Daarstraks was hij er nog bang dat Jane dat zou doen. Het is allemaal spel bij hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
je zou hem toch haast heilig verklaren
wat een nobel en gul gebaar
Wat raar.. hoever gaat dat "Gekoppeld zijn" ? moeten ze elkaars poepen op het toilet, en hoevaak per dag ook goedkeuren?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
jeffrey geeft akkoord aan jane dat ze van zijn geld wel een sleutel mag kopen, maar geen gamechangers
jeffrey roept net 2-0 dus ik denk het welquote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer.. ze zullen het gejuich wel niet kunnen horen
Jawel Pootje zegt het netquote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer.. ze zullen het gejuich wel niet kunnen horen
Oh ik dacht Pootjequote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeffrey roept net 2-0 dus ik denk het wel
nee hoor, die kan niet zo lang zonder haar poesquote:Op zondag 2 februari 2025 16:21 schreef Verity het volgende:
Vriendin van Jolien wilt ook deelnemen aan BB.
Is goed te horenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik hoor ze nu ook vanuit het stadion op de stream
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef lojanda het volgende:
Nu iedereen een koppel is moeten ze dan nu ook hun geld delen deze week?
En waarom zou ze hem gehoorzamen?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
jeffrey geeft akkoord aan jane dat ze van zijn geld wel een sleutel mag kopen, maar geen gamechangers
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van de andere kant, het is ook zo wat om de hele tijd in je nakie daar rond te lopen.
Een team is meer dan 1 persoon die beslistquote:
2-1 laatste minuutquote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeffrey roept net 2-0 dus ik denk het wel
ja nou, ehh , denk niet dat het zo werkt in BBquote:Op zondag 2 februari 2025 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een team is meer dan 1 persoon die beslist
(Onverwerkte) rouw doet hele rare dingen met mensenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als dit nu weer naar boven komt is dat heel erg natuurlijk maar geen excuus om dit gedrag te vertonen en kan me niet voorstellen omdat je dan weer zo verdrietig wordt door gedachten van haar overlijden dat je je dan zo naar gedraagt tegenover anderen.
Bij mij wint hij hier geen sympathie mee.. eerder nog een grotere afkeer.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef Folies het volgende:
De wereld is zo ingewikkeld. Laat het weten op tv en tiktok. Zet je Facebook open.
Maar dan nog rechtvaardigd ( Nederlands woord?) dat zijn gedrag niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
(Onverwerkte) rouw doet hele rare dingen met mensen
Vliegtuigje? RiP poes van Amber.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:18 schreef odie22 het volgende:
als de poes van amber overlijdt gaat jolien naar huis
het is dit jaar toch wel heel droevig gesteld , was andere jaren toch niet zo ergquote:Op zondag 2 februari 2025 16:43 schreef Schakeltopia het volgende:
blijf toch af en toe bizar vinden wat mensen zoeken in een bb avontuur
kan het mij niet herinneren, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik veel vergeet van dit soort gesprekkenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
het is dit jaar toch wel heel droevig gesteld , was andere jaren toch niet zo erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |