Oh sorry muhaha aangepastquote:Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de koelkast, wc's en de douches zelfs
Daar is hij (Keanu) al vanaf dag 1 mee bezigquote:Op zondag 2 februari 2025 19:23 schreef Kinga het volgende:
Nu ook over de freeze opdracht. WIE ZEGT DAT JE DAT KRIJGT?!
Ohja. de kaas helemaal vergeten. bijna het lekkerste om het af te makenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
En kaas toch ook? Het lijkt me ook teveel van het goede..
Ik zou het echt mooi vinden als dat dit jaar allemaal eens een keer niet gaan doen. Het is allemaal zo voorspelbaar geworden.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:23 schreef Kinga het volgende:
Nu ook over de freeze opdracht. WIE ZEGT DAT JE DAT KRIJGT?!
Dilemma voor keanu: kast inleveren in ruil voor Valentijnsdagquote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
doe even een telefoontje tussendoor ofzo.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dilemma voor keanu: kast inleveren in ruil voor Valentijnsdag
Roze koekenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik stuur wel een pak crackers naar jordy
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat je maar lekker vind, een berg doner, sla, patat verzopen in een laag mayo , in een bak gepleurt..
Hij is toch al uit de kast gekomenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dilemma voor keanu: kast inleveren in ruil voor Valentijnsdag
Ik vind hem irritantquote:Op zondag 2 februari 2025 19:26 schreef Kinga het volgende:
Keanu begint vervelend te worden inderdaad. In het begin zeiken dat ie nooit aan het woord komt, ik hoor hem CONTINUE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |