Nee een messenslijperquote:Op zondag 2 februari 2025 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
onzin
ze vroegen niet om meer, ze vroegen alleen om betere messen
Zoals de waard is....quote:Op zondag 2 februari 2025 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey blijft in de keuken staan met het voorbereiden van het eten voor morgen.. bang dat er iets wordt gestolen?
Klopt ze vragen erg veel de hele tijd. Net ook weer toen ze met een vol bord eten voor hun neus zaten.. en kaas en pijnboompitten.. nooit genoegquote:Op zondag 2 februari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het ging me over het elitaire gezeik, zodra ze ook maar iets extra's krijgen gelijk mekkeren om meer
Dat was echt zo’n raar kindquote:
Zo begint het, het zeiken om meerquote:Op zondag 2 februari 2025 18:57 schreef Verida het volgende:
[..]
messenslijper dan, wat is daar zo gek aan?
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo begint het, het zeiken om meer
Het is meestal een up week en dan een down weekquote:Op zondag 2 februari 2025 18:58 schreef lojanda het volgende:
Wat zijn ze toch vrolijk.. zou het kunnen komen door de lekkere maaltijd van net of is dit gewoon stilte voor de storm?
Dat is idd al elke keer geweest.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Het is meestal een up week en dan een down week
Dat is alleen om om te kledenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:04 schreef chufi het volgende:
Kunnen ze niet achter die klapdeurtjes ?!
Ze zit gewoon te rijden op zijn kruis.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar kijken we naar
2 pubers die elkaar aflebberen
Oh nou weer niet. Van de week zei die nog dat hij nu zichzelf was en in de eerste week een act opvoerdequote:Op zondag 2 februari 2025 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig was jeffrey gewoon zichzelf niet de afgelopen tijd.
Zijn al terug bij de afwasquote:Op zondag 2 februari 2025 19:06 schreef -river- het volgende:
Streams uit, ik ga niet dubbel kringspier kijken, gebleekt of niet, ik weiger.
".... liggen ze samen achter gesloten deuren!!"quote:Op zondag 2 februari 2025 19:04 schreef chufi het volgende:
Jolien die glijdt zo meteen van zijn schoot..quote:
Maar visueel beter te behappen...quote:Op zondag 2 februari 2025 19:08 schreef marky het volgende:
Moet zeggen dat ik het zingen bij de afwas ook niet echt geweldig vinden kan.
Heel graagquote:Op zondag 2 februari 2025 19:04 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:06 schreef -river- het volgende:
Streams uit, ik ga niet dubbel kringspier kijken, gebleekt of niet, ik weiger.
Zegt de muts die het programma nooit kijkt en zich voor de grap heeft opgegevenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Eva: "Krijg je dinguh!?"
Heerlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
De hele tijd hebben ze het over een Kapsalon.. Eva zou dat wel voor iedereen willen met haar verjaardag.
Wat is dat toch met die Kapsalon.. is dat dan zo lekker? Ik heb dat nog nooit gegeten.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
De hele tijd hebben ze het over een Kapsalon.. Eva zou dat wel voor iedereen willen met haar verjaardag.
Wat is dat toch met die Kapsalon.. is dat dan zo lekker? Ik heb dat nog nooit gegeten.
Shoarma of kebab vind ik wel lekker maar een kapsalon heb ik nog nooit gegeten.. toch maar eens een keer proberen danquote:
vervelend onderwerp dat elk jaar weer terugkomtquote:Op zondag 2 februari 2025 19:20 schreef Kinga het volgende:
Het irriteert me. Dat ze er nu maar vanuit gaan dat ze zakken vol kaarten krijgen voor valentijnsdag. ROT OP.
Wat je maar lekker vind, een berg doner, sla, patat verzopen in een laag mayo , in een bak gepleurt..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
Ze rekenen er ook al op dat ze met een verjaardag ook van alles gaan krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:20 schreef Kinga het volgende:
Het irriteert me. Dat ze er nu maar vanuit gaan dat ze zakken vol kaarten krijgen voor valentijnsdag. ROT OP.
de koelkast, wc's en de douches zelfsquote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef Poesjuh het volgende:
Ze vervelen zich dood
Jordy heeft vandaag uit verveling de toiletten de keuken en de woonkamer of zo gepoetst, ook uit verveling zei hij
En kaas toch ook? Het lijkt me ook teveel van het goede..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat je maar lekker vind, een berg doner, sla, patat verzopen in een laag mayo , in een bak gepleurt..
Oh sorry muhaha aangepastquote:Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de koelkast, wc's en de douches zelfs
Daar is hij (Keanu) al vanaf dag 1 mee bezigquote:Op zondag 2 februari 2025 19:23 schreef Kinga het volgende:
Nu ook over de freeze opdracht. WIE ZEGT DAT JE DAT KRIJGT?!
Ohja. de kaas helemaal vergeten. bijna het lekkerste om het af te makenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
En kaas toch ook? Het lijkt me ook teveel van het goede..
Ik zou het echt mooi vinden als dat dit jaar allemaal eens een keer niet gaan doen. Het is allemaal zo voorspelbaar geworden.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:23 schreef Kinga het volgende:
Nu ook over de freeze opdracht. WIE ZEGT DAT JE DAT KRIJGT?!
Dilemma voor keanu: kast inleveren in ruil voor Valentijnsdagquote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
doe even een telefoontje tussendoor ofzo.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dilemma voor keanu: kast inleveren in ruil voor Valentijnsdag
Roze koekenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik stuur wel een pak crackers naar jordy
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat je maar lekker vind, een berg doner, sla, patat verzopen in een laag mayo , in een bak gepleurt..
Hij is toch al uit de kast gekomenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dilemma voor keanu: kast inleveren in ruil voor Valentijnsdag
Ik vind hem irritantquote:Op zondag 2 februari 2025 19:26 schreef Kinga het volgende:
Keanu begint vervelend te worden inderdaad. In het begin zeiken dat ie nooit aan het woord komt, ik hoor hem CONTINUE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |