Ohhh, wat goed (en ook wel dubbel). Dit wist ik nietquote:Als je een overlijdensrisicoverzekering afsluit, moet je dus vaak een gezondheidsverklaring invullen. Niet alleen roken telt mee, maar ook het aantal glazen alcohol dat je drinkt. Op basis van de risico's berekent de verzekeraar een premie.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Vegan gaat medio 2025 ergens strafbaar worden onder Trump vermoed ik zo.
Doen mijn studenten ook, hele domme opmerkingen maken en dan haha grapjee Xd Xdquote:
flink liegen dan maarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, wat goed (en ook wel dubbel). Dit wist ik niet
grr okay heb wel een luxe leventje maar ben toch eenzaamquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf niet zo aanstellen en hups de schouders eronder, je leeft maar een keertje, de zon schijnt, je hebt lekkere dingen in huis, 90 procent van de mensen hier is te vertrouwen en anders stuur ik je een lijstje, genoeg terminale mensen die met je zouden ruilen, ik heb nog wat vette platen en strips voor je als je wil, zet een leuk deuntje nu op en proost met een smaakvol zaterdagmiddagbiertje op het rijke leven.
Opgelost
Ben je net als Liesje ook een leraresje?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen mijn studenten ook, hele domme opmerkingen maken en dan haha grapjee Xd Xd
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Omg ik ga morgen bij mn vader eten. Appt hij of ik Indiaas wil eten want heeft hij wel zin in. Uh duh dat roep ik al maanden.
Ja gewoon iets wat je op een schaal kan laten rondgaan en mensen gewoon aan statafels kunnen eten zonder bestekquote:
mja dat kan heel naar zijn jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
grr okay heb wel een luxe leventje maar ben toch eenzaam
Je hebt ons toch en voor hetzelfde geld was je zo'n semi-dominante hysterische gekke gloep als vrouwtje tegengekomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
grr okay heb wel een luxe leventje maar ben toch eenzaam
Grote MAGA cheesecake met vleesvulling, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon niet vegan hapjes maken. Is 2025.
Daar kom je nu pas achter? Professor Crackiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je net als Liesje ook een leraresje?
Dit lijkt me vrij interessant.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grote MAGA cheesecake met vleesvulling, dat zal ze leren
ik ken maar 1 liesje en dat is geen lerares(je)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je net als Liesje ook een leraresje?
Ben ik weer. Was niks lekkers. Uit armoe maar zo'n frikandelbroodje meegenomen met meegebakken curryquote:
Een barbecue vol met spareribs erheen rollenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grote MAGA cheesecake met vleesvulling, dat zal ze leren
Daar gaat het dan ook niet om Einstein.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter? Professor Crackie
Die woont nog bij zijn moeder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn droomman gevonden op instagram![]()
https://www.instagram.com/pastry_mark/
Niet iedereen is even snuggerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter? Professor Crackie
Je kunt beter naar de noordkust van Marokko verhuizen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Dus, doperwtjes. Aubergines (witte eitjes versie) en augurkenkomkommers. Wortels lijkt me ook leuk.quote:
maar hij kan vast appelflappen maken en dan in het italiaans vertellen dat die dat heeft gemaaktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woont nog bij zijn moeder.
waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt beter naar de noordkust van Marokko verhuizen.
Ieuwbah.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woont nog bij zijn moeder.
Een heerlijke stud, ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Niet getreurd, vanavond een pizza bestellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. Was niks lekkers. Uit armoe maar zo'n frikandelbroodje meegenomen met meegebakken curryEn een brood met maanzaad. Sesam was er niet. En er stonden twee leerlingjochies achter de toog en ik denk dat het brood in een zak voor een half brood geperst is want nja. Geperst. En nauwelijks ruimte over bij het dichtbindfrutseltje.
En behoorlijk omgelopen maar nog steeds pas 5356 stappies. En veel gladdigheid. Eigenlijk erg ontevreden over van alles nu.
Cuttteee die auberginesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, doperwtjes. Aubergines (witte eitjes versie) en augurkenkomkommers. Wortels lijkt me ook leuk.
https://www.dumpert.nl/zo(...)dId=7548791_8c899029quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Vegan gaat medio 2025 ergens strafbaar worden onder Trump vermoed ik zo.
Un appeli in de flappeli y voila une flappe de pommesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij kan vast appelflappen maken en dan in het italiaans vertellen dat die dat heeft gemaakt
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Un appeli in de flappeli y voila une flappe de pommes
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/zo(...)dId=7548791_8c899029
neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet getreurd, vanavond een pizza bestellen.
Ik wanneer ik de premie van de levensverzekering die op mijn 20e afsloot zie:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, wat goed (en ook wel dubbel). Dit wist ik niet
Je zou binnen drie maanden niet meer door je voordeur passen lieverdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Amore mio, un fatturato delle melequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij kan vast appelflappen maken en dan in het italiaans vertellen dat die dat heeft gemaakt
het is het waardquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zou binnen drie maanden niet meer door je voordeur passen lieverd
Ja, ik wist wel dat ze in een paar kleurtjes en maten kwamen, maar mijn god de varianten die ik tegenkwam bij het zoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cuttteee die aubergines. Je hebt zoveel verschillende soorten aubergines he.
We gaan het beleven.quote:Wortels zijn wel leuk, ook leuk experiment. Duurt ook wel tijdje tho, en soms mislukt alles maar wel leuk
Brb even plaksnor kopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Italianen komen daar mee weg
flikker op sukkelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet getreurd, vanavond een pizza bestellen.
Sowquote:
Moet je die informatie niet updaten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wanneer ik de premie van de levensverzekering die op mijn 20e afsloot zie:
[ afbeelding ]
Al die keuzes maakt het zo lastig om te kiezen!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik wist wel dat ze in een paar kleurtjes en maten kwamen, maar mijn god de varianten die ik tegenkwam bij het zoeken.
[..]
We gaan het beleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |