Op X vergelijken ze hem al met een playmobil-poppetje qua haarquote:Op zondag 2 februari 2025 17:28 schreef ben34567 het volgende:
Keanu mag zijn vettig haar ook eens wassen
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op X vergelijken ze hem al met een playmobil-poppetje qua haar
Keanu lijkt toch meer op Jerommeke van Suske en Wiskequote:Op zondag 2 februari 2025 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Luna68 op 02-02-2025 17:53:38 ]
Dr spokquote:Op zondag 2 februari 2025 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben ui, dus wellicht ui?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:50 schreef Ireth het volgende:
Wat is Elsa nu aan het rondroeren in die pan? Perzik??
Gember vlgs mijquote:Op zondag 2 februari 2025 17:50 schreef Ireth het volgende:
Wat is Elsa nu aan het rondroeren in die pan? Perzik??
roze koek lust iedereen welquote:Op zondag 2 februari 2025 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt me zo klote om niks te lusten, altijd dat gedoe als je ergens eet, ben blij dat ik een vuilbak ben
Jordy heeft ook een mooie diepe stem als hij zingtquote:
Het enige wat ik absoluut niet eet is boerenkool, de rest zou me niet boeien...quote:Op zondag 2 februari 2025 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt me zo klote om niks te lusten, altijd dat gedoe als je ergens eet, ben blij dat ik een vuilbak ben
Veel, is gezond voor ze.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:14 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel potten spinazie hebben ze nu gebruikt??
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik mis het woordje gebleekte in de tt
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik mis het woordje gebleekte in de tt
Is er ook een lot uit de loterij te koop waarop zeker de hoofdprijs valt?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Is er ook een gamechanger waarmee we onze weekly basics kunnen verdubbelen? Want anders koop ik dat"
Ik had begrepen dat allebei de Davids geen groenten aten, alleen David S eet wel groente als het in soepvorm isquote:
Heeft inderdaad geen enkele zin.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:34 schreef marky het volgende:
Zonde van de olijfolie om dat in het pastawater te gooien heeft 0 zin.
quote:
oh dacht alleen dat die ouwe geen groente lustte, excuse moiquote:Op zondag 2 februari 2025 18:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat allebei de Davids geen groeten aten, alleen David S eet wel groente als het in soepvorm is
t/m vrijdag is geen probleemquote:Op zondag 2 februari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
Jane : Is iedereen er ok mee als wij koken de hele week?
JAAAA
is bij mij een nep sorry excuse moiquote:Op zondag 2 februari 2025 18:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
oh dacht alleen dat die ouwe geen groente lustte, excuse moi
Mijn lief vroeg net met een schuin oog op de tv wat die kip heeft misdaanquote:
Ja hij staat alweer te tunen wat hij kan stelenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:41 schreef Limbus het volgende:
Nu heeft Jef het dus zelf gezegd dat hij de dief is daar
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mijn lief vroeg net met een schuin oog op de tv wat die kip heeft misdaan
Ja klopt, trekt de marinade beter inquote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik snap niet dat ze dit doen. doe ik zelf nooit.
Zal wel zijn voor de marinade of zo.. maar apart om te zien
Ja klopt, zal wel beter zijn, BB is zo leerzaam somsquote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik snap niet dat ze dit doen. doe ik zelf nooit.
Zal wel zijn voor de marinade of zo.. maar apart om te zien
Begrijp dat ook niet hoor.. snijd het gewoon in blokjes en marineer het en laat het de hele nacht trekken. Ze prikken die hele kip helemaal naar dequote:
Martel jij de kip ook zo?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja klopt, trekt de marinade beter in
Uhuquote:Op zondag 2 februari 2025 18:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja klopt, zal wel beter zijn, BB is zo leerzaam soms
Ik ook maar het is vet en dat geeft wel smaak en ze hebben niet zo veel kip dus denk niet dat zij er ook maarviets van afsnijdenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
Vind dat witte wel goor dat knip ik altijd eraf
Hebben ze geen grotere messen zoals in grote mensen keukens .. Ik snijd nooit vlees met zo'n klein mesje ..quote:Op zondag 2 februari 2025 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
BiggBroteeeteer hebbeweeh ook messseelijjpeersss?? de messehh sijn soww bot... Aldus Zijk Jane vd Valk .. geef ze godsamme één vinger en ze mekkeren gelijk over álles![]()
[ afbeelding ]
Dit kan alleen maar fout gaanquote:Op zondag 2 februari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
van pannekoeken meppen naar sletsen meppen
Dat viel vorig jaar niet zo goed geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
van pannekoeken meppen naar sletsen meppen
Jeffrey blijft in de keuken staan met het voorbereiden van het eten voor morgen.. bang dat er iets wordt gestolen?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie.. kussiekussie mag nog buitenkoppelse gemeenschap![]()
[ afbeelding ]
Toen werd Tom volgens mij bijna gelyncht onlinequote:Op zondag 2 februari 2025 18:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat viel vorig jaar niet zo goed geloof ik
FOMO, je weet maar nooit of er wat te snaaien valtquote:Op zondag 2 februari 2025 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey blijft in de keuken staan met het voorbereiden van het eten voor morgen.. bang dat er iets wordt gestolen?
Het ging me over het elitaire gezeik, zodra ze ook maar iets extra's krijgen gelijk mekkeren om meerquote:Op zondag 2 februari 2025 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze geen grotere messen zoals in grote mensen keukens .. Ik snijd nooit vlees met zo'n klein mesje ..
Voorbereiden voor morgenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang zijn ze al bezig met koken ? 1 uur of zo
Ze hebben al gegetenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang zijn ze al bezig met koken ? 1 uur of zo
onzinquote:Op zondag 2 februari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het ging me over het elitaire gezeik, zodra ze ook maar iets extra's krijgen gelijk mekkeren om meer
Hij sloeg ook wel erg hardquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Toen werd Tom volgens mij bijna gelyncht online
Rauwe kipquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
FOMO, je weet maar nooit of er wat te snaaien valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |