quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash had je het van de week nog over Erika, blijkt het vandaag Duitse Marsmuziek dag te zijn in de auto![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ik ga nu naar buitenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit lekker binnen en ik ga niet naar buiten vandaag
Huh, dat kan wel?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je aan het rijden bent kun je natuurlijk niet je rechterarm omhoog steken
Maar de zon schijntquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Lekker weertje vandaag met dat zonnetje
Doe niet zo extraquote:
Ik ben lui vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rijderts van sommige merken wel
@ luctorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rijderts van sommige merken wel
Ohquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tien en twee verdomme, 4E!
Ik moest gisteren rennen omdat de pakketbezorger besloot om precies aan het begin van het bezorgvak te komen bezorgen en ik nog buiten liepquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben lui vandaag.
Deze hele week al voldoende gerend
Figuurlijk dan, want ik heb een hekel aan rennen.
ik ga ook niet meer naar buitenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik blijf binnen. Wel zo veilig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@ luctor
Aan de kant voor de Volkswagen
IN MEINEM PANMZERMAUS TIGER VI AUSFÜHRUNG Equote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zijn z'n armen te lang voor, doet ie straks weer als we thuis zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een traumatische ervaringquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest gisteren rennen omdat de pakketbezorger besloot om precies aan het begin van het bezorgvak te komen bezorgen en ik nog buiten liep
Gewoon beetje op half 8, ja tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OhIk vind mensen die zo rijden, enorm verkrampt achter het stuur zitten
Nee, begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga ook niet meer naar buiten
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik blijf binnen. Wel zo veilig.
Linkerhand op 8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Linkerhand op 8
Ja heb je tenminste nog een hand over om twijfelachtige gebaren te maken aan iedereen die je voorbij raastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Linkerhand op 8
Ja, zo rijd ik ook meestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |