SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
ja zijn er heel veelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij zo'n ossenpikker.
Hij is nog niet uit. Maar bij een handelaar in Engeland kun je hem alvast bestellen voor 1800 Pounds.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
kost dat grapje? miljardmiljoen zeker?
Dat vind ik nog best zwaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is nog niet uit. Maar bij een handelaar in Engeland kun je hem alvast bestellen voor 1800 Pounds.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is nog niet uit. Maar bij een handelaar in Engeland kun je hem alvast bestellen voor 1800 Pounds.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wettig betaalmiddel voor omgerekend ¤ 3,40 trouwens.
Wanneer Afrikaans geld meer aura heeft dan de Europese monopoliebiljetjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wauw, die wil ik wel
[..]
Ter vergelijking: een krat bier is 400 x 300 mm
is gewoon fancy pleepapier hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer Afrikaans geld meer aura heeft dan de Europese monopoliebiljetjes![]()
Ik en @EttovanBelgie ook toen we aan het jagen waren in Zimbabwequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow![]()
ik heb die allemaal in het wild gezien
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik en @:ettovanbelgie ook toen we aan het jagen waren in Zimbabwe
Maar hij wordt toch gewoon nog geprint?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had ik niet achter etto gezocht. Wel achter jouquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die leeuw hangt nu boven de haard
Ja komt allemaal nog.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij wordt toch gewoon nog geprint?
gewoon stof leren negerenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
Was even vergeten dat ik nu elke dag wel kan gaan afstoffen. Jeej voor zwarte meubels met een huisdier.
Nou ga jij maar weg uit de genenpool dan.quote:Sinds het uitbreken van de branden heeft de politie zeker acht mensen aangehouden voor het aansteken van kleinere brandjes. Een vrouw verklaarde aan de politie dat ze "er plezier in had om chaos en verwoesting te veroorzaken".
wat een mafklappersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ga jij maar weg uit de genenpool dan.
Dan is het misschien goedkoper om daarheen te gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wettig betaalmiddel voor omgerekend ¤ 3,40 trouwens.
ik snap hetquote:
Was Etto’s idee zelfsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik niet achter etto gezocht. Wel achter jou
dit klinkt echt niet als ettoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was Etto’s idee zelfs![]()
We waren wat Cubaanse sigaren aan het roken en een fles 30YO single malt soldaat aan het maken en toen zei Etto ineens: “ Alhammdulah moet meer rizz pakken bij me a zina vlinder. Kom we pakken die plinna naar Afrika gaan we die big five shootoe doen”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash had je het van de week nog over Erika, blijkt het vandaag Duitse Marsmuziek dag te zijn in de auto![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ik ga nu naar buitenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit lekker binnen en ik ga niet naar buiten vandaag
Huh, dat kan wel?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je aan het rijden bent kun je natuurlijk niet je rechterarm omhoog steken
Maar de zon schijntquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Lekker weertje vandaag met dat zonnetje
Doe niet zo extraquote:
Ik ben lui vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rijderts van sommige merken wel
@ luctorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rijderts van sommige merken wel
Ohquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tien en twee verdomme, 4E!
Ik moest gisteren rennen omdat de pakketbezorger besloot om precies aan het begin van het bezorgvak te komen bezorgen en ik nog buiten liepquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben lui vandaag.
Deze hele week al voldoende gerend
Figuurlijk dan, want ik heb een hekel aan rennen.
ik ga ook niet meer naar buitenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik blijf binnen. Wel zo veilig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@ luctor
Aan de kant voor de Volkswagen
IN MEINEM PANMZERMAUS TIGER VI AUSFÜHRUNG Equote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zijn z'n armen te lang voor, doet ie straks weer als we thuis zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een traumatische ervaringquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest gisteren rennen omdat de pakketbezorger besloot om precies aan het begin van het bezorgvak te komen bezorgen en ik nog buiten liep
Gewoon beetje op half 8, ja tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OhIk vind mensen die zo rijden, enorm verkrampt achter het stuur zitten
Nee, begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga ook niet meer naar buiten
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik blijf binnen. Wel zo veilig.
Linkerhand op 8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Linkerhand op 8
Ja heb je tenminste nog een hand over om twijfelachtige gebaren te maken aan iedereen die je voorbij raastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Linkerhand op 8
Ja, zo rijd ik ook meestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Een Italiaans gebaar, met knijpende vingersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb je tenminste nog een hand over om twijfelachtige gebaren te maken aan iedereen die je voorbij raast
Ook inclusief?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zo rijd ik ook meestal.
Dat had ik niet achter je gezocht, Lucquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een Italiaans gebaar, met knijpende vingers
Ik ook, daar niet vanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zo rijd ik ook meestal.
Groetjes aan je bakkerquote:
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook inclusief?
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht, Luc
Rechterhand vrij, om te schakelenquote:
Ziequote:
Hij heeft een Latijnse naam, moet er toch wel iets mediterraan temperament inzitten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat had ik niet achter je gezocht, Luc
Ja, stiekem doet hij gewoon alsof hij zich keurig aan de regeltjes houdt, maar ondertussenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft een Latijnse naam, moet er toch wel iets mediterraan temperament inzitten?
Piepkleine begrafenis op je monitor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een dode pixel in mijn scherm
Oeeeh strandquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb begin middag een strandwandeling gemaakt. Dat blijft zoooo lekker he. Iedere keer denk ik, dit moet ik vaker doen
ripquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
Ook niet aardig om US zo te noemenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
Ons bin zuunig, met opscheppen eejquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stiekem doet hij gewoon alsof hij zich keurig aan de regeltjes houdt, maar ondertussen
EEEEEEJJJJ!!!quote:
Ik kom daar ook eigenlijk te weinig, zeker met dit weer is dat heerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb begin middag een strandwandeling gemaakt. Dat blijft zoooo lekker he. Iedere keer denk ik, dit moet ik vaker doen
Ja!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je lekker naar je tuintje?
hier nog zo eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die geur alleen alquote:
Waarom doe jij het niet? Denk dat het hier niet meer is dan een kwestie van dag van te voren bedenkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom daar ook eigenlijk te weinig, zeker met dit weer is dat heerlijk
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Ik weet eindelijk waar mijn nieuwe vensterbankje voor is.
[ link | afbeelding ]
Heet dit onvriendelijke beest Adolf?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze ziet daar alleen geen fuck dus gaat ze bovenop de koelkast zitten want dat komt net boven het folie uit.quote:
Wat lees ik nu weer, allemaal?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet dit onvriendelijke beest Adolf?
Het is hem echt precies maar dat zijn plaksnor heeft losgelaten en op zijn borst zit.
Ik rij ook met mijn rechterhand op half vijf en met linkerarm op de deur leunend hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OhIk vind mensen die zo rijden, enorm verkrampt achter het stuur zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het worden er sowieso niet minder.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ziet daar alleen geen fuck dus gaat ze bovenop de koelkast zitten want dat komt net boven het folie uit.
Wacht maar tot er dingetjes op staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |