Je zou binnen drie maanden niet meer door je voordeur passen lieverdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn droomman gevonden op instagram![]()
https://www.instagram.com/pastry_mark/
Amore mio, un fatturato delle melequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij kan vast appelflappen maken en dan in het italiaans vertellen dat die dat heeft gemaakt
het is het waardquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zou binnen drie maanden niet meer door je voordeur passen lieverd
Ja, ik wist wel dat ze in een paar kleurtjes en maten kwamen, maar mijn god de varianten die ik tegenkwam bij het zoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cuttteee die aubergines. Je hebt zoveel verschillende soorten aubergines he.
We gaan het beleven.quote:Wortels zijn wel leuk, ook leuk experiment. Duurt ook wel tijdje tho, en soms mislukt alles maar wel leuk
Brb even plaksnor kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Italianen komen daar mee weg
flikker op sukkelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet getreurd, vanavond een pizza bestellen.
Sowquote:
Moet je die informatie niet updaten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wanneer ik de premie van de levensverzekering die op mijn 20e afsloot zie:
[ afbeelding ]
Al die keuzes maakt het zo lastig om te kiezen!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik wist wel dat ze in een paar kleurtjes en maten kwamen, maar mijn god de varianten die ik tegenkwam bij het zoeken.
[..]
We gaan het beleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Huh wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Kwam ook nog tietenfoto tegen, willen jullie die ook zien?
Zijn die ook onderdeel van crackies wortelavonturen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Kwam ook nog tietenfoto tegen, willen jullie die ook zien?
Borstenquote:
Hm, opzich wel bij de moestuinavonturen. Hebben wat weg van erwtjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die ook onderdeel van crackies wortelavonturen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je die informatie niet updaten?
[..]
Al die keuzes maakt het zo lastig om te kiezen!wortels heb je ook super veel varianten van
wil je mijn wortelavonturen zien?Zo ja, klik spoiler. Indien nee, ok doei daaggg
Nee alles wat na het afsluiten van je verzekering gebeurt is irrelevant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou nu nooit dit bedrag voor deze premie verzekerd krijgen
-XOXO-
Ik mis berenneuzen, jopen, jetsers, prammen en punten in dit lijstje.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Borsten
Borstkas
Borstpartij
Tieten
Tieten
Tetjes
Melonen
Boezem
Bongos
Moffen
Sjerpen
Juicy’s
Rakkers
Fluffies
Borstvormen
Topjes
Pruimen
Pompen
Boeren
Palletjes
Borstjes
Dollen
Kieken
Lamps
Frambozen
Gaasjes
Nootjes
Ballen
Denk dat Zwabbie daar wel wat voor advies voor wil ontvangenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, opzich wel bij de moestuinavonturen. Hebben wat weg van erwtjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
lol, dat is ook stomquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee alles wat na het afsluiten van je verzekering gebeurt is irrelevant.
Zou nu nooit dit bedrag voor deze premie verzekerd krijgen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis berenneuzen, jopen, jetsers, prammen en punten in dit lijstje.
Zijn lastig, niet aan beginnenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Zwabbie daar wel wat voor advies voor wil ontvangen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Die zijn wel wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAL9010?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al die keuzes maakt het zo lastig om te kiezen!wortels heb je ook super veel varianten van
wil je mijn wortelavonturen zien?Zo ja, klik spoiler. Indien nee, ok doei daaggg
Die bos dunnetjes. En die wortel met die wespentaille. Wut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*maakt mentale notitie, goed uitzoeken met hoeveel wortels per vierkante meter ze graag bij elkaar zittenHeb je die ook zelf gegroeid?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Kwam ook nog tietenfoto tegen, willen jullie die ook zien?🐙
tis goed met je vuile bloedzuigerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Goed blijven wassen onder het randje.
Je zal vast lang bezig zijn om al die items in te kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Borsten
Borstkas
Borstpartij
Tieten
Tieten
Tetjes
Melonen
Boezem
Bongos
Moffen
Sjerpen
Juicy’s
Rakkers
Fluffies
Borstvormen
Topjes
Pruimen
Pompen
Boeren
Palletjes
Borstjes
Dollen
Kieken
Lamps
Frambozen
Gaasjes
Nootjes
Ballen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
had 9001 besteld, is lichtinval denk ikquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Zo, buren zijn terug van vakantie en blijkbaar leeft de kat nog want heb niks gehoord. Schouderklopje voor mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |