had het bijna goed, maar denk dat ze nu ook allemaal in huilen uitbreken als ze familie zien, de dames sowiesoquote:Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet helemaal wat hij zei. Hij zei dat BB mensen wil zien breken wanneer ze beelden van hun familie te zien krijgen. Daar is het nu nog te vroeg voor. Hij zei, dat doen ze pas tegen het einde.
Kutkindquote:Op zondag 2 februari 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff niet positief over het avondeten .. er zit geen sausje bij..
ja snap ik wel, met jane ernaast spelen ze die dame naar huis.quote:
Tuurlijk, Sharice is eigendom van Milena. Straks weer lepeltje-lepeltjequote:Op zondag 2 februari 2025 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva probeert gametalk te doen met Sharice (op de bank). Maar Milena duikt op Sharice.
Ik zou Jane verkiezen boven Axel maar ze moet wel kappen met miauwenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja snap ik wel, met jane ernaast spelen ze die dame naar huis.
Dat je er naar kan luisteren.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft iedereen altijd alles gegund, hij denkt nooit aan zichzelf.
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
Jeff lijkt me een beetje verstandelijk beperkt....
Moment, moet ff mijn koffie opdweilen..quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou zeg, dat gaat wat ver.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
Nou op emotioneel en sociaal vlak schort er iig wel wat aan....quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
dat hij het zijn strot uitkrijgtquote:Op zondag 2 februari 2025 15:56 schreef Ireth het volgende:
Jeff denkt veel en vaak aan anderen en vergeet zichzelf dan wel eens...
Wie is daar eigenlijk mee begonnen?quote:
Die Eva is klagend binnengekomen...quote:Op zondag 2 februari 2025 15:55 schreef Schakeltopia het volgende:
eva vind wel dat ze 3 sigaretjes per dag zou moeten mogen roken![]()
milena vind 4 ook best mogelijk!
Jane volgens mij?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie is daar eigenlijk mee begonnen?
Dat is de grootste egoïst die daar rondloopt..quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan met dat gehummm de hele tijdquote:
Is 8 jaar geleden hé, beetje sad om dat nu nog te gebruikenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Toen mijn moeder is overleden, ben ik de enige van mijn familie die nooit een traan heeft gelaten, nooit echt de tijd heeft genomen om te rouwen. Ik was letterlijk dezelfde dag nog dat mijn moeder werd begraven, 's avonds aan het voetballen, een match spelen.
Dat wil ik niet zeggen maar ze hebben hem vroeger wel van de commode laten vallen volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
Volgens mij zei hij dat ja. Sinds het uit was met z'n ex. Op weg naar de gym, want de begraafplaats was onderweg naar de gym.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef Ireth het volgende:
Ergens volgende week is het 8 jaar geleden dat zijn moeder is overleden en tot afgelopen zomer nooit haar graf bezocht??? Verstond ik dat nou goed?
Schommeltje stond te dicht bij de schuttingquote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen maar ze hebben hem vroeger wel van de commode laten vallen volgens mij
Ik ga daar geen oordeel over geven. Dat is zo voor een ieder om dat zelf te doen op de manier die voelt dat het voor hen goed voelt.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef Ireth het volgende:
Ergens volgende week is het 8 jaar geleden dat zijn moeder is overleden en tot afgelopen zomer nooit haar graf bezocht??? Verstond ik dat nou goed?
Hoe dan ook.. hij heeft een keer zijn hoofd goed gestotenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Schommeltje stond te dicht bij de schutting
Ik oordeel ook niet,vroeg me alleen af of ik het goed had verstaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ga daar geen oordeel over geven. Dat is zo voor een ieder om dat zelf te doen op de manier die voelt dat het voor hen goed voelt.
Ja denk het ookquote:Op zondag 2 februari 2025 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, je weet wat ze in de uitzending gaan gebruiken....
Dat is zeker zo maar hij gebruikt het nu wel in het spel en dat gaat wel te ver. Ook al zou hij nu daar nog niet overheen zijn en dat geloof ik ook wel, wil niet zeggen dat je daar dan zo’n rot karakter van overhoudt.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ga daar geen oordeel over geven. Dat is zo voor een ieder om dat zelf te doen op de manier die voelt dat het voor hen goed voelt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff ging de avond voor BB nog naar zn moeder. Het regende en stormde. Het bliksemde ineens en toen hij z'n ogen open deed voelde hij iets aan z'n schouder, en alsof er een schim naast hem stond. En toen dacht hij, het komt wel goed als ik naar hier [BB-huis] kom.
nou, die is ook niet in zijn eerste fantasie gestikt....quote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff ging de avond voor BB nog naar zn moeder. Het regende en stormde. Het bliksemde ineens en toen hij z'n ogen open deed voelde hij iets aan z'n schouder, en alsof er een schim naast hem stond. En toen dacht hij, het komt wel goed als ik naar hier [BB-huis] kom.
ja hij heeft geen kledij natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
Volgens Jolien heeft Jeff het het moeilijkste van iedereen daar
Tuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
Dan denk ik dat Milena het nog moeilijker heeft.. zij heeft beiden ouders in drie maanden verloren.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:06 schreef Ireth het volgende:
En dan manipuleren en haar gebruiken om geen nominatie pin te krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef Ireth het volgende:
En hij heeft weer een nieuwe autotune songtekstquote:Op zondag 2 februari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Toen mijn moeder is overleden, ben ik de enige van mijn familie die nooit een traan heeft gelaten, nooit echt de tijd heeft genomen om te rouwen. Ik was letterlijk dezelfde dag nog dat mijn moeder werd begraven, 's avonds aan het voetballen, een match spelen.
Hangt echt van m'n mindset af. Even wachten, eens zien wat ze er op tiktok over zeggen.....quote:Op zondag 2 februari 2025 16:08 schreef Flory- het volgende:
Ik ben iemand die...
Ik ben een persoon die....
Gebruiken jullie dat ook zo vaak?
Ik hoor dat daar echt constant
Dat heb ik ook zeker dat je het niet gebruiken mag. Het kan zeker de plek zijn waar het ineens naar bovenkomt en dat kan en dat je dan een behoefte voelt om het met mensen te delen maar ik vind deze timing daarin wat te toevallig.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is zeker zo maar hij gebruikt het nu wel in het spel en dat gaat wel te ver. Ook al zou hij nu daar nog niet overheen zijn en dat geloof ik ook wel, wil niet zeggen dat je daar dan zo’n rot karakter van overhoudt.
Ik kijk voetbal, maar zou het Keanu zijn?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:08 schreef Flory- het volgende:
Ik ben iemand die...
Ik ben een persoon die....
Gebruiken jullie dat ook zo vaak?
Ik hoor dat daar echt constant
Ook, Jef nu weer, maar ze doen het bijna allemaal.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal, maar zou het Keanu zijn?
Ging over nieuws van buiten. Jolien valt bij, wil graag weten of haar nicht al bevallen is.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
We vallen er midden in, maar Keanu vindt dat Jeff iets moet aankaarten voor vrijdag.
Als dit nu weer naar boven komt is dat heel erg natuurlijk maar geen excuus om dit gedrag te vertonen en kan me niet voorstellen omdat je dan weer zo verdrietig wordt door gedachten van haar overlijden dat je je dan zo naar gedraagt tegenover anderen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:10 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zeker dat je het niet gebruiken mag. Het kan zeker de plek zijn waar het ineens naar bovenkomt en dat kan en dat je dan een behoefte voelt om het met mensen te delen maar ik vind deze timing daarin wat te toevallig.
Bij mij ook niet het is een hork. Hij voelde zich onaantastbaar. De koning van zijn koninkrijk dat was hij thuis ook en heeft het hier ook een poging toe gedaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als dit nu weer naar boven komt is dat heel erg natuurlijk maar geen excuus om dit gedrag te vertonen en kan me niet voorstellen omdat je dan weer zo verdrietig wordt door gedachten van haar overlijden dat je je dan zo naar gedraagt tegenover anderen.
Bij mij wint hij hier geen sympathie mee.. eerder nog een grotere afkeer.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:18 schreef odie22 het volgende:
als de poes van amber overlijdt gaat jolien naar huis
Van de andere kant, het is ook zo wat om de hele tijd in je nakie daar rond te lopen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:18 schreef Ireth het volgende:
Sjef en jane staan al in de douche voor het alarm überhaupt uit is![]()
Nu gaan ze zich daar om staan kleden... kost tijd...
Lekker weer proberen in te likken...quote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
jeffrey geeft akkoord aan jane dat ze van zijn geld wel een sleutel mag kopen, maar geen gamechangers
je zou hem toch haast heilig verklarenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
jeffrey geeft akkoord aan jane dat ze van zijn geld wel een sleutel mag kopen, maar geen gamechangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |