SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
ja zijn er heel veelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij zo'n ossenpikker.
Hij is nog niet uit. Maar bij een handelaar in Engeland kun je hem alvast bestellen voor 1800 Pounds.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
kost dat grapje? miljardmiljoen zeker?
Dat vind ik nog best zwaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is nog niet uit. Maar bij een handelaar in Engeland kun je hem alvast bestellen voor 1800 Pounds.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is nog niet uit. Maar bij een handelaar in Engeland kun je hem alvast bestellen voor 1800 Pounds.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wettig betaalmiddel voor omgerekend ¤ 3,40 trouwens.
Wanneer Afrikaans geld meer aura heeft dan de Europese monopoliebiljetjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wauw, die wil ik wel
[..]
Ter vergelijking: een krat bier is 400 x 300 mm
is gewoon fancy pleepapier hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer Afrikaans geld meer aura heeft dan de Europese monopoliebiljetjes![]()
Ik en @EttovanBelgie ook toen we aan het jagen waren in Zimbabwequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow![]()
ik heb die allemaal in het wild gezien
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik en @:ettovanbelgie ook toen we aan het jagen waren in Zimbabwe
Maar hij wordt toch gewoon nog geprint?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had ik niet achter etto gezocht. Wel achter jouquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die leeuw hangt nu boven de haard
Ja komt allemaal nog.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij wordt toch gewoon nog geprint?
gewoon stof leren negerenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
Was even vergeten dat ik nu elke dag wel kan gaan afstoffen. Jeej voor zwarte meubels met een huisdier.
Nou ga jij maar weg uit de genenpool dan.quote:Sinds het uitbreken van de branden heeft de politie zeker acht mensen aangehouden voor het aansteken van kleinere brandjes. Een vrouw verklaarde aan de politie dat ze "er plezier in had om chaos en verwoesting te veroorzaken".
wat een mafklappersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ga jij maar weg uit de genenpool dan.
Dan is het misschien goedkoper om daarheen te gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wettig betaalmiddel voor omgerekend ¤ 3,40 trouwens.
ik snap hetquote:
Was Etto’s idee zelfsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik niet achter etto gezocht. Wel achter jou
dit klinkt echt niet als ettoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was Etto’s idee zelfs![]()
We waren wat Cubaanse sigaren aan het roken en een fles 30YO single malt soldaat aan het maken en toen zei Etto ineens: “ Alhammdulah moet meer rizz pakken bij me a zina vlinder. Kom we pakken die plinna naar Afrika gaan we die big five shootoe doen”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash had je het van de week nog over Erika, blijkt het vandaag Duitse Marsmuziek dag te zijn in de auto![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ik ga nu naar buitenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit lekker binnen en ik ga niet naar buiten vandaag
Huh, dat kan wel?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je aan het rijden bent kun je natuurlijk niet je rechterarm omhoog steken
Maar de zon schijntquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Lekker weertje vandaag met dat zonnetje
Doe niet zo extraquote:
Ik ben lui vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rijderts van sommige merken wel
@ luctorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rijderts van sommige merken wel
Ohquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tien en twee verdomme, 4E!
Ik moest gisteren rennen omdat de pakketbezorger besloot om precies aan het begin van het bezorgvak te komen bezorgen en ik nog buiten liepquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben lui vandaag.
Deze hele week al voldoende gerend
Figuurlijk dan, want ik heb een hekel aan rennen.
ik ga ook niet meer naar buitenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik blijf binnen. Wel zo veilig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@ luctor
Aan de kant voor de Volkswagen
IN MEINEM PANMZERMAUS TIGER VI AUSFÜHRUNG Equote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zijn z'n armen te lang voor, doet ie straks weer als we thuis zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een traumatische ervaringquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest gisteren rennen omdat de pakketbezorger besloot om precies aan het begin van het bezorgvak te komen bezorgen en ik nog buiten liep
Gewoon beetje op half 8, ja tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OhIk vind mensen die zo rijden, enorm verkrampt achter het stuur zitten
Nee, begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga ook niet meer naar buiten
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik blijf binnen. Wel zo veilig.
Linkerhand op 8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Linkerhand op 8
Ja heb je tenminste nog een hand over om twijfelachtige gebaren te maken aan iedereen die je voorbij raastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Linkerhand op 8
Ja, zo rijd ik ook meestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Een Italiaans gebaar, met knijpende vingersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb je tenminste nog een hand over om twijfelachtige gebaren te maken aan iedereen die je voorbij raast
Ook inclusief?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zo rijd ik ook meestal.
Dat had ik niet achter je gezocht, Lucquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een Italiaans gebaar, met knijpende vingers
Ik ook, daar niet vanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zo rijd ik ook meestal.
Groetjes aan je bakkerquote:
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook inclusief?
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht, Luc
Rechterhand vrij, om te schakelenquote:
Ziequote:
Hij heeft een Latijnse naam, moet er toch wel iets mediterraan temperament inzitten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat had ik niet achter je gezocht, Luc
Ja, stiekem doet hij gewoon alsof hij zich keurig aan de regeltjes houdt, maar ondertussenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft een Latijnse naam, moet er toch wel iets mediterraan temperament inzitten?
Piepkleine begrafenis op je monitor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een dode pixel in mijn scherm
Oeeeh strandquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb begin middag een strandwandeling gemaakt. Dat blijft zoooo lekker he. Iedere keer denk ik, dit moet ik vaker doen
ripquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
Ook niet aardig om US zo te noemenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
Ons bin zuunig, met opscheppen eejquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stiekem doet hij gewoon alsof hij zich keurig aan de regeltjes houdt, maar ondertussen
EEEEEEJJJJ!!!quote:
Ik kom daar ook eigenlijk te weinig, zeker met dit weer is dat heerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb begin middag een strandwandeling gemaakt. Dat blijft zoooo lekker he. Iedere keer denk ik, dit moet ik vaker doen
Ja!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je lekker naar je tuintje?
hier nog zo eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die geur alleen alquote:
Waarom doe jij het niet? Denk dat het hier niet meer is dan een kwestie van dag van te voren bedenkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom daar ook eigenlijk te weinig, zeker met dit weer is dat heerlijk
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Ik weet eindelijk waar mijn nieuwe vensterbankje voor is.
[ link | afbeelding ]
Heet dit onvriendelijke beest Adolf?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze ziet daar alleen geen fuck dus gaat ze bovenop de koelkast zitten want dat komt net boven het folie uit.quote:
Wat lees ik nu weer, allemaal?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet dit onvriendelijke beest Adolf?
Het is hem echt precies maar dat zijn plaksnor heeft losgelaten en op zijn borst zit.
Ik rij ook met mijn rechterhand op half vijf en met linkerarm op de deur leunend hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OhIk vind mensen die zo rijden, enorm verkrampt achter het stuur zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het worden er sowieso niet minder.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ziet daar alleen geen fuck dus gaat ze bovenop de koelkast zitten want dat komt net boven het folie uit.
Wacht maar tot er dingetjes op staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja met een uurtje rijden sta ik ook op het strand, maar dat bedenk ik me vaak nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Waarom doe jij het niet? Denk dat het hier niet meer is dan een kwestie van dag van te voren bedenken
Huehue.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja!Heb nu veel gaten in de tuin maar die mogen binnenkort gevuld worden
Ze is ook helemaal niet onvriendelijk. Ze is gewoon beetje bang (wel steeds minder).quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat lees ik nu weer, allemaal?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde ook een lieve foto van mijn Bollie maken, want die ligt heerlijk te genieten in de zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Tussen de steenfabriek en de kerncentrale.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met een uurtje rijden sta ik ook op het strand, maar dat bedenk ik me vaak niet
Krijg jij nu ook al last van dode pixels?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat lees ik nu weer, allemaal?
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik rij ook met mijn rechterhand op half vijf en met linkerarm op de deur leunend hoor
Er staat een plantje op en een wierookdoosje. Gaat prima. Alleen kaartje van de dierenarts heb ik maar wel in de la gelegd want die lag snel op de grond. Ze blijft aardig van dingen af. Spullen op de salontafel liggen er de volgende ochtend ook nog gewoon.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wacht maar tot er dingetjes op staan
Ik had eerst bij de randen van mijn beeldscherm een verkleuring, maar die is gewoon weggetrokken gelukkigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg jij nu ook al last van dode pixels?
Nee de eilandjes erbovenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de steenfabriek en de kerncentrale.
Ik weet nog hoe in mijn oude straat een buurman ook een band raamfolie onder aan het raam had opgeplakt. En er een perfect silhouet van een zittende kat in uitgesneden had. En daar zat vaker wel dan niet een kat achter.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ziet daar alleen geen fuck dus gaat ze bovenop de koelkast zitten want dat komt net boven het folie uit.
Ben je dan ook heel vroeg op?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
0800 zaterdag avond en ik stort al in
Binnen een uur is redelijkquote:
nee vandaag half 9quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan ook heel vroeg op?
Lolquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe in mijn oude straat een buurman ook een band raamfolie onder aan het raam had opgeplakt. En er een perfect silhpuet van een zittende kat in uitgesneden had. En daar zat vaker wel dan niet een kat achter.
Dat dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met een uurtje rijden sta ik ook op het strand, maar dat bedenk ik me vaak niet
*winkwink hele bossen!!quote:
Je moet op mannenjacht dan joh, er liep toch een 10/10 perfect exemplaar rond daar?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
Slaap je anders daar? Beter/ slechter / langer / korter?quote:
2 inmiddels.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet op mannenjacht dan joh, er liep toch een 10/10 perfect exemplaar rond daar?
Ja slaap hier wel goed tenzij de honden weer een nachtelijk concert geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slaap je anders daar? Beter/ slechter / langer / korter?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet op mannenjacht dan joh, er liep toch een 10/10 perfect exemplaar rond daar?
Hebben ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 inmiddels.
maar die vinden mij niks
Stom.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 inmiddels.
maar die vinden mij niks
Ik kan bijna niet wachten met de handen uit de mouwen te steken hier. 12e krijg ik de plek aangewezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
*winkwink hele bossen!!
quote:
Is er geen fissa om een beetje rwina te zetten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stom.
Heb je wel je knalrode lippenstof op?
Misschien is dat handig bij de mannenjacht ?quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 inmiddels.
maar die vinden mij niks
Ohquote:
Is wel lastig met praten dan ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rode stof wat je op je lippen doet
jawel maar ben alleen. plus als ik daar dan ben denk ik oke het is weer tijd om naar huis te gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is er geen fissa om een beetje rwina te zetten?
Mint.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
@:crack weet jij iets wat katten haten qua geur (maar voor ons als mens niet vreselijk is)? Ik wil mijn hordeur onaantrekkelijk maken voor de kat.
Misschien hebben ze ook wel eten op dat feestje?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ben alleen. plus als ik daar dan ben denk ik oke het is weer tijd om naar huis te gaan
ja maar zag er niet zo kosher uitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ook wel eten op dat feestje?
Als het nu 8 uur heb je nog drie uur om je benen en vajay te scheren, te tutten en een kort rokje aan te trekken voor het feestje begintquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ben alleen. plus als ik daar dan ben denk ik oke het is weer tijd om naar huis te gaan
Hehehe, cutequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe in mijn oude straat een buurman ook een band raamfolie onder aan het raam had opgeplakt. En er een perfect silhouet van een zittende kat in uitgesneden had. En daar zat vaker wel dan niet een kat achter.
Butter Chickenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Omg ik ga morgen bij mn vader eten. Appt hij of ik Indiaas wil eten want heeft hij wel zin in. Uh duh dat roep ik al maanden.
ja heb je constant zo'n stofwolkjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel lastig met praten dan ?
Nee ga straks lekker slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het nu 8 uur heb je nog drie uur om je benen en vajay te scheren, te tutten en een kort rokje aan te trekken voor het feestje begint
Ja hij zei kijk maar even op de kaart wat je wil. Ik zo niet nodig want ik wil butter chicken met naanbrood en die lekkere dip.quote:
sinaasappels en dat soort citrusmeuk heb ik wel eens gehoord, geen idee of het echt zo isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
@:crack weet jij iets wat katten haten qua geur (maar voor ons als mens niet vreselijk is)? Ik wil mijn hordeur onaantrekkelijk maken voor de kat.
* start Google op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het nu 8 uur heb je nog drie uur om je benen en vajay te scheren, te tutten en een kort rokje aan te trekken voor het feestje begint
heb je al een idee wat je wil?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet wachten met de handen uit de mouwen te steken hier. 12e krijg ik de plek aangewezen.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Soort spray maken en dan op die hordeur spuiten?
waarom ineens?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:16 schreef Karzai het volgende:
ik ben boos echt ik trap elke tiefus mongool de goot in die nog in mijn buurt komt
Oei dan blijf ik maar in Emmen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:16 schreef Karzai het volgende:
ik ben boos echt ik trap elke tiefus mongool de goot in die nog in mijn buurt komt
Bestaat dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Of even een speciale spraybestellen. Zijn niet zo duur
En terecht!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij zei kijk maar even op de kaart wat je wil. Ik zo niet nodig want ik wil butter chicken met naanbrood en die lekkere dip.
Dacht dat je mij inmiddels wel aardig goed kende. Ik en spicy?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En terecht!
Wel spicy butter chicken toch?
Super mooiquote:
Oeh thanks voor de tip.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.petsplace.nl/(...)VkGKHVxoCGV4QAvD_BwE
Oh jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat je mij inmiddels wel aardig goed kende. Ik en spicy?
Hordeuren zijn over het algemeen fanstastisch om naar te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:21 schreef Karzai het volgende:
maja het heeft verder geen nut niemand doet er iets mee of neemt mij serieus dus dan denk ik ook krijg de kolere maar
Ja, lijkt mij ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hordeuren zijn over het algemeen fanstastisch om naar te kijken
Hordeuren zijn erg leuk zonder een kat. Kreeg deze ooit om Kuroi binnen te kunnen houden. Nou ik genoot meer van die deur toen ze er niet meer was.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Je had toch die vriend met dat busje waar je welles over vertelde?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
altijd aleenl ik uit het alleen niet, ik heb het al meerdere malen gezegd
Nou kallumquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:21 schreef Karzai het volgende:
maja het heeft verder geen nut niemand doet er iets mee of neemt mij serieus dus dan denk ik ook krijg de kolere maar
Ja het is cute.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, cuteIk vind het ook zooo lief als mijn katten naar buiten aan het kijken zijn
vooral Bollie vindt het heeerrlijk om op het balkon gewoon, om urenlang te zitten en te kijken
![]()
![]()
Wat zit er achterin dat busje?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je had toch die vriend met dat busje waar je welles over vertelde?
mja het wel een serieus probleem, ik ben totaal paranoia iedere dag, vertrouw mijn moeder en beste vrienden niet meer. je gaat gewoon doodquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wat had je zelf in gedachten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet iets van vegan hapjes maken voor een borrel maar alle recepten zien er zo onappetijtelijk uit![]()
Oh, nou goed om te weten. Twijfel wel eens om zo'n ding te halen ivm vliegen. Heb ze wel voor het raam, daar blijven ze van af gelukkigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Hordeuren zijn erg leuk zonder een kat. Kreeg deze ooit om Kuroi binnen te kunnen houden. Nou ik genoot meer van die deur toen ze er niet meer was.Veel te aantrekkelijk die dingen voor kattennagels.
Hehehe, die kat zet in andere huizen mensen aan het werkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het is cute.
De leenkat hier wil eigenlijk alleen maar op je schoot als je in de stoel bij het raam gaat zitten.
Laatst was hij teleurgesteld omdat er niemand in de stoel zat. Hij kwam echt bedelen of er iemand daar wilde gaan zitten zodat hij op schoot uit het raam kon kijken.
Dan moet je weer om hulp vragen karzaiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja het wel een serieus probleem, ik ben totaal paranoia iedere dag, vertrouw mijn moeder en beste vrienden niet meer. je gaat gewoon dood
chipsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet iets van vegan hapjes maken voor een borrel maar alle recepten zien er zo onappetijtelijk uit![]()
Zoek serieus hulp als je een serieus probleem hebt, het gewone volk kan je hier neit bij helpen en dat moet je ook niet willen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja het wel een serieus probleem, ik ben totaal paranoia iedere dag, vertrouw mijn moeder en beste vrienden niet meer. je gaat gewoon dood
Dit ging ik ook vragenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit er achterin dat busje?
Gewoon niet vegan hapjes maken. Is 2025.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef datismijnmening het volgende:
Niks ik ging even bij de ah scrollen en begon spontaan okselhaar te groeienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat had je zelf in gedachten?
Onze Pers die we thuis hadden toen ik een kind/tiener was bleef er wel netjes vanaf maar goed dat was echt sowieso de meest makke kat die er was.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou goed om te weten. Twijfel wel eens om zo'n ding te halen ivm vliegen. Heb ze wel voor het raam, daar blijven ze van af gelukkig
[..]
Hehehe, die kat zet in andere huizen mensen aan het werk![]()
Gewoon jezelf niet zo aanstellen en hups de schouders eronder, je leeft maar een keertje, de zon schijnt, je hebt lekkere dingen in huis, 90 procent van de mensen hier is te vertrouwen en anders stuur ik je een lijstje, genoeg terminale mensen die met je zouden ruilen, ik heb nog wat vette platen en strips voor je als je wil, zet een leuk deuntje nu op en proost met een smaakvol zaterdagmiddagbiertje op het rijke leven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
spiegeltjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf niet zo aanstellen en hups de schouders eronder, je leeft maar een keertje, de zon schijnt, je hebt lekkere dingen in huis, 90 procent van de mensen hier is te vertrouwen en anders stuur ik je een lijstje, genoeg terminale mensen die met je zouden ruilen, ik heb nog wat vette platen en strips voor je als je wil, zet een leuk deuntje nu op en proost met een smaakvol zaterdagmiddagbiertje op het rijke leven.
Opgelost
Ohhh, wat goed (en ook wel dubbel). Dit wist ik nietquote:Als je een overlijdensrisicoverzekering afsluit, moet je dus vaak een gezondheidsverklaring invullen. Niet alleen roken telt mee, maar ook het aantal glazen alcohol dat je drinkt. Op basis van de risico's berekent de verzekeraar een premie.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Vegan gaat medio 2025 ergens strafbaar worden onder Trump vermoed ik zo.
Doen mijn studenten ook, hele domme opmerkingen maken en dan haha grapjee Xd Xdquote:
flink liegen dan maarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, wat goed (en ook wel dubbel). Dit wist ik niet
grr okay heb wel een luxe leventje maar ben toch eenzaamquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf niet zo aanstellen en hups de schouders eronder, je leeft maar een keertje, de zon schijnt, je hebt lekkere dingen in huis, 90 procent van de mensen hier is te vertrouwen en anders stuur ik je een lijstje, genoeg terminale mensen die met je zouden ruilen, ik heb nog wat vette platen en strips voor je als je wil, zet een leuk deuntje nu op en proost met een smaakvol zaterdagmiddagbiertje op het rijke leven.
Opgelost
Ben je net als Liesje ook een leraresje?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen mijn studenten ook, hele domme opmerkingen maken en dan haha grapjee Xd Xd
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Omg ik ga morgen bij mn vader eten. Appt hij of ik Indiaas wil eten want heeft hij wel zin in. Uh duh dat roep ik al maanden.
Ja gewoon iets wat je op een schaal kan laten rondgaan en mensen gewoon aan statafels kunnen eten zonder bestekquote:
mja dat kan heel naar zijn jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
grr okay heb wel een luxe leventje maar ben toch eenzaam
Je hebt ons toch en voor hetzelfde geld was je zo'n semi-dominante hysterische gekke gloep als vrouwtje tegengekomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
grr okay heb wel een luxe leventje maar ben toch eenzaam
Grote MAGA cheesecake met vleesvulling, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon niet vegan hapjes maken. Is 2025.
Daar kom je nu pas achter? Professor Crackiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je net als Liesje ook een leraresje?
Dit lijkt me vrij interessant.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grote MAGA cheesecake met vleesvulling, dat zal ze leren
ik ken maar 1 liesje en dat is geen lerares(je)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je net als Liesje ook een leraresje?
Ben ik weer. Was niks lekkers. Uit armoe maar zo'n frikandelbroodje meegenomen met meegebakken curryquote:
Een barbecue vol met spareribs erheen rollenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grote MAGA cheesecake met vleesvulling, dat zal ze leren
Daar gaat het dan ook niet om Einstein.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter? Professor Crackie
Die woont nog bij zijn moeder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn droomman gevonden op instagram![]()
https://www.instagram.com/pastry_mark/
Niet iedereen is even snuggerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter? Professor Crackie
Je kunt beter naar de noordkust van Marokko verhuizen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Dus, doperwtjes. Aubergines (witte eitjes versie) en augurkenkomkommers. Wortels lijkt me ook leuk.quote:
maar hij kan vast appelflappen maken en dan in het italiaans vertellen dat die dat heeft gemaaktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woont nog bij zijn moeder.
waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt beter naar de noordkust van Marokko verhuizen.
Ieuwbah.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woont nog bij zijn moeder.
Een heerlijke stud, ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Niet getreurd, vanavond een pizza bestellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. Was niks lekkers. Uit armoe maar zo'n frikandelbroodje meegenomen met meegebakken curryEn een brood met maanzaad. Sesam was er niet. En er stonden twee leerlingjochies achter de toog en ik denk dat het brood in een zak voor een half brood geperst is want nja. Geperst. En nauwelijks ruimte over bij het dichtbindfrutseltje.
En behoorlijk omgelopen maar nog steeds pas 5356 stappies. En veel gladdigheid. Eigenlijk erg ontevreden over van alles nu.
Cuttteee die auberginesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, doperwtjes. Aubergines (witte eitjes versie) en augurkenkomkommers. Wortels lijkt me ook leuk.
https://www.dumpert.nl/zo(...)dId=7548791_8c899029quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Vegan gaat medio 2025 ergens strafbaar worden onder Trump vermoed ik zo.
Un appeli in de flappeli y voila une flappe de pommesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij kan vast appelflappen maken en dan in het italiaans vertellen dat die dat heeft gemaakt
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Un appeli in de flappeli y voila une flappe de pommes
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/zo(...)dId=7548791_8c899029
neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet getreurd, vanavond een pizza bestellen.
Ik wanneer ik de premie van de levensverzekering die op mijn 20e afsloot zie:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, wat goed (en ook wel dubbel). Dit wist ik niet
Je zou binnen drie maanden niet meer door je voordeur passen lieverdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Amore mio, un fatturato delle melequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij kan vast appelflappen maken en dan in het italiaans vertellen dat die dat heeft gemaakt
het is het waardquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zou binnen drie maanden niet meer door je voordeur passen lieverd
Ja, ik wist wel dat ze in een paar kleurtjes en maten kwamen, maar mijn god de varianten die ik tegenkwam bij het zoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cuttteee die aubergines. Je hebt zoveel verschillende soorten aubergines he.
We gaan het beleven.quote:Wortels zijn wel leuk, ook leuk experiment. Duurt ook wel tijdje tho, en soms mislukt alles maar wel leuk
Brb even plaksnor kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Italianen komen daar mee weg
flikker op sukkelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet getreurd, vanavond een pizza bestellen.
Sowquote:
Moet je die informatie niet updaten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wanneer ik de premie van de levensverzekering die op mijn 20e afsloot zie:
[ afbeelding ]
Al die keuzes maakt het zo lastig om te kiezen!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik wist wel dat ze in een paar kleurtjes en maten kwamen, maar mijn god de varianten die ik tegenkwam bij het zoeken.
[..]
We gaan het beleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Huh wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Kwam ook nog tietenfoto tegen, willen jullie die ook zien?
Zijn die ook onderdeel van crackies wortelavonturen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Kwam ook nog tietenfoto tegen, willen jullie die ook zien?
Borstenquote:
Hm, opzich wel bij de moestuinavonturen. Hebben wat weg van erwtjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die ook onderdeel van crackies wortelavonturen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je die informatie niet updaten?
[..]
Al die keuzes maakt het zo lastig om te kiezen!wortels heb je ook super veel varianten van
wil je mijn wortelavonturen zien?Zo ja, klik spoiler. Indien nee, ok doei daaggg
Nee alles wat na het afsluiten van je verzekering gebeurt is irrelevant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou nu nooit dit bedrag voor deze premie verzekerd krijgen
-XOXO-
Ik mis berenneuzen, jopen, jetsers, prammen en punten in dit lijstje.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Borsten
Borstkas
Borstpartij
Tieten
Tieten
Tetjes
Melonen
Boezem
Bongos
Moffen
Sjerpen
Juicy’s
Rakkers
Fluffies
Borstvormen
Topjes
Pruimen
Pompen
Boeren
Palletjes
Borstjes
Dollen
Kieken
Lamps
Frambozen
Gaasjes
Nootjes
Ballen
Denk dat Zwabbie daar wel wat voor advies voor wil ontvangenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, opzich wel bij de moestuinavonturen. Hebben wat weg van erwtjes![]()
lol, dat is ook stomquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee alles wat na het afsluiten van je verzekering gebeurt is irrelevant.
Zou nu nooit dit bedrag voor deze premie verzekerd krijgen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis berenneuzen, jopen, jetsers, prammen en punten in dit lijstje.
Zijn lastig, niet aan beginnenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Zwabbie daar wel wat voor advies voor wil ontvangen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Die zijn wel wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAL9010?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al die keuzes maakt het zo lastig om te kiezen!wortels heb je ook super veel varianten van
wil je mijn wortelavonturen zien?Zo ja, klik spoiler. Indien nee, ok doei daaggg
Die bos dunnetjes. En die wortel met die wespentaille. Wut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*maakt mentale notitie, goed uitzoeken met hoeveel wortels per vierkante meter ze graag bij elkaar zittenHeb je die ook zelf gegroeid?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Kwam ook nog tietenfoto tegen, willen jullie die ook zien?🐙
tis goed met je vuile bloedzuigerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Goed blijven wassen onder het randje.
Je zal vast lang bezig zijn om al die items in te kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Borsten
Borstkas
Borstpartij
Tieten
Tieten
Tetjes
Melonen
Boezem
Bongos
Moffen
Sjerpen
Juicy’s
Rakkers
Fluffies
Borstvormen
Topjes
Pruimen
Pompen
Boeren
Palletjes
Borstjes
Dollen
Kieken
Lamps
Frambozen
Gaasjes
Nootjes
Ballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
had 9001 besteld, is lichtinval denk ikquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Zo, buren zijn terug van vakantie en blijkbaar leeft de kat nog want heb niks gehoord. Schouderklopje voor mezelf.
Plottwist: buren zijn nu dood omdat ze over de kat struikelden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Zo, buren zijn terug van vakantie en blijkbaar leeft de kat nog want heb niks gehoord. Schouderklopje voor mezelf.
Mja deze kat is al bijna 20. Het zou geen verrassing zijn maar zul je net zien dat het gebeurt als je er op past.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat lijkt me echt een nachtmerrie, op een dier passen en dat zo'n beest dan dood gaat
Hadden ze dat arme beestje maar niet alleen achter moeten latenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plottwist: buren zijn nu dood omdat ze over de kat struikelden.
Ehh, ja dat zou inderdaad een plottwist zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Memmen, uiers, olietankers, kanonnen, fusten….quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis berenneuzen, jopen, jetsers, prammen en punten in dit lijstje.
Hehe, ooit paste onze buurvrouw op de vissen, was er eentje doodgegaan. (kan gebeuren)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja deze kat is al bijna 20. Het zou geen verrassing zijn maar zul je net zien dat het gebeurt als je er op past.
wespentaillequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die bos dunnetjes. En die wortel met die wespentaille. Wut.![]()
*maakt mentale notitie, goed uitzoeken met hoeveel wortels per vierkante meter ze graag bij elkaar zitten
[..]
Heb je die ook zelf gegroeid?
heb t lijstje door gestuurd naar de appie bezorgservicequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je zal vast lang bezig zijn om al die items in te kopen.
-XOXO-
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, ooit paste onze buurvrouw op de vissen, was er eentje doodgegaan. (kan gebeuren)
Had ze een nieuwe gekocht.
Dat was erg lief
Ik zat gisteren filmpjes te kijken van katten die hun baasjes lieten struikelen en vroeg me toen af, hoeveel mensen zouden er zijn overleden door hun huisdier?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeft ook niet de schuld van de oppas te zijn, maar alsnog zo kut. Wat moet je dan doen, moet jij dan dat beest wegbrengen? Maar dan kunnen die baasjes geen afscheid nemen, maar als die baasjes nog een week weg zijn oidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja deze kat is al bijna 20. Het zou geen verrassing zijn maar zul je net zien dat het gebeurt als je er op past.
nee het is gewoon een vieze rat die niets positiefs brengt en alleen maar mensen afzeiktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou even op het rode kruisje rechtsboven klikken karzai. Morgen weer een dag.
Vergeet je niet ietsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bed is ook weer gedaan. Zes minuten poeh poeh.
Zo toch maar weer even naar buiten. Rondje de andere kant op bevalt misschien beter.
Ja dat frikandelbroodje is inmiddels op.quote:
Gelukkig is de primaire functie van mijn tieten niet om seksueel te zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meest aseksuele beeltenis van borsten ever
Nee. Heb je je benen wel geschoren?!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat frikandelbroodje is inmiddels op.
Ja had al opgezocht wat ik dan zou moeten doen. Blijkbaar kun je het dierencrematorium bellen, of het dier gratis naar de kadaverafvalplaats brengen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat gisteren filmpjes te kijken van katten die hun baasjes lieten struikelen en vroeg me toen af, hoeveel mensen zouden er zijn overleden door hun huisdier?
[..]
Hoeft ook niet de schuld van de oppas te zijn, maar alsnog zo kut. Wat moet je dan doen, moet jij dan dat beest wegbrengen? Maar dan kunnen die baasjes geen afscheid nemen, maar als die baasjes nog een week weg zijn oidja gewoon shit
Ik las eerst logeerbed en ik snapte al niks van die zinquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Bij mn ouders is ooit een logeerhondje in aanraking gekomen met een auto en toen overleden. Heeft mn moeder nog een trauma van volgens mijbaasjes hebben haar nooit iets kwalijk genomen maar toch he
En secundair?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig is de primaire functie van mijn tieten niet om seksueel te zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig is de primaire functie van mijn tieten niet om seksueel te zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Bij mn ouders is ooit een logeerhondje in aanraking gekomen met een auto en toen overleden. Heeft mn moeder nog een trauma van volgens mijbaasjes hebben haar nooit iets kwalijk genomen maar toch he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |