had het bijna goed, maar denk dat ze nu ook allemaal in huilen uitbreken als ze familie zien, de dames sowiesoquote:Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet helemaal wat hij zei. Hij zei dat BB mensen wil zien breken wanneer ze beelden van hun familie te zien krijgen. Daar is het nu nog te vroeg voor. Hij zei, dat doen ze pas tegen het einde.
Kutkindquote:Op zondag 2 februari 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff niet positief over het avondeten .. er zit geen sausje bij..
ja snap ik wel, met jane ernaast spelen ze die dame naar huis.quote:
Tuurlijk, Sharice is eigendom van Milena. Straks weer lepeltje-lepeltjequote:Op zondag 2 februari 2025 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva probeert gametalk te doen met Sharice (op de bank). Maar Milena duikt op Sharice.
Ik zou Jane verkiezen boven Axel maar ze moet wel kappen met miauwenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja snap ik wel, met jane ernaast spelen ze die dame naar huis.
Dat je er naar kan luisteren.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft iedereen altijd alles gegund, hij denkt nooit aan zichzelf.
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
Jeff lijkt me een beetje verstandelijk beperkt....
Moment, moet ff mijn koffie opdweilen..quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou zeg, dat gaat wat ver.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
Nou op emotioneel en sociaal vlak schort er iig wel wat aan....quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
dat hij het zijn strot uitkrijgtquote:Op zondag 2 februari 2025 15:56 schreef Ireth het volgende:
Jeff denkt veel en vaak aan anderen en vergeet zichzelf dan wel eens...
Wie is daar eigenlijk mee begonnen?quote:
Die Eva is klagend binnengekomen...quote:Op zondag 2 februari 2025 15:55 schreef Schakeltopia het volgende:
eva vind wel dat ze 3 sigaretjes per dag zou moeten mogen roken![]()
milena vind 4 ook best mogelijk!
Jane volgens mij?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie is daar eigenlijk mee begonnen?
Dat is de grootste egoïst die daar rondloopt..quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan met dat gehummm de hele tijdquote:
Is 8 jaar geleden hé, beetje sad om dat nu nog te gebruikenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Toen mijn moeder is overleden, ben ik de enige van mijn familie die nooit een traan heeft gelaten, nooit echt de tijd heeft genomen om te rouwen. Ik was letterlijk dezelfde dag nog dat mijn moeder werd begraven, 's avonds aan het voetballen, een match spelen.
Dat wil ik niet zeggen maar ze hebben hem vroeger wel van de commode laten vallen volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef mangalie het volgende:
Volgens mij zei hij dat ja. Sinds het uit was met z'n ex. Op weg naar de gym, want de begraafplaats was onderweg naar de gym.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef Ireth het volgende:
Ergens volgende week is het 8 jaar geleden dat zijn moeder is overleden en tot afgelopen zomer nooit haar graf bezocht??? Verstond ik dat nou goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |