Nee ga straks lekker slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het nu 8 uur heb je nog drie uur om je benen en vajay te scheren, te tutten en een kort rokje aan te trekken voor het feestje begint
Ja hij zei kijk maar even op de kaart wat je wil. Ik zo niet nodig want ik wil butter chicken met naanbrood en die lekkere dip.quote:
sinaasappels en dat soort citrusmeuk heb ik wel eens gehoord, geen idee of het echt zo isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
@:crack weet jij iets wat katten haten qua geur (maar voor ons als mens niet vreselijk is)? Ik wil mijn hordeur onaantrekkelijk maken voor de kat.
* start Google op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het nu 8 uur heb je nog drie uur om je benen en vajay te scheren, te tutten en een kort rokje aan te trekken voor het feestje begint
heb je al een idee wat je wil?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet wachten met de handen uit de mouwen te steken hier. 12e krijg ik de plek aangewezen.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Soort spray maken en dan op die hordeur spuiten?
waarom ineens?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:16 schreef Karzai het volgende:
ik ben boos echt ik trap elke tiefus mongool de goot in die nog in mijn buurt komt
Oei dan blijf ik maar in Emmen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:16 schreef Karzai het volgende:
ik ben boos echt ik trap elke tiefus mongool de goot in die nog in mijn buurt komt
Bestaat dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Of even een speciale spraybestellen. Zijn niet zo duur
En terecht!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij zei kijk maar even op de kaart wat je wil. Ik zo niet nodig want ik wil butter chicken met naanbrood en die lekkere dip.
Dacht dat je mij inmiddels wel aardig goed kende. Ik en spicy?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En terecht!
Wel spicy butter chicken toch?
Super mooiquote:
Oeh thanks voor de tip.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.petsplace.nl/(...)VkGKHVxoCGV4QAvD_BwE
Oh jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat je mij inmiddels wel aardig goed kende. Ik en spicy?
Hordeuren zijn over het algemeen fanstastisch om naar te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:21 schreef Karzai het volgende:
maja het heeft verder geen nut niemand doet er iets mee of neemt mij serieus dus dan denk ik ook krijg de kolere maar
Ja, lijkt mij ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hordeuren zijn over het algemeen fanstastisch om naar te kijken
Hordeuren zijn erg leuk zonder een kat. Kreeg deze ooit om Kuroi binnen te kunnen houden. Nou ik genoot meer van die deur toen ze er niet meer was.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Je had toch die vriend met dat busje waar je welles over vertelde?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
altijd aleenl ik uit het alleen niet, ik heb het al meerdere malen gezegd
Nou kallumquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:21 schreef Karzai het volgende:
maja het heeft verder geen nut niemand doet er iets mee of neemt mij serieus dus dan denk ik ook krijg de kolere maar
Ja het is cute.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, cuteIk vind het ook zooo lief als mijn katten naar buiten aan het kijken zijn
vooral Bollie vindt het heeerrlijk om op het balkon gewoon, om urenlang te zitten en te kijken
![]()
![]()
Wat zit er achterin dat busje?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je had toch die vriend met dat busje waar je welles over vertelde?
mja het wel een serieus probleem, ik ben totaal paranoia iedere dag, vertrouw mijn moeder en beste vrienden niet meer. je gaat gewoon doodquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wat had je zelf in gedachten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet iets van vegan hapjes maken voor een borrel maar alle recepten zien er zo onappetijtelijk uit![]()
Oh, nou goed om te weten. Twijfel wel eens om zo'n ding te halen ivm vliegen. Heb ze wel voor het raam, daar blijven ze van af gelukkigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Hordeuren zijn erg leuk zonder een kat. Kreeg deze ooit om Kuroi binnen te kunnen houden. Nou ik genoot meer van die deur toen ze er niet meer was.Veel te aantrekkelijk die dingen voor kattennagels.
Hehehe, die kat zet in andere huizen mensen aan het werkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het is cute.
De leenkat hier wil eigenlijk alleen maar op je schoot als je in de stoel bij het raam gaat zitten.
Laatst was hij teleurgesteld omdat er niemand in de stoel zat. Hij kwam echt bedelen of er iemand daar wilde gaan zitten zodat hij op schoot uit het raam kon kijken.
Dan moet je weer om hulp vragen karzaiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja het wel een serieus probleem, ik ben totaal paranoia iedere dag, vertrouw mijn moeder en beste vrienden niet meer. je gaat gewoon dood
chipsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet iets van vegan hapjes maken voor een borrel maar alle recepten zien er zo onappetijtelijk uit![]()
Zoek serieus hulp als je een serieus probleem hebt, het gewone volk kan je hier neit bij helpen en dat moet je ook niet willen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja het wel een serieus probleem, ik ben totaal paranoia iedere dag, vertrouw mijn moeder en beste vrienden niet meer. je gaat gewoon dood
Dit ging ik ook vragenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit er achterin dat busje?
Gewoon niet vegan hapjes maken. Is 2025.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:24 schreef datismijnmening het volgende:
Niks ik ging even bij de ah scrollen en begon spontaan okselhaar te groeienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat had je zelf in gedachten?
Onze Pers die we thuis hadden toen ik een kind/tiener was bleef er wel netjes vanaf maar goed dat was echt sowieso de meest makke kat die er was.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou goed om te weten. Twijfel wel eens om zo'n ding te halen ivm vliegen. Heb ze wel voor het raam, daar blijven ze van af gelukkig
[..]
Hehehe, die kat zet in andere huizen mensen aan het werk![]()
Gewoon jezelf niet zo aanstellen en hups de schouders eronder, je leeft maar een keertje, de zon schijnt, je hebt lekkere dingen in huis, 90 procent van de mensen hier is te vertrouwen en anders stuur ik je een lijstje, genoeg terminale mensen die met je zouden ruilen, ik heb nog wat vette platen en strips voor je als je wil, zet een leuk deuntje nu op en proost met een smaakvol zaterdagmiddagbiertje op het rijke leven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
spiegeltjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon jezelf niet zo aanstellen en hups de schouders eronder, je leeft maar een keertje, de zon schijnt, je hebt lekkere dingen in huis, 90 procent van de mensen hier is te vertrouwen en anders stuur ik je een lijstje, genoeg terminale mensen die met je zouden ruilen, ik heb nog wat vette platen en strips voor je als je wil, zet een leuk deuntje nu op en proost met een smaakvol zaterdagmiddagbiertje op het rijke leven.
Opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |