had het bijna goed, maar denk dat ze nu ook allemaal in huilen uitbreken als ze familie zien, de dames sowiesoquote:Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet helemaal wat hij zei. Hij zei dat BB mensen wil zien breken wanneer ze beelden van hun familie te zien krijgen. Daar is het nu nog te vroeg voor. Hij zei, dat doen ze pas tegen het einde.
Kutkindquote:Op zondag 2 februari 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff niet positief over het avondeten .. er zit geen sausje bij..
ja snap ik wel, met jane ernaast spelen ze die dame naar huis.quote:
Tuurlijk, Sharice is eigendom van Milena. Straks weer lepeltje-lepeltjequote:Op zondag 2 februari 2025 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva probeert gametalk te doen met Sharice (op de bank). Maar Milena duikt op Sharice.
Ik zou Jane verkiezen boven Axel maar ze moet wel kappen met miauwenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja snap ik wel, met jane ernaast spelen ze die dame naar huis.
Dat je er naar kan luisteren.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft iedereen altijd alles gegund, hij denkt nooit aan zichzelf.
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
Jeff lijkt me een beetje verstandelijk beperkt....
Moment, moet ff mijn koffie opdweilen..quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou zeg, dat gaat wat ver.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
Nou op emotioneel en sociaal vlak schort er iig wel wat aan....quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
dat hij het zijn strot uitkrijgtquote:Op zondag 2 februari 2025 15:56 schreef Ireth het volgende:
Jeff denkt veel en vaak aan anderen en vergeet zichzelf dan wel eens...
Wie is daar eigenlijk mee begonnen?quote:
Die Eva is klagend binnengekomen...quote:Op zondag 2 februari 2025 15:55 schreef Schakeltopia het volgende:
eva vind wel dat ze 3 sigaretjes per dag zou moeten mogen roken![]()
milena vind 4 ook best mogelijk!
Jane volgens mij?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie is daar eigenlijk mee begonnen?
Dat is de grootste egoïst die daar rondloopt..quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan met dat gehummm de hele tijdquote:
Is 8 jaar geleden hé, beetje sad om dat nu nog te gebruikenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Toen mijn moeder is overleden, ben ik de enige van mijn familie die nooit een traan heeft gelaten, nooit echt de tijd heeft genomen om te rouwen. Ik was letterlijk dezelfde dag nog dat mijn moeder werd begraven, 's avonds aan het voetballen, een match spelen.
Dat wil ik niet zeggen maar ze hebben hem vroeger wel van de commode laten vallen volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
Volgens mij zei hij dat ja. Sinds het uit was met z'n ex. Op weg naar de gym, want de begraafplaats was onderweg naar de gym.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef Ireth het volgende:
Ergens volgende week is het 8 jaar geleden dat zijn moeder is overleden en tot afgelopen zomer nooit haar graf bezocht??? Verstond ik dat nou goed?
Schommeltje stond te dicht bij de schuttingquote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen maar ze hebben hem vroeger wel van de commode laten vallen volgens mij
Ik ga daar geen oordeel over geven. Dat is zo voor een ieder om dat zelf te doen op de manier die voelt dat het voor hen goed voelt.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef Ireth het volgende:
Ergens volgende week is het 8 jaar geleden dat zijn moeder is overleden en tot afgelopen zomer nooit haar graf bezocht??? Verstond ik dat nou goed?
Hoe dan ook.. hij heeft een keer zijn hoofd goed gestotenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Schommeltje stond te dicht bij de schutting
Ik oordeel ook niet,vroeg me alleen af of ik het goed had verstaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ga daar geen oordeel over geven. Dat is zo voor een ieder om dat zelf te doen op de manier die voelt dat het voor hen goed voelt.
Ja denk het ookquote:Op zondag 2 februari 2025 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, je weet wat ze in de uitzending gaan gebruiken....
Dat is zeker zo maar hij gebruikt het nu wel in het spel en dat gaat wel te ver. Ook al zou hij nu daar nog niet overheen zijn en dat geloof ik ook wel, wil niet zeggen dat je daar dan zo’n rot karakter van overhoudt.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ga daar geen oordeel over geven. Dat is zo voor een ieder om dat zelf te doen op de manier die voelt dat het voor hen goed voelt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff ging de avond voor BB nog naar zn moeder. Het regende en stormde. Het bliksemde ineens en toen hij z'n ogen open deed voelde hij iets aan z'n schouder, en alsof er een schim naast hem stond. En toen dacht hij, het komt wel goed als ik naar hier [BB-huis] kom.
nou, die is ook niet in zijn eerste fantasie gestikt....quote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff ging de avond voor BB nog naar zn moeder. Het regende en stormde. Het bliksemde ineens en toen hij z'n ogen open deed voelde hij iets aan z'n schouder, en alsof er een schim naast hem stond. En toen dacht hij, het komt wel goed als ik naar hier [BB-huis] kom.
ja hij heeft geen kledij natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
Volgens Jolien heeft Jeff het het moeilijkste van iedereen daar
Tuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
Dan denk ik dat Milena het nog moeilijker heeft.. zij heeft beiden ouders in drie maanden verloren.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
En dan manipuleren en haar gebruiken om geen nominatie pin te krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef Ireth het volgende:
En hij heeft weer een nieuwe autotune songtekstquote:Op zondag 2 februari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Toen mijn moeder is overleden, ben ik de enige van mijn familie die nooit een traan heeft gelaten, nooit echt de tijd heeft genomen om te rouwen. Ik was letterlijk dezelfde dag nog dat mijn moeder werd begraven, 's avonds aan het voetballen, een match spelen.
Hangt echt van m'n mindset af. Even wachten, eens zien wat ze er op tiktok over zeggen.....quote:Op zondag 2 februari 2025 16:08 schreef Flory- het volgende:
Ik ben iemand die...
Ik ben een persoon die....
Gebruiken jullie dat ook zo vaak?
Ik hoor dat daar echt constant
Dat heb ik ook zeker dat je het niet gebruiken mag. Het kan zeker de plek zijn waar het ineens naar bovenkomt en dat kan en dat je dan een behoefte voelt om het met mensen te delen maar ik vind deze timing daarin wat te toevallig.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is zeker zo maar hij gebruikt het nu wel in het spel en dat gaat wel te ver. Ook al zou hij nu daar nog niet overheen zijn en dat geloof ik ook wel, wil niet zeggen dat je daar dan zo’n rot karakter van overhoudt.
Ik kijk voetbal, maar zou het Keanu zijn?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:08 schreef Flory- het volgende:
Ik ben iemand die...
Ik ben een persoon die....
Gebruiken jullie dat ook zo vaak?
Ik hoor dat daar echt constant
Ook, Jef nu weer, maar ze doen het bijna allemaal.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal, maar zou het Keanu zijn?
Ging over nieuws van buiten. Jolien valt bij, wil graag weten of haar nicht al bevallen is.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
We vallen er midden in, maar Keanu vindt dat Jeff iets moet aankaarten voor vrijdag.
Als dit nu weer naar boven komt is dat heel erg natuurlijk maar geen excuus om dit gedrag te vertonen en kan me niet voorstellen omdat je dan weer zo verdrietig wordt door gedachten van haar overlijden dat je je dan zo naar gedraagt tegenover anderen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:10 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zeker dat je het niet gebruiken mag. Het kan zeker de plek zijn waar het ineens naar bovenkomt en dat kan en dat je dan een behoefte voelt om het met mensen te delen maar ik vind deze timing daarin wat te toevallig.
Bij mij ook niet het is een hork. Hij voelde zich onaantastbaar. De koning van zijn koninkrijk dat was hij thuis ook en heeft het hier ook een poging toe gedaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als dit nu weer naar boven komt is dat heel erg natuurlijk maar geen excuus om dit gedrag te vertonen en kan me niet voorstellen omdat je dan weer zo verdrietig wordt door gedachten van haar overlijden dat je je dan zo naar gedraagt tegenover anderen.
Bij mij wint hij hier geen sympathie mee.. eerder nog een grotere afkeer.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:18 schreef odie22 het volgende:
als de poes van amber overlijdt gaat jolien naar huis
Van de andere kant, het is ook zo wat om de hele tijd in je nakie daar rond te lopen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:18 schreef Ireth het volgende:
Sjef en jane staan al in de douche voor het alarm überhaupt uit is![]()
Nu gaan ze zich daar om staan kleden... kost tijd...
Lekker weer proberen in te likken...quote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
jeffrey geeft akkoord aan jane dat ze van zijn geld wel een sleutel mag kopen, maar geen gamechangers
je zou hem toch haast heilig verklarenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
jeffrey geeft akkoord aan jane dat ze van zijn geld wel een sleutel mag kopen, maar geen gamechangers
Daarstraks was hij er nog bang dat Jane dat zou doen. Het is allemaal spel bij hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
je zou hem toch haast heilig verklaren
wat een nobel en gul gebaar
Wat raar.. hoever gaat dat "Gekoppeld zijn" ? moeten ze elkaars poepen op het toilet, en hoevaak per dag ook goedkeuren?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
jeffrey roept net 2-0 dus ik denk het welquote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer.. ze zullen het gejuich wel niet kunnen horen
Jawel Pootje zegt het netquote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer.. ze zullen het gejuich wel niet kunnen horen
Oh ik dacht Pootjequote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeffrey roept net 2-0 dus ik denk het wel
nee hoor, die kan niet zo lang zonder haar poesquote:Op zondag 2 februari 2025 16:21 schreef Verity het volgende:
Vriendin van Jolien wilt ook deelnemen aan BB.
Is goed te horenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik hoor ze nu ook vanuit het stadion op de stream
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef lojanda het volgende:
Nu iedereen een koppel is moeten ze dan nu ook hun geld delen deze week?
En waarom zou ze hem gehoorzamen?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van de andere kant, het is ook zo wat om de hele tijd in je nakie daar rond te lopen.
Een team is meer dan 1 persoon die beslistquote:
2-1 laatste minuutquote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeffrey roept net 2-0 dus ik denk het wel
ja nou, ehh , denk niet dat het zo werkt in BBquote:Op zondag 2 februari 2025 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een team is meer dan 1 persoon die beslist
(Onverwerkte) rouw doet hele rare dingen met mensenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als dit nu weer naar boven komt is dat heel erg natuurlijk maar geen excuus om dit gedrag te vertonen en kan me niet voorstellen omdat je dan weer zo verdrietig wordt door gedachten van haar overlijden dat je je dan zo naar gedraagt tegenover anderen.
Bij mij wint hij hier geen sympathie mee.. eerder nog een grotere afkeer.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef Folies het volgende:
De wereld is zo ingewikkeld. Laat het weten op tv en tiktok. Zet je Facebook open.
Maar dan nog rechtvaardigd ( Nederlands woord?) dat zijn gedrag niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
(Onverwerkte) rouw doet hele rare dingen met mensen
Vliegtuigje? RiP poes van Amber.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:18 schreef odie22 het volgende:
als de poes van amber overlijdt gaat jolien naar huis
het is dit jaar toch wel heel droevig gesteld , was andere jaren toch niet zo ergquote:Op zondag 2 februari 2025 16:43 schreef Schakeltopia het volgende:
blijf toch af en toe bizar vinden wat mensen zoeken in een bb avontuur
kan het mij niet herinneren, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik veel vergeet van dit soort gesprekkenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
het is dit jaar toch wel heel droevig gesteld , was andere jaren toch niet zo erg
Was Jeffrey toch wie dat zei?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef Folies het volgende:
Mag op paarden en honden vallen van Mattheurs.
Of Wicky?quote:
mattie zit er niet bij , ligt in morpheus armenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:46 schreef Folies het volgende:
[..]
Of Wicky?
Nou ik dacht echt Mattheus. Maar soms lukt het me niet om duidelijk te krijgen welke stem bij wie hoort hoor.
Zag de mond van Jeffrey niet bewegen op dat moment.
Mattheus ligt op de bank in de woonkamerquote:Op zondag 2 februari 2025 16:46 schreef Folies het volgende:
[..]
Of Wicky?
Nou ik dacht echt Mattheus. Maar soms lukt het me niet om duidelijk te krijgen welke stem bij wie hoort hoor.
Zag de mond van Jeffrey niet bewegen op dat moment.
ik zit nu naar zijn foto te kijken in het inwoners topic, maar daar is zijn hand vakkundig leeg gefotoshoptquote:Op zondag 2 februari 2025 16:45 schreef Folies het volgende:
Iemand met een groot scherm die weet wat de boodschap is op Kenau's hand?
Wow, ja ik zie het. Dan was het vast Jeffrey. Heel open-minded die gast.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
mattie zit er niet bij , ligt in morpheus armen
hij is bi, maar dat weten ze thuis nog niet, maar nu wel dus want dat heeft hij pas gezegdquote:Op zondag 2 februari 2025 16:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Heel extravert, maar voor niemand duidelijk dat hij ook op mannen valt.
Dat was volgens mij ook maar eenmalig. Vorige seizoenen hingen ze ook ganse dagen te soezen op de banken.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:47 schreef lojanda het volgende:
Mattheus ligt daar gewoon op de bank te slapen en dat mag gewoonMocht dat andere jaren ook? Weet nog dat Ashley en Karen vorig jaar 1000 euro boete kregen toen ze tien minuten hun ogen dicht hadden.
Ja nee dat was ook echt niet te zien aan hem. Heel mannelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij is bi, maar dat weten ze thuis nog niet, maar nu wel dus want dat heeft hij pas gezegd
vorige week ofzo, ik ben tiktok, tiktok is mijn, tiktok en ik zijn hetzelfdequote:Op zondag 2 februari 2025 16:50 schreef Folies het volgende:
Hou op, Keanu! Social Media betekend alles voor hem, wedden.
Sarcasme hoop ikquote:Op zondag 2 februari 2025 16:50 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja nee dat was ook echt niet te zien aan hem. Heel mannelijk.
Hij zei dat tiktok zijn leven wasquote:Op zondag 2 februari 2025 16:50 schreef Folies het volgende:
Hou op, Keanu! Social Media betekend alles voor hem, wedden.
ja ik verzin het niet hoor, BB echte soap met echte mensenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:50 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja nee dat was ook echt niet te zien aan hem. Heel mannelijk.
Zonder tiktok zou hij allang niet meer gedanst hebben. Ik pink nu een traantje weg.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Hij zei dat tiktok zijn leven was
of was dat wicky
De kijker kan zo'n actie dan weer afstraffen; is beetje risicovolquote:Op zondag 2 februari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
Maar Jane kan dit toch makkelijk rechttrekken? Gewoon bij het volgende spel opzettelijk verliezen, dan zit hij er ook op.
ja daar hebben ze het al met meerdere over gehad, en daarom denken ze dat ze geen spel meer kunnen spelen. het zou te eenvoudig zijnquote:Op zondag 2 februari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
Maar Jane kan dit toch makkelijk rechttrekken? Gewoon bij het volgende spel opzettelijk verliezen, dan zit hij er ook op.
Ik denk dat de kijker het toe zou juichenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De kijker kan zo'n actie dan weer afstraffen; is beetje risicovol
eigenlijk hoop ik op nog een spel en dan kan Jane( als ze wint ) hem nomineren.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
telefoonquote:Op zondag 2 februari 2025 16:56 schreef Verida het volgende:
[..]
eigenlijk hoop ik op nog een spel en dan kan Jane( als ze wint ) hem nomineren.
Maar ik denk dat dat te ingewikkeld wordt voor BB om te doen.
Ik denk toch echt dat hij wel genomineerd gaat worden. Hij loopt BB ook te koeionerenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:56 schreef Verida het volgende:
[..]
eigenlijk hoop ik op nog een spel en dan kan Jane( als ze wint ) hem nomineren.
Maar ik denk dat dat te ingewikkeld wordt voor BB om te doen.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:57 schreef Luna68 het volgende:
Ze denken dat het uitstel van executie is, dat hoop ik ook
hij gaat straks als een gek de telefoon opnemen met het idee dat hij zijn kast krijgt.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat hij wel genomineerd gaat worden. Hij loopt BB ook te koeioneren
ik mag toch hopen dat dit asociale gedrag richting BB bestraft gaat worden op de een of andere manier.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat hij wel genomineerd gaat worden. Hij loopt BB ook te koeioneren
Kweenie, denk dat BB zorgt dat ze valentijnsdag wel halenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel een hoop drama en koppeltje dat BB dan kwijt is. Ik zie verder niet iemand daar die nog voor veel drama zou kunnen zorgen; Milena misschien.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 2 februari 2025 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij gaat straks als een gek de telefoon opnemen met het idee dat hij zijn kast krijgt.
Helaas u bent genomineerd
hij heeft zijn kast nog niet natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die Richard Gere-look is al helemaal weg
Tot nu toe komt hij er steeds mee weg en hij doet echt alles wat tegen de regels isquote:Op zondag 2 februari 2025 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat dit asociale gedrag richting BB bestraft gaat worden op de een of andere manier.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Kweenie, denk dat BB zorgt dat ze valentijnsdag wel halen
en een beetje recalcitrant zijn tegenover BB kan leuk zijn, beetje humor erbijquote:Op zondag 2 februari 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot nu toe komt hij er steeds mee weg en hij doet echt alles wat tegen de regels is
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]Die dag ga ik overslaan als ze dan die twee steeds in beeld brengen
Dan gooien ze er toch gewoon een paar bij! En dan geen TikTokkers of beautyqueensquote:Op zondag 2 februari 2025 16:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wel een hoop drama en koppeltje dat BB dan kwijt is. Ik zie verder niet iemand daar die nog voor veel drama zou kunnen zorgen; Milena misschien.
En ook altijd voor zichzelf alleen. Nooit iets voor een anderquote:Op zondag 2 februari 2025 17:02 schreef Verida het volgende:
[..]
en een beetje recalcitrant zijn tegenover BB kan leuk zijn, beetje humor erbij
maar wat hij doet getuigt van zo weinig respect en is ronduit asociaal, dus echt niet leuk, ook niet voor de kijker
het is wel een vrijdag... mss wel beide of 1 van setje op de bankquote:Op zondag 2 februari 2025 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]Die dag ga ik overslaan als ze dan die twee steeds in beeld brengen
ah de zomibo kan dusquote:Op zondag 2 februari 2025 17:04 schreef Thorelf het volgende:
[..]
het is wel een vrijdag... mss wel beide of 1 van setje op de bank
Nope die zit helemaal nergens. Die heeft de adviezen van Niels goed in de oren geknoopt blijf in het grijs.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:52 schreef mazaru het volgende:
Jane vertelt nu hoe het ging tegen Jordy. Verloren moeite meid. Die zit weer in de hol van Jeffrey.
Was er die danquote:Op zondag 2 februari 2025 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die Richard Gere-look is al helemaal weg
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:04 schreef Thorelf het volgende:
[..]
het is wel een vrijdag... mss wel beide of 1 van setje op de bank
Denk de felblauwe ogen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was er die dan![]()
Ik snap niet wat er zo mooi is aan hem? Grauw gezicht en een mooi lichaam heeft hij nou ook niet echt. Hij heeft een grotere cup maat als sommige dames daar..
Ik vond hem heel aantrekkelijk zoals hij binnenkwam in dat pak. Eindelijk een volwassen man in plaats van die kindercrèchequote:Op zondag 2 februari 2025 17:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was er die dan![]()
Ik snap niet wat er zo mooi is aan hem? Grauw gezicht en een mooi lichaam heeft hij nou ook niet echt. Hij heeft een grotere cup maat als sommige dames daar..
ik vind er niks aanquote:Op zondag 2 februari 2025 17:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja. Veel vrouwen vinden hem knap. Ik denk door zijn felblauwe ogen maar ik ben een man.
Het is idd wel een echte man, dat dan weer wel en het is ook een leuke man en hij lijkt me ook wel eerlijk van wat ik tot nu toe gezien heb.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond hem heel aantrekkelijk zoals hij binnenkwam in dat pak. Eindelijk een volwassen man in plaats van die kindercrèche
Sommige hebben idd wel een hoop medelijden met zichzelf.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:10 schreef Krambo het volgende:
Ze hebben het allemaal zo met zichzelf te doen, pppfff
kinderen van deze tijd!quote:Op zondag 2 februari 2025 17:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sommige hebben idd wel een hoop medelijden met zichzelf.
Gekocht bij de weekly basics.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:11 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy eet chocolade.
Mattie heeft zn winegums al op
Ik heb gemist dat ze snoep kregen
Lekker klagen over je ouders op tv..Why not.. Alles voor de likesquote:Op zondag 2 februari 2025 17:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sommige hebben idd wel een hoop medelijden met zichzelf.
Zijn chocoladequote:Op zondag 2 februari 2025 17:13 schreef lojanda het volgende:
Jordy klaagt dat hij zijn snoep alweer op heeft en baalt nu..
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:14 schreef odie22 het volgende:
er zijn te weinig crackers , 24 crackers met 14 personen, we kunnen er ook om spelen zegt jordy
kochten 120 euro per koppelquote:Op zondag 2 februari 2025 17:11 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy eet chocolade.
Mattie heeft zn winegums al op
Ik heb gemist dat ze snoep kregen
Leuk om te zien voor die ouders op tv..quote:Op zondag 2 februari 2025 17:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lekker klagen over je ouders op tv..Why not.. Alles voor de likes
Ik denk ook dat hij best wel lief is. Maar tot nu toe niet echt een toevoeging voor dit programma. En ik zou hem ook niet in huis willen met zijn soepobsessie. Niks mis met een bord groentequote:Op zondag 2 februari 2025 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is idd wel een echte man, dat dan weer wel en het is ook een leuke man en hij lijkt me ook wel eerlijk van wat ik tot nu toe gezien heb.
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 2 februari 2025 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Is het "Ik ga nau ook mijn familevehalen inzetten voor gejank op TV? " tijd?
Dacht dat hij alles al weer op hadquote:
Wat nou weer? Zijn lolly afgepakt op de speelplaats? Zijn hond overleden toen hij 5 was?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff weer een sentimentele speech houden
Ik moest ook wel echt lachen dat hij zei geen groenten te lusten behalve in de soepquote:Op zondag 2 februari 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij best wel lief is. Maar tot nu toe niet echt een toevoeging voor dit programma. En ik zou hem ook niet in huis willen met zijn soepobsessie. Niks mis met een bord groente
al 10 keer zeker, Jeffrey heeft BB al wat gevraagd, Jolien heeft BB al wat gevraagd, en elke keer als ze ruzie hebben en het bijleggen , hebben ze het daar over .quote:
dikke d gaat vier x per dagquote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke David? DikkeD of DunneD? dat maakt nogal wat uit, qua gewicht namelijk...
David S, de dunne, de seniorquote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dunne David is ook vrij dik als je hem zonder shirt zietquote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
hoeveel hypotheek er nog in zit wordt er niet bij verteldquote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef Luna68 het volgende:
Jordy dacht z’n microfoon af te kunnen dekken om te vertellen dat het huis en tuin van zijn ouders een miljoen waard zijn, helaas Jordy… niet gelukt
media ook weer rustig, David heeft gepoept https://nl.nieuws-247.be/(...)er-komen-voor-david/quote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben een eigen bedrijf, dus zal ook wel als investering als pensioenpotje zijnquote:Op zondag 2 februari 2025 17:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoeveel hypotheek er nog in zit wordt er niet bij verteld
ja dat verwacht ik ook wel, maar je weet het nooit, en dan zit jordy met een erfenis met een schuld van 1 miljoenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:25 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze hebben een eigen bedrijf, dus zal ook wel als investering als pensioenpotje zijn
omg die zin in dat artikel ookquote:Op zondag 2 februari 2025 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, die blijft zo wel mooi dun...regelmatig uitwerpen
Mattie en jordy hebben samen ook leuke gesprekken. Iedereen als het maar niet met de boudoir mensen Jeff en keanu isquote:Op zondag 2 februari 2025 17:15 schreef marky het volgende:
Goed waren we even bij de luchtigheid van Matti en Jordy zijn we nu weer terug bij de groepstherapie.
Meteen weer klaar met BB voor nuquote:Op zondag 2 februari 2025 17:15 schreef marky het volgende:
Goed waren we even bij de luchtigheid van Matti en Jordy zijn we nu weer terug bij de groepstherapie.
Ach tegenwoordig met die prijzen zijn huizen allemaal minstens 4/5 tonquote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef Luna68 het volgende:
Jordy dacht z’n microfoon af te kunnen dekken om te vertellen dat het huis en tuin van zijn ouders een miljoen waard zijn, helaas Jordy… niet gelukt
Afknippenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:28 schreef ben34567 het volgende:
Keanu mag zijn vettig haar ook eens wassen
Sjezus.. das nog erger dan de Gele Bus met Blauwe lampjes laten aanrukken voor een gevallen dikke Kneus..( de Bondgenoten...)quote:Op zondag 2 februari 2025 17:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
omg die zin in dat artikel ook
De kans bestaat dat de dokter gaat moeten komen voor David en in het ergste geval zal Sharice een ‘lavement’ moeten plaatsen. Hopelijk komt de darmactiviteit op een natuurlijke manier weer op gang.
In de buurt van Kampen weet ik dat niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig met die prijzen zijn huizen allemaal minstens 4/5 ton
Een paar puntoren en hij lijkt op mr Spokquote:Op zondag 2 februari 2025 17:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als zijn haarlijn zichtbaar wordt gaat die bleitend naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |