Ohhh, wat goed (en ook wel dubbel). Dit wist ik nietquote:Als je een overlijdensrisicoverzekering afsluit, moet je dus vaak een gezondheidsverklaring invullen. Niet alleen roken telt mee, maar ook het aantal glazen alcohol dat je drinkt. Op basis van de risico's berekent de verzekeraar een premie.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Vegan gaat medio 2025 ergens strafbaar worden onder Trump vermoed ik zo.
Doen mijn studenten ook, hele domme opmerkingen maken en dan haha grapjee Xd Xdquote:
flink liegen dan maarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, wat goed (en ook wel dubbel). Dit wist ik niet
grr okay heb wel een luxe leventje maar ben toch eenzaamquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf niet zo aanstellen en hups de schouders eronder, je leeft maar een keertje, de zon schijnt, je hebt lekkere dingen in huis, 90 procent van de mensen hier is te vertrouwen en anders stuur ik je een lijstje, genoeg terminale mensen die met je zouden ruilen, ik heb nog wat vette platen en strips voor je als je wil, zet een leuk deuntje nu op en proost met een smaakvol zaterdagmiddagbiertje op het rijke leven.
Opgelost
Ben je net als Liesje ook een leraresje?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen mijn studenten ook, hele domme opmerkingen maken en dan haha grapjee Xd Xd
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Omg ik ga morgen bij mn vader eten. Appt hij of ik Indiaas wil eten want heeft hij wel zin in. Uh duh dat roep ik al maanden.
Ja gewoon iets wat je op een schaal kan laten rondgaan en mensen gewoon aan statafels kunnen eten zonder bestekquote:
mja dat kan heel naar zijn jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
grr okay heb wel een luxe leventje maar ben toch eenzaam
Je hebt ons toch en voor hetzelfde geld was je zo'n semi-dominante hysterische gekke gloep als vrouwtje tegengekomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
grr okay heb wel een luxe leventje maar ben toch eenzaam
Grote MAGA cheesecake met vleesvulling, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon niet vegan hapjes maken. Is 2025.
Daar kom je nu pas achter? Professor Crackiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je net als Liesje ook een leraresje?
Dit lijkt me vrij interessant.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grote MAGA cheesecake met vleesvulling, dat zal ze leren
ik ken maar 1 liesje en dat is geen lerares(je)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je net als Liesje ook een leraresje?
Ben ik weer. Was niks lekkers. Uit armoe maar zo'n frikandelbroodje meegenomen met meegebakken curryquote:
Een barbecue vol met spareribs erheen rollenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grote MAGA cheesecake met vleesvulling, dat zal ze leren
Daar gaat het dan ook niet om Einstein.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter? Professor Crackie
Die woont nog bij zijn moeder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn droomman gevonden op instagram![]()
https://www.instagram.com/pastry_mark/
Niet iedereen is even snuggerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter? Professor Crackie
Je kunt beter naar de noordkust van Marokko verhuizen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Dus, doperwtjes. Aubergines (witte eitjes versie) en augurkenkomkommers. Wortels lijkt me ook leuk.quote:
maar hij kan vast appelflappen maken en dan in het italiaans vertellen dat die dat heeft gemaaktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woont nog bij zijn moeder.
waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt beter naar de noordkust van Marokko verhuizen.
Ieuwbah.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woont nog bij zijn moeder.
Een heerlijke stud, ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Niet getreurd, vanavond een pizza bestellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. Was niks lekkers. Uit armoe maar zo'n frikandelbroodje meegenomen met meegebakken curryEn een brood met maanzaad. Sesam was er niet. En er stonden twee leerlingjochies achter de toog en ik denk dat het brood in een zak voor een half brood geperst is want nja. Geperst. En nauwelijks ruimte over bij het dichtbindfrutseltje.
En behoorlijk omgelopen maar nog steeds pas 5356 stappies. En veel gladdigheid. Eigenlijk erg ontevreden over van alles nu.
Cuttteee die auberginesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, doperwtjes. Aubergines (witte eitjes versie) en augurkenkomkommers. Wortels lijkt me ook leuk.
https://www.dumpert.nl/zo(...)dId=7548791_8c899029quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Vegan gaat medio 2025 ergens strafbaar worden onder Trump vermoed ik zo.
Un appeli in de flappeli y voila une flappe de pommesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij kan vast appelflappen maken en dan in het italiaans vertellen dat die dat heeft gemaakt
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Un appeli in de flappeli y voila une flappe de pommes
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/zo(...)dId=7548791_8c899029
neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet getreurd, vanavond een pizza bestellen.
Ik wanneer ik de premie van de levensverzekering die op mijn 20e afsloot zie:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, wat goed (en ook wel dubbel). Dit wist ik niet
Je zou binnen drie maanden niet meer door je voordeur passen lieverdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Amore mio, un fatturato delle melequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij kan vast appelflappen maken en dan in het italiaans vertellen dat die dat heeft gemaakt
het is het waardquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zou binnen drie maanden niet meer door je voordeur passen lieverd
Ja, ik wist wel dat ze in een paar kleurtjes en maten kwamen, maar mijn god de varianten die ik tegenkwam bij het zoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cuttteee die aubergines. Je hebt zoveel verschillende soorten aubergines he.
We gaan het beleven.quote:Wortels zijn wel leuk, ook leuk experiment. Duurt ook wel tijdje tho, en soms mislukt alles maar wel leuk
Brb even plaksnor kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Italianen komen daar mee weg
flikker op sukkelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet getreurd, vanavond een pizza bestellen.
Sowquote:
Moet je die informatie niet updaten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wanneer ik de premie van de levensverzekering die op mijn 20e afsloot zie:
[ afbeelding ]
Al die keuzes maakt het zo lastig om te kiezen!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik wist wel dat ze in een paar kleurtjes en maten kwamen, maar mijn god de varianten die ik tegenkwam bij het zoeken.
[..]
We gaan het beleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Huh wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Kwam ook nog tietenfoto tegen, willen jullie die ook zien?
Zijn die ook onderdeel van crackies wortelavonturen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Kwam ook nog tietenfoto tegen, willen jullie die ook zien?
Borstenquote:
Hm, opzich wel bij de moestuinavonturen. Hebben wat weg van erwtjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die ook onderdeel van crackies wortelavonturen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je die informatie niet updaten?
[..]
Al die keuzes maakt het zo lastig om te kiezen!wortels heb je ook super veel varianten van
wil je mijn wortelavonturen zien?Zo ja, klik spoiler. Indien nee, ok doei daaggg
Nee alles wat na het afsluiten van je verzekering gebeurt is irrelevant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou nu nooit dit bedrag voor deze premie verzekerd krijgen
-XOXO-
Ik mis berenneuzen, jopen, jetsers, prammen en punten in dit lijstje.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Borsten
Borstkas
Borstpartij
Tieten
Tieten
Tetjes
Melonen
Boezem
Bongos
Moffen
Sjerpen
Juicy’s
Rakkers
Fluffies
Borstvormen
Topjes
Pruimen
Pompen
Boeren
Palletjes
Borstjes
Dollen
Kieken
Lamps
Frambozen
Gaasjes
Nootjes
Ballen
Denk dat Zwabbie daar wel wat voor advies voor wil ontvangenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, opzich wel bij de moestuinavonturen. Hebben wat weg van erwtjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
lol, dat is ook stomquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee alles wat na het afsluiten van je verzekering gebeurt is irrelevant.
Zou nu nooit dit bedrag voor deze premie verzekerd krijgen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis berenneuzen, jopen, jetsers, prammen en punten in dit lijstje.
Zijn lastig, niet aan beginnenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Zwabbie daar wel wat voor advies voor wil ontvangen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Die zijn wel wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAL9010?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al die keuzes maakt het zo lastig om te kiezen!wortels heb je ook super veel varianten van
wil je mijn wortelavonturen zien?Zo ja, klik spoiler. Indien nee, ok doei daaggg
Die bos dunnetjes. En die wortel met die wespentaille. Wut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*maakt mentale notitie, goed uitzoeken met hoeveel wortels per vierkante meter ze graag bij elkaar zittenHeb je die ook zelf gegroeid?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Kwam ook nog tietenfoto tegen, willen jullie die ook zien?🐙
tis goed met je vuile bloedzuigerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Goed blijven wassen onder het randje.
Je zal vast lang bezig zijn om al die items in te kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Borsten
Borstkas
Borstpartij
Tieten
Tieten
Tetjes
Melonen
Boezem
Bongos
Moffen
Sjerpen
Juicy’s
Rakkers
Fluffies
Borstvormen
Topjes
Pruimen
Pompen
Boeren
Palletjes
Borstjes
Dollen
Kieken
Lamps
Frambozen
Gaasjes
Nootjes
Ballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
had 9001 besteld, is lichtinval denk ikquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Zo, buren zijn terug van vakantie en blijkbaar leeft de kat nog want heb niks gehoord. Schouderklopje voor mezelf.
Plottwist: buren zijn nu dood omdat ze over de kat struikelden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Zo, buren zijn terug van vakantie en blijkbaar leeft de kat nog want heb niks gehoord. Schouderklopje voor mezelf.
Mja deze kat is al bijna 20. Het zou geen verrassing zijn maar zul je net zien dat het gebeurt als je er op past.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat lijkt me echt een nachtmerrie, op een dier passen en dat zo'n beest dan dood gaat
Hadden ze dat arme beestje maar niet alleen achter moeten latenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plottwist: buren zijn nu dood omdat ze over de kat struikelden.
Ehh, ja dat zou inderdaad een plottwist zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Memmen, uiers, olietankers, kanonnen, fusten….quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis berenneuzen, jopen, jetsers, prammen en punten in dit lijstje.
Hehe, ooit paste onze buurvrouw op de vissen, was er eentje doodgegaan. (kan gebeuren)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja deze kat is al bijna 20. Het zou geen verrassing zijn maar zul je net zien dat het gebeurt als je er op past.
wespentaillequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die bos dunnetjes. En die wortel met die wespentaille. Wut.![]()
*maakt mentale notitie, goed uitzoeken met hoeveel wortels per vierkante meter ze graag bij elkaar zitten
[..]
Heb je die ook zelf gegroeid?
heb t lijstje door gestuurd naar de appie bezorgservicequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je zal vast lang bezig zijn om al die items in te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, ooit paste onze buurvrouw op de vissen, was er eentje doodgegaan. (kan gebeuren)
Had ze een nieuwe gekocht.
Dat was erg lief
Ik zat gisteren filmpjes te kijken van katten die hun baasjes lieten struikelen en vroeg me toen af, hoeveel mensen zouden er zijn overleden door hun huisdier?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeft ook niet de schuld van de oppas te zijn, maar alsnog zo kut. Wat moet je dan doen, moet jij dan dat beest wegbrengen? Maar dan kunnen die baasjes geen afscheid nemen, maar als die baasjes nog een week weg zijn oidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja deze kat is al bijna 20. Het zou geen verrassing zijn maar zul je net zien dat het gebeurt als je er op past.
nee het is gewoon een vieze rat die niets positiefs brengt en alleen maar mensen afzeiktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou even op het rode kruisje rechtsboven klikken karzai. Morgen weer een dag.
Vergeet je niet ietsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bed is ook weer gedaan. Zes minuten poeh poeh.
Zo toch maar weer even naar buiten. Rondje de andere kant op bevalt misschien beter.
Ja dat frikandelbroodje is inmiddels op.quote:
Gelukkig is de primaire functie van mijn tieten niet om seksueel te zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meest aseksuele beeltenis van borsten ever
Nee. Heb je je benen wel geschoren?!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat frikandelbroodje is inmiddels op.
Ja had al opgezocht wat ik dan zou moeten doen. Blijkbaar kun je het dierencrematorium bellen, of het dier gratis naar de kadaverafvalplaats brengen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat gisteren filmpjes te kijken van katten die hun baasjes lieten struikelen en vroeg me toen af, hoeveel mensen zouden er zijn overleden door hun huisdier?
[..]
Hoeft ook niet de schuld van de oppas te zijn, maar alsnog zo kut. Wat moet je dan doen, moet jij dan dat beest wegbrengen? Maar dan kunnen die baasjes geen afscheid nemen, maar als die baasjes nog een week weg zijn oidja gewoon shit
Ik las eerst logeerbed en ik snapte al niks van die zinquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Bij mn ouders is ooit een logeerhondje in aanraking gekomen met een auto en toen overleden. Heeft mn moeder nog een trauma van volgens mijbaasjes hebben haar nooit iets kwalijk genomen maar toch he
En secundair?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig is de primaire functie van mijn tieten niet om seksueel te zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig is de primaire functie van mijn tieten niet om seksueel te zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Bij mn ouders is ooit een logeerhondje in aanraking gekomen met een auto en toen overleden. Heeft mn moeder nog een trauma van volgens mijbaasjes hebben haar nooit iets kwalijk genomen maar toch he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |