Ik had begrepen dat allebei de Davids geen groenten aten, alleen David S eet wel groente als het in soepvorm isquote:
Heeft inderdaad geen enkele zin.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:34 schreef marky het volgende:
Zonde van de olijfolie om dat in het pastawater te gooien heeft 0 zin.
quote:
oh dacht alleen dat die ouwe geen groente lustte, excuse moiquote:Op zondag 2 februari 2025 18:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat allebei de Davids geen groeten aten, alleen David S eet wel groente als het in soepvorm is
t/m vrijdag is geen probleemquote:Op zondag 2 februari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
Jane : Is iedereen er ok mee als wij koken de hele week?
JAAAA
is bij mij een nep sorry excuse moiquote:Op zondag 2 februari 2025 18:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
oh dacht alleen dat die ouwe geen groente lustte, excuse moi
Mijn lief vroeg net met een schuin oog op de tv wat die kip heeft misdaanquote:
Ja hij staat alweer te tunen wat hij kan stelenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:41 schreef Limbus het volgende:
Nu heeft Jef het dus zelf gezegd dat hij de dief is daar
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mijn lief vroeg net met een schuin oog op de tv wat die kip heeft misdaan
Ja klopt, trekt de marinade beter inquote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik snap niet dat ze dit doen. doe ik zelf nooit.
Zal wel zijn voor de marinade of zo.. maar apart om te zien
Ja klopt, zal wel beter zijn, BB is zo leerzaam somsquote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik snap niet dat ze dit doen. doe ik zelf nooit.
Zal wel zijn voor de marinade of zo.. maar apart om te zien
Begrijp dat ook niet hoor.. snijd het gewoon in blokjes en marineer het en laat het de hele nacht trekken. Ze prikken die hele kip helemaal naar dequote:
Martel jij de kip ook zo?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja klopt, trekt de marinade beter in
Uhuquote:Op zondag 2 februari 2025 18:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja klopt, zal wel beter zijn, BB is zo leerzaam soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |