Plottwist: buren zijn nu dood omdat ze over de kat struikelden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Zo, buren zijn terug van vakantie en blijkbaar leeft de kat nog want heb niks gehoord. Schouderklopje voor mezelf.
Mja deze kat is al bijna 20. Het zou geen verrassing zijn maar zul je net zien dat het gebeurt als je er op past.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat lijkt me echt een nachtmerrie, op een dier passen en dat zo'n beest dan dood gaat
Hadden ze dat arme beestje maar niet alleen achter moeten latenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plottwist: buren zijn nu dood omdat ze over de kat struikelden.
Ehh, ja dat zou inderdaad een plottwist zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Memmen, uiers, olietankers, kanonnen, fusten….quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis berenneuzen, jopen, jetsers, prammen en punten in dit lijstje.
Hehe, ooit paste onze buurvrouw op de vissen, was er eentje doodgegaan. (kan gebeuren)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja deze kat is al bijna 20. Het zou geen verrassing zijn maar zul je net zien dat het gebeurt als je er op past.
wespentaillequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die bos dunnetjes. En die wortel met die wespentaille. Wut.![]()
*maakt mentale notitie, goed uitzoeken met hoeveel wortels per vierkante meter ze graag bij elkaar zitten
[..]
Heb je die ook zelf gegroeid?
heb t lijstje door gestuurd naar de appie bezorgservicequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je zal vast lang bezig zijn om al die items in te kopen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, ooit paste onze buurvrouw op de vissen, was er eentje doodgegaan. (kan gebeuren)
Had ze een nieuwe gekocht.
Dat was erg lief
Ik zat gisteren filmpjes te kijken van katten die hun baasjes lieten struikelen en vroeg me toen af, hoeveel mensen zouden er zijn overleden door hun huisdier?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeft ook niet de schuld van de oppas te zijn, maar alsnog zo kut. Wat moet je dan doen, moet jij dan dat beest wegbrengen? Maar dan kunnen die baasjes geen afscheid nemen, maar als die baasjes nog een week weg zijn oidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja deze kat is al bijna 20. Het zou geen verrassing zijn maar zul je net zien dat het gebeurt als je er op past.
nee het is gewoon een vieze rat die niets positiefs brengt en alleen maar mensen afzeiktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou even op het rode kruisje rechtsboven klikken karzai. Morgen weer een dag.
Vergeet je niet ietsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bed is ook weer gedaan. Zes minuten poeh poeh.
Zo toch maar weer even naar buiten. Rondje de andere kant op bevalt misschien beter.
Ja dat frikandelbroodje is inmiddels op.quote:
Gelukkig is de primaire functie van mijn tieten niet om seksueel te zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meest aseksuele beeltenis van borsten ever
Nee. Heb je je benen wel geschoren?!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat frikandelbroodje is inmiddels op.
Ja had al opgezocht wat ik dan zou moeten doen. Blijkbaar kun je het dierencrematorium bellen, of het dier gratis naar de kadaverafvalplaats brengen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat gisteren filmpjes te kijken van katten die hun baasjes lieten struikelen en vroeg me toen af, hoeveel mensen zouden er zijn overleden door hun huisdier?
[..]
Hoeft ook niet de schuld van de oppas te zijn, maar alsnog zo kut. Wat moet je dan doen, moet jij dan dat beest wegbrengen? Maar dan kunnen die baasjes geen afscheid nemen, maar als die baasjes nog een week weg zijn oidja gewoon shit
Ik las eerst logeerbed en ik snapte al niks van die zinquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Bij mn ouders is ooit een logeerhondje in aanraking gekomen met een auto en toen overleden. Heeft mn moeder nog een trauma van volgens mijbaasjes hebben haar nooit iets kwalijk genomen maar toch he
En secundair?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig is de primaire functie van mijn tieten niet om seksueel te zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig is de primaire functie van mijn tieten niet om seksueel te zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Bij mn ouders is ooit een logeerhondje in aanraking gekomen met een auto en toen overleden. Heeft mn moeder nog een trauma van volgens mijbaasjes hebben haar nooit iets kwalijk genomen maar toch he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |