Zegt de muts die het programma nooit kijkt en zich voor de grap heeft opgegevenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Eva: "Krijg je dinguh!?"
Heerlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
De hele tijd hebben ze het over een Kapsalon.. Eva zou dat wel voor iedereen willen met haar verjaardag.
Wat is dat toch met die Kapsalon.. is dat dan zo lekker? Ik heb dat nog nooit gegeten.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
De hele tijd hebben ze het over een Kapsalon.. Eva zou dat wel voor iedereen willen met haar verjaardag.
Wat is dat toch met die Kapsalon.. is dat dan zo lekker? Ik heb dat nog nooit gegeten.
Shoarma of kebab vind ik wel lekker maar een kapsalon heb ik nog nooit gegeten.. toch maar eens een keer proberen danquote:
vervelend onderwerp dat elk jaar weer terugkomtquote:Op zondag 2 februari 2025 19:20 schreef Kinga het volgende:
Het irriteert me. Dat ze er nu maar vanuit gaan dat ze zakken vol kaarten krijgen voor valentijnsdag. ROT OP.
Wat je maar lekker vind, een berg doner, sla, patat verzopen in een laag mayo , in een bak gepleurt..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:18 schreef lojanda het volgende:
Ze rekenen er ook al op dat ze met een verjaardag ook van alles gaan krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:20 schreef Kinga het volgende:
Het irriteert me. Dat ze er nu maar vanuit gaan dat ze zakken vol kaarten krijgen voor valentijnsdag. ROT OP.
de koelkast, wc's en de douches zelfsquote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef Poesjuh het volgende:
Ze vervelen zich dood
Jordy heeft vandaag uit verveling de toiletten de keuken en de woonkamer of zo gepoetst, ook uit verveling zei hij
En kaas toch ook? Het lijkt me ook teveel van het goede..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat je maar lekker vind, een berg doner, sla, patat verzopen in een laag mayo , in een bak gepleurt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |