kochten 120 euro per koppelquote:Op zondag 2 februari 2025 17:11 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy eet chocolade.
Mattie heeft zn winegums al op
Ik heb gemist dat ze snoep kregen
Leuk om te zien voor die ouders op tv..quote:Op zondag 2 februari 2025 17:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lekker klagen over je ouders op tv..Why not.. Alles voor de likes
Ik denk ook dat hij best wel lief is. Maar tot nu toe niet echt een toevoeging voor dit programma. En ik zou hem ook niet in huis willen met zijn soepobsessie. Niks mis met een bord groentequote:Op zondag 2 februari 2025 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is idd wel een echte man, dat dan weer wel en het is ook een leuke man en hij lijkt me ook wel eerlijk van wat ik tot nu toe gezien heb.
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 2 februari 2025 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Is het "Ik ga nau ook mijn familevehalen inzetten voor gejank op TV? " tijd?
Dacht dat hij alles al weer op hadquote:
Wat nou weer? Zijn lolly afgepakt op de speelplaats? Zijn hond overleden toen hij 5 was?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff weer een sentimentele speech houden
Ik moest ook wel echt lachen dat hij zei geen groenten te lusten behalve in de soepquote:Op zondag 2 februari 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij best wel lief is. Maar tot nu toe niet echt een toevoeging voor dit programma. En ik zou hem ook niet in huis willen met zijn soepobsessie. Niks mis met een bord groente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |