Ja, stiekem doet hij gewoon alsof hij zich keurig aan de regeltjes houdt, maar ondertussenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft een Latijnse naam, moet er toch wel iets mediterraan temperament inzitten?
Piepkleine begrafenis op je monitor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een dode pixel in mijn scherm
Oeeeh strandquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb begin middag een strandwandeling gemaakt. Dat blijft zoooo lekker he. Iedere keer denk ik, dit moet ik vaker doen
ripquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
Ook niet aardig om US zo te noemenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
Ons bin zuunig, met opscheppen eejquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stiekem doet hij gewoon alsof hij zich keurig aan de regeltjes houdt, maar ondertussen
EEEEEEJJJJ!!!quote:
Ik kom daar ook eigenlijk te weinig, zeker met dit weer is dat heerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb begin middag een strandwandeling gemaakt. Dat blijft zoooo lekker he. Iedere keer denk ik, dit moet ik vaker doen
Ja!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je lekker naar je tuintje?
hier nog zo eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit lekker binnen en ik ga niet naar buiten vandaag
Die geur alleen alquote:
Waarom doe jij het niet? Denk dat het hier niet meer is dan een kwestie van dag van te voren bedenkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom daar ook eigenlijk te weinig, zeker met dit weer is dat heerlijk
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Ik weet eindelijk waar mijn nieuwe vensterbankje voor is.
[ link | afbeelding ]
Heet dit onvriendelijke beest Adolf?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze ziet daar alleen geen fuck dus gaat ze bovenop de koelkast zitten want dat komt net boven het folie uit.quote:
Wat lees ik nu weer, allemaal?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet dit onvriendelijke beest Adolf?
Het is hem echt precies maar dat zijn plaksnor heeft losgelaten en op zijn borst zit.
Ik rij ook met mijn rechterhand op half vijf en met linkerarm op de deur leunend hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OhIk vind mensen die zo rijden, enorm verkrampt achter het stuur zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het worden er sowieso niet minder.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ziet daar alleen geen fuck dus gaat ze bovenop de koelkast zitten want dat komt net boven het folie uit.
Wacht maar tot er dingetjes op staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |