Ik ook maar het is vet en dat geeft wel smaak en ze hebben niet zo veel kip dus denk niet dat zij er ook maarviets van afsnijdenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
Vind dat witte wel goor dat knip ik altijd eraf
Hebben ze geen grotere messen zoals in grote mensen keukens .. Ik snijd nooit vlees met zo'n klein mesje ..quote:Op zondag 2 februari 2025 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
BiggBroteeeteer hebbeweeh ook messseelijjpeersss?? de messehh sijn soww bot... Aldus Zijk Jane vd Valk .. geef ze godsamme één vinger en ze mekkeren gelijk over álles![]()
[ afbeelding ]
Dit kan alleen maar fout gaanquote:Op zondag 2 februari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
van pannekoeken meppen naar sletsen meppen
Dat viel vorig jaar niet zo goed geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
van pannekoeken meppen naar sletsen meppen
Jeffrey blijft in de keuken staan met het voorbereiden van het eten voor morgen.. bang dat er iets wordt gestolen?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhgossie.. kussiekussie mag nog buitenkoppelse gemeenschap![]()
[ afbeelding ]
Toen werd Tom volgens mij bijna gelyncht onlinequote:Op zondag 2 februari 2025 18:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat viel vorig jaar niet zo goed geloof ik
FOMO, je weet maar nooit of er wat te snaaien valtquote:Op zondag 2 februari 2025 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey blijft in de keuken staan met het voorbereiden van het eten voor morgen.. bang dat er iets wordt gestolen?
Het ging me over het elitaire gezeik, zodra ze ook maar iets extra's krijgen gelijk mekkeren om meerquote:Op zondag 2 februari 2025 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze geen grotere messen zoals in grote mensen keukens .. Ik snijd nooit vlees met zo'n klein mesje ..
Voorbereiden voor morgenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang zijn ze al bezig met koken ? 1 uur of zo
Ze hebben al gegetenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang zijn ze al bezig met koken ? 1 uur of zo
onzinquote:Op zondag 2 februari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het ging me over het elitaire gezeik, zodra ze ook maar iets extra's krijgen gelijk mekkeren om meer
Hij sloeg ook wel erg hardquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Toen werd Tom volgens mij bijna gelyncht online
Rauwe kipquote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
FOMO, je weet maar nooit of er wat te snaaien valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |