Ja met een uurtje rijden sta ik ook op het strand, maar dat bedenk ik me vaak nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Waarom doe jij het niet? Denk dat het hier niet meer is dan een kwestie van dag van te voren bedenken
Huehue.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja!Heb nu veel gaten in de tuin maar die mogen binnenkort gevuld worden
Ze is ook helemaal niet onvriendelijk. Ze is gewoon beetje bang (wel steeds minder).quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat lees ik nu weer, allemaal?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde ook een lieve foto van mijn Bollie maken, want die ligt heerlijk te genieten in de zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Tussen de steenfabriek en de kerncentrale.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met een uurtje rijden sta ik ook op het strand, maar dat bedenk ik me vaak niet
Krijg jij nu ook al last van dode pixels?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat lees ik nu weer, allemaal?
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik rij ook met mijn rechterhand op half vijf en met linkerarm op de deur leunend hoor
Er staat een plantje op en een wierookdoosje. Gaat prima. Alleen kaartje van de dierenarts heb ik maar wel in de la gelegd want die lag snel op de grond. Ze blijft aardig van dingen af. Spullen op de salontafel liggen er de volgende ochtend ook nog gewoon.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wacht maar tot er dingetjes op staan
Ik had eerst bij de randen van mijn beeldscherm een verkleuring, maar die is gewoon weggetrokken gelukkigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg jij nu ook al last van dode pixels?
Nee de eilandjes erbovenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de steenfabriek en de kerncentrale.
Ik weet nog hoe in mijn oude straat een buurman ook een band raamfolie onder aan het raam had opgeplakt. En er een perfect silhouet van een zittende kat in uitgesneden had. En daar zat vaker wel dan niet een kat achter.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze ziet daar alleen geen fuck dus gaat ze bovenop de koelkast zitten want dat komt net boven het folie uit.
Ben je dan ook heel vroeg op?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
0800 zaterdag avond en ik stort al in
Binnen een uur is redelijkquote:
nee vandaag half 9quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan ook heel vroeg op?
Lolquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe in mijn oude straat een buurman ook een band raamfolie onder aan het raam had opgeplakt. En er een perfect silhpuet van een zittende kat in uitgesneden had. En daar zat vaker wel dan niet een kat achter.
Dat dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met een uurtje rijden sta ik ook op het strand, maar dat bedenk ik me vaak niet
*winkwink hele bossen!!quote:
Je moet op mannenjacht dan joh, er liep toch een 10/10 perfect exemplaar rond daar?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
Slaap je anders daar? Beter/ slechter / langer / korter?quote:
2 inmiddels.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet op mannenjacht dan joh, er liep toch een 10/10 perfect exemplaar rond daar?
Ja slaap hier wel goed tenzij de honden weer een nachtelijk concert geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slaap je anders daar? Beter/ slechter / langer / korter?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet op mannenjacht dan joh, er liep toch een 10/10 perfect exemplaar rond daar?
Hebben ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 inmiddels.
maar die vinden mij niks
Stom.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 inmiddels.
maar die vinden mij niks
Ik kan bijna niet wachten met de handen uit de mouwen te steken hier. 12e krijg ik de plek aangewezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
*winkwink hele bossen!!
quote:
Is er geen fissa om een beetje rwina te zetten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stom.
Heb je wel je knalrode lippenstof op?
Misschien is dat handig bij de mannenjacht ?quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 inmiddels.
maar die vinden mij niks
Ohquote:
Is wel lastig met praten dan ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rode stof wat je op je lippen doet
jawel maar ben alleen. plus als ik daar dan ben denk ik oke het is weer tijd om naar huis te gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is er geen fissa om een beetje rwina te zetten?
Mint.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
@:crack weet jij iets wat katten haten qua geur (maar voor ons als mens niet vreselijk is)? Ik wil mijn hordeur onaantrekkelijk maken voor de kat.
Misschien hebben ze ook wel eten op dat feestje?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ben alleen. plus als ik daar dan ben denk ik oke het is weer tijd om naar huis te gaan
ja maar zag er niet zo kosher uitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ook wel eten op dat feestje?
Als het nu 8 uur heb je nog drie uur om je benen en vajay te scheren, te tutten en een kort rokje aan te trekken voor het feestje begintquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ben alleen. plus als ik daar dan ben denk ik oke het is weer tijd om naar huis te gaan
Hehehe, cutequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe in mijn oude straat een buurman ook een band raamfolie onder aan het raam had opgeplakt. En er een perfect silhouet van een zittende kat in uitgesneden had. En daar zat vaker wel dan niet een kat achter.
Butter Chickenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Omg ik ga morgen bij mn vader eten. Appt hij of ik Indiaas wil eten want heeft hij wel zin in. Uh duh dat roep ik al maanden.
ja heb je constant zo'n stofwolkjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel lastig met praten dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |