben niet zo veel kip dus denk niet dat zij er ook maarviets van afsnijdenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
Vind dat witte wel goor dat knip ik altijd eraf
Hebben ze geen grotere messen zoals in grote mensen keukens .. Ik snijd nooit vlees met zo'n klein mesje ..quote:Op zondag 2 februari 2025 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
BiggBroteeeteer hebbeweeh ook messseelijjpeersss?? de messehh sijn soww bot... Aldus Zijk Jane vd Valk .. geef ze godsamme één vinger en ze mekkeren gelijk over álles![]()
[ afbeelding ]
Dit kan alleen maar fout gaanquote:Op zondag 2 februari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
van pannekoeken meppen naar sletsen meppen
Dat viel vorig jaar niet zo goed geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
van pannekoeken meppen naar sletsen meppen
Jeffrey blijft in de keuken staan met het voorbereiden van het eten voor morgen.. bang dat er iets wordt gestolen?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie.. kussiekussie mag nog buitenkoppelse gemeenschap![]()
[ afbeelding ]
Toen werd Tom volgens mij bijna gelyncht onlinequote:Op zondag 2 februari 2025 18:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat viel vorig jaar niet zo goed geloof ik
FOMO, je weet maar nooit of er wat te snaaien valtquote:Op zondag 2 februari 2025 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey blijft in de keuken staan met het voorbereiden van het eten voor morgen.. bang dat er iets wordt gestolen?
Het ging me over het elitaire gezeik, zodra ze ook maar iets extra's krijgen gelijk mekkeren om meerquote:Op zondag 2 februari 2025 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze geen grotere messen zoals in grote mensen keukens .. Ik snijd nooit vlees met zo'n klein mesje ..
Voorbereiden voor morgenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang zijn ze al bezig met koken ? 1 uur of zo
Ze hebben al gegetenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang zijn ze al bezig met koken ? 1 uur of zo
onzinquote:Op zondag 2 februari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het ging me over het elitaire gezeik, zodra ze ook maar iets extra's krijgen gelijk mekkeren om meer
Hij sloeg ook wel erg hardquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Toen werd Tom volgens mij bijna gelyncht online
Rauwe kipquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
FOMO, je weet maar nooit of er wat te snaaien valt
Nee een messenslijperquote:Op zondag 2 februari 2025 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
onzin
ze vroegen niet om meer, ze vroegen alleen om betere messen
Zoals de waard is....quote:Op zondag 2 februari 2025 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey blijft in de keuken staan met het voorbereiden van het eten voor morgen.. bang dat er iets wordt gestolen?
Klopt ze vragen erg veel de hele tijd. Net ook weer toen ze met een vol bord eten voor hun neus zaten.. en kaas en pijnboompitten.. nooit genoegquote:Op zondag 2 februari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het ging me over het elitaire gezeik, zodra ze ook maar iets extra's krijgen gelijk mekkeren om meer
Dat was echt zo’n raar kindquote:
Zo begint het, het zeiken om meerquote:Op zondag 2 februari 2025 18:57 schreef Verida het volgende:
[..]
messenslijper dan, wat is daar zo gek aan?
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo begint het, het zeiken om meer
Het is meestal een up week en dan een down weekquote:Op zondag 2 februari 2025 18:58 schreef lojanda het volgende:
Wat zijn ze toch vrolijk.. zou het kunnen komen door de lekkere maaltijd van net of is dit gewoon stilte voor de storm?
Dat is idd al elke keer geweest.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Het is meestal een up week en dan een down week
Dat is alleen om om te kledenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:04 schreef chufi het volgende:
Kunnen ze niet achter die klapdeurtjes ?!
Ze zit gewoon te rijden op zijn kruis.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar kijken we naar
2 pubers die elkaar aflebberen
Oh nou weer niet. Van de week zei die nog dat hij nu zichzelf was en in de eerste week een act opvoerdequote:Op zondag 2 februari 2025 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig was jeffrey gewoon zichzelf niet de afgelopen tijd.
Zijn al terug bij de afwasquote:Op zondag 2 februari 2025 19:06 schreef -river- het volgende:
Streams uit, ik ga niet dubbel kringspier kijken, gebleekt of niet, ik weiger.
".... liggen ze samen achter gesloten deuren!!"quote:Op zondag 2 februari 2025 19:04 schreef chufi het volgende:
Jolien die glijdt zo meteen van zijn schoot..quote:
Maar visueel beter te behappen...quote:Op zondag 2 februari 2025 19:08 schreef marky het volgende:
Moet zeggen dat ik het zingen bij de afwas ook niet echt geweldig vinden kan.
Heel graagquote:Op zondag 2 februari 2025 19:04 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:06 schreef -river- het volgende:
Streams uit, ik ga niet dubbel kringspier kijken, gebleekt of niet, ik weiger.
Zegt de muts die het programma nooit kijkt en zich voor de grap heeft opgegevenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Eva: "Krijg je dinguh!?"
Heerlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
De hele tijd hebben ze het over een Kapsalon.. Eva zou dat wel voor iedereen willen met haar verjaardag.
Wat is dat toch met die Kapsalon.. is dat dan zo lekker? Ik heb dat nog nooit gegeten.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
De hele tijd hebben ze het over een Kapsalon.. Eva zou dat wel voor iedereen willen met haar verjaardag.
Wat is dat toch met die Kapsalon.. is dat dan zo lekker? Ik heb dat nog nooit gegeten.
Shoarma of kebab vind ik wel lekker maar een kapsalon heb ik nog nooit gegeten.. toch maar eens een keer proberen danquote:
vervelend onderwerp dat elk jaar weer terugkomtquote:Op zondag 2 februari 2025 19:20 schreef Kinga het volgende:
Het irriteert me. Dat ze er nu maar vanuit gaan dat ze zakken vol kaarten krijgen voor valentijnsdag. ROT OP.
Wat je maar lekker vind, een berg doner, sla, patat verzopen in een laag mayo , in een bak gepleurt..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
Ze rekenen er ook al op dat ze met een verjaardag ook van alles gaan krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:20 schreef Kinga het volgende:
Het irriteert me. Dat ze er nu maar vanuit gaan dat ze zakken vol kaarten krijgen voor valentijnsdag. ROT OP.
de koelkast, wc's en de douches zelfsquote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef Poesjuh het volgende:
Ze vervelen zich dood
Jordy heeft vandaag uit verveling de toiletten de keuken en de woonkamer of zo gepoetst, ook uit verveling zei hij
En kaas toch ook? Het lijkt me ook teveel van het goede..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat je maar lekker vind, een berg doner, sla, patat verzopen in een laag mayo , in een bak gepleurt..
Oh sorry muhaha aangepastquote:Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de koelkast, wc's en de douches zelfs
Daar is hij (Keanu) al vanaf dag 1 mee bezigquote:Op zondag 2 februari 2025 19:23 schreef Kinga het volgende:
Nu ook over de freeze opdracht. WIE ZEGT DAT JE DAT KRIJGT?!
Ohja. de kaas helemaal vergeten. bijna het lekkerste om het af te makenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
En kaas toch ook? Het lijkt me ook teveel van het goede..
Ik zou het echt mooi vinden als dat dit jaar allemaal eens een keer niet gaan doen. Het is allemaal zo voorspelbaar geworden.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:23 schreef Kinga het volgende:
Nu ook over de freeze opdracht. WIE ZEGT DAT JE DAT KRIJGT?!
Dilemma voor keanu: kast inleveren in ruil voor Valentijnsdagquote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
doe even een telefoontje tussendoor ofzo.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dilemma voor keanu: kast inleveren in ruil voor Valentijnsdag
Roze koekenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik stuur wel een pak crackers naar jordy
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat je maar lekker vind, een berg doner, sla, patat verzopen in een laag mayo , in een bak gepleurt..
Hij is toch al uit de kast gekomenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dilemma voor keanu: kast inleveren in ruil voor Valentijnsdag
Ik vind hem irritantquote:Op zondag 2 februari 2025 19:26 schreef Kinga het volgende:
Keanu begint vervelend te worden inderdaad. In het begin zeiken dat ie nooit aan het woord komt, ik hoor hem CONTINUE.
mochten ze kopen met geld uit de pot toch, maar niemand deed dat en ze hadden allemaal spijtquote:Op zondag 2 februari 2025 19:27 schreef Hznootje het volgende:
Vorig jaar kregen ze ook niks met Valentijnsdag
Ja toen mochten ze 1 minuut lezen of zoquote:Op zondag 2 februari 2025 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mochten ze kopen met geld uit de pot toch, maar niemand deed dat en ze hadden allemaal spijt
Wat een drama was dat.. ik zie Sabeau nog zitten met haar kaartenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mochten ze kopen met geld uit de pot toch, maar niemand deed dat en ze hadden allemaal spijt
daarna mochten ze vanwege de spijt, 1 minuut per persoon ofzo in de gameroom de spullen bekijken
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een drama was dat.. ik zie Sabeau nog zitten met haar kaarten![]()
Mooi meisje maar knettergek.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een drama was dat.. ik zie Sabeau nog zitten met haar kaarten![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:29 schreef lojanda het volgende:
Ik vind het zo leuk om te zien hoe goed Axel in zijn vel zit en dat hij nu mensen om zich heen heeft die goed met hem zijn![]()
Kijk hem zitten op die bank![]()
Die was echt koekoekquote:
Hoop dat ze een nominatie mogen uitdelen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:31 schreef Poesjuh het volgende:
Bewoners denken dat mattie en jordy in de DBK iets krijgen omdat ze niet mee mochten doen net het spel van pootje en wicky
Dat is nou altijd het probleem met valentijnsdag in het huis. Ze gaan dan speculeren hoe populair ze buiten zijn, zeker als mensen veel moeite doen met kaartjes etc.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:29 schreef -river- het volgende:
Eigenlijk moet iedereen enkel kaartjes sturen naar Axel![]()
![]()
Echt topquote:Op zondag 2 februari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zittie hoor, big dog
Daarom gewoon afschaffenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is nou altijd het probleem met valentijnsdag in het huis. Ze gaan dan speculeren hoe populair ze buiten zijn, zeker als mensen veel moeite doen met kaartjes etc.
Dat moet juist geheim blijven vind ik.
En 0 contact met de buitenwereld. Ieder seizoen spreken ze wel met vrienden of familie tijdens hun verblijf. Het hele concept is naar de kut.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Stop sowieso met die kut spelletjes en thema's terug met de weekopdracht en keihard afzien
Op elkaar of samen op iemand anders?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoop dat ze een nominatie mogen uitdelen.
Terug naar 1999quote:Op zondag 2 februari 2025 19:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
En 0 contact met de buitenwereld. Ieder seizoen spreken ze wel met vrienden of familie tijdens hun verblijf. Het hele concept is naar de kut.
Iemand andersquote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Op elkaar of samen op iemand anders?
Er is elk jaar wel een nummer wat ze allemaal zingen maar dat gemiauw gaat helemaal nergens overquote:Op zondag 2 februari 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan ook meteen Engelbewaarder en Yves Berendsen
Ik hoor liever miauw miauwquote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is elk jaar wel een nummer wat ze allemaal zingen maar dat gemiauw gaat helemaal nergens over![]()
Mijn vraagt net waar die krolse katten vandaan komen
Zou mooi zijn maar dat gaat het niet wordenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zou mattie dan akkoord gaan om jeff te nomineren?
Eva is aan Axel gaan plakken omdat ze weet dat hij populair is.quote:
Dies wel echt gek op stampo(o)tjes hequote:Op zondag 2 februari 2025 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje kun je van peer ook een stamppot maken ?
rige week kunnen doen met de appels.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje kun je van peer ook een stamppot maken ?
Ook een reden geen contact met de buitenwereld. Mensen plakken dan aan de populairen en veranderen hun gedrag waardoor ze onterecht blijvenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:40 schreef marky het volgende:
[..]
Eva is aan Axel gaan plakken omdat ze dat hij populair is.
Inderdaad, Eva is echt niet leuk ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:43 schreef Folies het volgende:
Axel maakt zich minder populair door te plakken aan Eva.
Dat kan.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:40 schreef marky het volgende:
[..]
Eva is aan Axel gaan plakken omdat ze dat hij populair is.
Ze heeft wel haar bril opgezet .....quote:Op zondag 2 februari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Klef en bef zitten nog steeds op elkaar
jaquote:Op zondag 2 februari 2025 19:51 schreef marky het volgende:
Zijn ze elkaar nu aan het vertellen met hoeveel mensen ze het bed hebben gedeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |