SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er is al zo goed als een overeenkomst over Jeff. Eigenlijk moeten Matti en Milena erbij dan kan matti zijn gc alleen inzetten voorzichzelf.quote:
Zou er niet van opkijken.. er wil toch niemand met zo’n negatief persoon.quote:
of helemaal niemand wil met hem, en blijft hij dus alleen over.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou er niet van opkijken.. er wil toch niemand met zo’n negatief persoon.
Zelfkennis heeft hij niet..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:59 schreef Droopie het volgende:
Lol Jeff,
Er is niemand die niet te vertrouwen is.
Ehh, de helft van jullie zijn niet te vertrouwen en bij jou staat het op je voorhoofd geschreven.
Sanctiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff jat gewoon uit jordy zijn toilettas de tandpasta. Je hebt met je handen van andermans spullen te blijven als die er niet is.
Dit is niet de eerste keer, druivensuiker toen ook alquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff jat gewoon uit jordy zijn toilettas de tandpasta. Je hebt met je handen van andermans spullen te blijven als die er niet is.
Ze zijn nu toch met een gelijk getal dus alleen blijft hij dan niet denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
of helemaal niemand wil met hem, en blijft hij dus alleen over.
en dan mogen de koppels strijden om extra dingen, kleding, eten, enz.
( ik zou denk ik wel weten hoe ik dat ventje zou moeten afstraffen)
Het mag ook helemaal niet. De bewoners met hun koffer mogen niets delen.. maar ja hij trekt zich daar niets van aan, gisteren ging hij ook de meidenkamer in en heeft daar een tijd op bed gelegen en zelfs even geslapen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Dit doet hij expres omdat hij van niemand "opdrachten" accepteert en ook niet van BB.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hij moet komen en wil eerst schoenen aandoen.
Ik ook, mijn twee favorietenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop zo dat het voor Wicky en Axel goed uit zal pakken
Ja het is echt ook zo’n arrogante kwalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit doet hij expres omdat hij van niemand "opdrachten" accepteert en ook niet van BB.
Ja, die 3!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:08 schreef Ireth het volgende:
Degene achter het knoppenpaneel heeft ook een feestje gehad gisteren? Gaat soms niet helemaal goed!
Wie nu nog over, Sharice, Matt, milena?
Komt geen sanctie voor Jeff.. iig niet voordat Valentijn voorbij isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
BB is slappe hap als er geen sancties komen op dit gedrag
Of janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:08 schreef -river- het volgende:
Ze gaan toch niet Wicky aan Jeff vastzetten hoop ik, arme Wicky. Beter pootje of axel, die kunnen hem aan.
Graag met Jane.. dan bind hij wel inquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:08 schreef -river- het volgende:
Ze gaan toch niet Wicky aan Jeff vastzetten hoop ik, arme Wicky. Beter pootje of axel, die kunnen hem aan.
Terwijl BB overal kan lezen dat kijkers J & J overal uitkotsen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Komt geen sanctie voor Jeff.. iig niet voordat Valentijn voorbij is
Ik gok dat degene die eerst mochten (die 7) gekoppeld worden aan iemand van de 7 die binnen bleven. Dus nooit Jeff aan wicky..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:08 schreef -river- het volgende:
BB ziet ze nog steeds als het kijkcijferkanon van BBquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Terwijl BB overal kan lezen dat kijkers J & J overal uitkotsen.
Ik denk dat jij gelijk hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat degene die eerst mochten (die 7) gekoppeld worden aan iemand van de 7 die binnen bleven. Dus nooit Jeff aan wicky..
De natte droom van sharice (vastzitten aan Milena) kan dan helaas ook niet
Ik vind het echt een vreselijk persoon maar het is wel de mooiste daar met heel goed haar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena heeft fluffy haar
dat we het maar weten
Staat al over FBquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:12 schreef ledn81 het volgende:
Milena zit ermee in dat het zichtbaar was gister. iets tussen Milena en Mattie.
Sharice denkt dat het niet zichtbaar is geweest.
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:12 schreef ledn81 het volgende:
Milena zit ermee in dat het zichtbaar was gister. iets tussen Milena en Mattie.
Sharice denkt dat het niet zichtbaar is geweest.
Mooi is relatief, haar vaak negatieve blik maakt dat ik haar qua gezicht minder mooi vind.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vreselijk persoon maar het is wel de mooiste daar met heel goed haar.
Ja er gaan de wildste verhalen rond, maar er is niet echt iets in beeld geweest.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerst een lege woonkamer.ik mis de dakstreams
Jeff was woest vannacht, dat is wat ik weet..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Ging dat niet over Milena? Dat ze vannacht met rust gelaten wilde worden.
Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vind juist Jane minder mooi en met hoe ze binnenkwam en hoe ze deed maakte ze nog minder mooi voor mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi is relatief, haar vaak negatieve blik maakt dat ik haar qua gezicht minder mooi vind.
Jane heeft vaak een open blik, twinkeling in haar ogen, dat maakt haar voor mij veel mooier!
ik vond de binnenkomst juist goedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vind juist Jane minder mooi en met hoe ze binnenkwam en hoe ze deed maakte ze nog minder mooi voor mij
Is de SL zo over krijgen we vast twinstreams van het kokenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:20 schreef lojanda het volgende:
Nou die SL zou nog wel een tijdje kunnen gaan duren
Maak er "hoe ze doet" van en je hebt mijn verklaring waarom ik milena niet mooi vindquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vind juist Jane minder mooi en met hoe ze binnenkwam en hoe ze deed maakte ze nog minder mooi voor mij
Daar ben ik het mee eens, Jane gaf eerlijk antwoord op de vraag die ze kreeg, dat het antwoord iets is wat niet in het straatje past is niet de fout van Jane, ze is eerlijk geen huichelaar en dat waardeer ik in haarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond de binnenkomst juist goed
Ze is niet gelijk gaan stoken, maar heeft antwoord gegeven op de vraag van Jolien. En dat in niet mis te verstane bewoordingen
en ze heeft iets verteld over Milane, die had hier duidelijk geen weerwoord over.
Verder heeft ze gewoon hard gewerkt, gezellig gedaan met de mensen die gezellig wilden doen en zich verder nergens echt iets van aangetrokken wat het boudoir van haar vond.
Ik heb geen hekel aan zowel Milena als Jane maar Milena weet ik soms niet wat ik aan haar heb en Jane is eerlijker en meer open en draait er niet omheen Daar hou ik persoonlijk meer van.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maak er "hoe ze doet" van en je hebt mijn verklaring waarom ik milena niet mooi vind![]()
Vind haar een nare persoonlijkheid hebben in het huis, altijd zo'n glibberige blik van een python die zijn prooi beloert...
Maar goed dat smaken verschillen, anders liepen we allemaal achter dezelfde aan
Mooi gezegd, smaken verschillen, maar ik geloof dat niemand Jeff hier leuk vind dus daar zijn we het blijkbaar anoniem over eens, best uniekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maak er "hoe ze doet" van en je hebt mijn verklaring waarom ik milena niet mooi vind![]()
Vind haar een nare persoonlijkheid hebben in het huis, altijd zo'n glibberige blik van een python die zijn prooi beloert...
Maar goed dat smaken verschillen, anders liepen we allemaal achter dezelfde aan
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi is relatief, haar vaak negatieve blik maakt dat ik haar qua gezicht minder mooi vind.
Jane heeft vaak een open blik, twinkeling in haar ogen, dat maakt haar voor mij veel mooier!
Precies, in plaats van constant te roepen direct en rechtuit te zijn, was Jane gewoon meteen direct en rechtuit. En toen bleek degene die dat het hardst over zichzelf roept, daar zelf eigenlijk helemaal niet tegen te kunnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, Jane gaf eerlijk antwoord op de vraag die ze kreeg, dat het antwoord iets is wat niet in het straatje past is niet de fout van Jane, ze is eerlijk geen huichelaar en dat waardeer ik in haar
En Jane is zelfs nog naar Milena toegegaan om het uit te praten, omdat ze dingen had gehoord, En ook toen had Milena niet het lef om te zeggen wat haar dwarszat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, in plaats van constant te roepen direct en rechtuit te zijn, was Jane gewoon meteen direct en rechtuit. En toen bleek degene die dat het hardst over zichzelf roept, daar zelf eigenlijk helemaal niet tegen te kunnen.
Dat 'ik ben direct en rechtuit' brak Milena daarna zelf nog verder af door constant slecht te praten achter de ruggen van anderen om er vervolgens overdreven gemaakt lief tegen te doen..
Oh nee Eva is voor mij te overdreven en dat zie je ook in haar looks Nee dan heb ik liever de looks van Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind Eva en Milena knapper dan Miss Kringspier
Eva al helemaal niet in mijn ogen!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
Kun je zien hoe smaken verschillen, ik vind Jane helemaal niet knapquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Oh nee Eva is voor mij te overdreven en dat zie je ook in haar looks Nee dan heb ik liever de looks van Jane
Dat zal de psycholoog van het huis ook wel heeeeel sterk afgeraden hebben, als in verboden. ook al zouden ze de meeste stemmen gehad hebben..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
De natte droom van sharice (vastzitten aan Milena) kan dan helaas ook niet
Jane is mijn type niet. Maar zonder make up komt ze veel leuker over dan wat ik van de foto's gezien heb.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kun je zien hoe smaken verschillen, ik vind Jane helemaal niet knap
Puur kijkend naar het gezicht van Milena in 2D is ze heel knap. Zie je haar in 4D dan doen haar blikken en uitdrukkingen daar direct weer afbreuk aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie de Trump vergelijking eerlijk gezegd nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eva al helemaal niet in mijn ogen!Little Miss Trump
Volgens mij was het @Kodiak100 die daar eens gifjes van had geplaatst?? Als je het ziet kan je het niet meer niet-zien, in mijn geval tenminste..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie de Trump vergelijking eerlijk gezegd niet
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was het @:Kodiak100 die daar eens gifjes van had geplaatst?? Als je het ziet kan je het niet meer niet-zien, in mijn geval tenminste..
Knap met een laag make-up en smeer blijkbaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:36 schreef Lillfex het volgende:
Zo vinden de meesten Jolien heel knap en daar kan ik me niets bij voorstellen Ik vind haar verre van knap
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat als ik Trump zie snel weg zap naar een andere zenderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was het @:Kodiak100 die daar eens gifjes van had geplaatst?? Als je het ziet kan je het niet meer niet-zien, in mijn geval tenminste..
Met veel make up word ze in ieder geval niet mooierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:36 schreef Lillfex het volgende:
Zo vinden de meesten Jolien heel knap en daar kan ik me niets bij voorstellen Ik vind haar verre van knap
@KinKiJan volgens mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow.. fuck..
@:lojanda weet jij nog wie die dansende Trump/eva had gepost??
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
KinKiJan in BB / [BB 25-COS#191] de fluistersessies
Oh my godquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Genietuh!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:48 schreef Verity het volgende:
Lijkt erop dat Jane en Jeffrey een koppel zijn.
Fantastischquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:48 schreef Verity het volgende:
Lijkt erop dat Jane en Jeffrey een koppel zijn.
Nee Business week is voorbij. Denk dat dit een copy/paste week gaat worden zoals vorig jaar toen er ook koppels waren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Moeten de koppels ook een bedrijf delen??
Allemaal koppels met 1 NL en 1 BE.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
Als ik de buttons moet geloven zijn dit de koppels:
Milena - Elsa
Jane - Jeffrey
Jordy - Mattheus
Jolien - Axel
David S. - Keanu
Wicky - David D
Eva - Sharice
Was foutje bedrijf moest bed zijn. Mijn telefoon maakt zijn eigen worden. Hebben al aangepast.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee Business week is voorbij. Denk dat dit een copy/paste week gaat worden zoals vorig jaar toen er ook koppels waren.
hahaha ik heb wel meegedaan aan het stemmen van koppels en heb die ook bij elkaar gezet alleen al om Jeff jaloers te makenquote:
Opvallend.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Allemaal koppels met 1 NL en 1 BE.
Zeker. Net als 2 jaar terug dat je mocht bepalen rode en blauwe slaapkamer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:57 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk dat onze stemmen weinig hebben ingebracht, BB zal het vast gestuurd hebben.
Dat graf was al gegraven. Hij maakt het met de minuut dieper en dieperquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:00 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHAHA ik val net in. Jeffrey is zijn eigen graf aan het graven? HEERLIJK.
Echt petje af voor haar zelfbeheersing. Ik zou het haar niet na kunnen doen bij die flapdrolquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:00 schreef Verity het volgende:
Knap van Jane dat ze zo het gesprek kan voeren met hem. Hij is zo arrogant en doet net of hij boven Jane staat.
Heerlijke vrouwquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:02 schreef Kinga het volgende:
Jane moest lachen net hahahaha, Girl, you rock.
Een vraag van mijn kant is dan, heeft hij zijn kast al?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Jeffrey hier al een maand is
En dat hij zijn kledingkast nog niet heeft?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Ja zonder kleren,zonder bed,zonder eten. Dat doet wat met een mens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Nee en hopelijk blijft dat zo voor een lange tijdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een vraag van mijn kant is dan, heeft hij zijn kast al?
En geen fatsoenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
Toch wel erg heeft geen eten en kleding.
Sharice en Eva - echt snel hoor!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Ze weten al wie ze gaan nomineren aan de hand van de koppels?
Alweerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:06 schreef chufi het volgende:
BB beschermd m nu door de streams weg te draaien
Zonder bed en zonder eten en zonder kleren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben vast door dat kijker hem al uitkotstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:06 schreef chufi het volgende:
BB beschermd m nu door de streams weg te draaien
Zonder humor, zonder fansquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zonder bed en zonder eten en zonder kleren.![]()
Jeffrey: jawel jawel jawelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:08 schreef BigBreg83 het volgende:
Jane: ik denk dat 3 kwart niet eens met jou kan communiceren
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:10 schreef Verity het volgende:
Staat Jolien daar nou af te luisteren?!
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane is echt de topper van BB , samen met Axelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:12 schreef PunkieePie het volgende:
Jane echt heel netjes!
Jeffrey hoort 1 sorry en Jane krijgt meteen een knuffel
Zeker, gun haar een leukere partner, maar Jane redt zich wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:11 schreef mazaru het volgende:
Arme Jane die vastzit aan dit stuk verdriet
Als ze samen op de bank komen, heeft Jane mijn stem!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:13 schreef Hznootje het volgende:
Nou nog even en Jane is een topvrouw! Ik hoop alleen niet dat Jeffrey deze week overleeft door Jane
Maar Jane had nog geen spel gespeeld toen ze binnen kwam en werd al gelijk afgerekend door hem..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff rekent mensen niet af op de persoon maar op het spel
Hij doet niet anders. De meest walgelijk deelnemer van de laatste seriesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
De stream is op Videoland...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:58 schreef freaky40 het volgende:
*** Mod edit Dit gaan we niet doen Freaky
Het is altijd iemand die de schuldige is, niet Jeffrey zelf.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:14 schreef happyme28 het volgende:
Jeffrey draait het nog zo dat het niet aan hem ligt. Die plaat is echt dik. Jane moet snappen dat Axel en zij moeten snappen dat hoe ze binnenkwamen niet goe was.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na de streamwissel is Jane aan het downplayen, ik denk ingegrepen door BB .....
En Jane heeft helemaal niets gedaan bij binnenkomst.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Jane had nog geen spel gespeeld toen ze binnen kwam en werd al gelijk afgerekend door hem..
Hopelijk moeten ze niet nomineren per koppel en dat er dan 2 weg moeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:15 schreef Verida het volgende:
En toch vind ik ook dit weer een leuke wending, door BB bedacht.
Ik ben alleen heel benieuwd wat ze er verder mee gaan doen.
Maar dan moet er maar 1 de deur uit geschopt wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane en Jeffrey samen op de bank zou TOP zijn, kan niet wachten .....![]()
Jaaa en dan Jane als eerste savequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Jane dan maar niet weg gaatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
En Jane heeft helemaal niets gedaan bij binnenkomst.
ze is pas gaan praten over hem en jolien toen jolien haar direct de vraag stelde hoe ze er in de buitenwereld tegenoverstonden.
Oke, dan bestaat er tenminste nog een kans dat Jeff dit overleeft.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Nou laten we het lekker achter ons laten, nieuwe week, versie nieuwe start. Dus...eh.. Wat is je lievelingskleur haha!?"
Deze vrouw
Maar volgens Jeffrey zit hij dan op de bank omdat hij een duo met Jane is..Niet omdat hij zelf een vervelend mannetje isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sowieso die stress die Jeff krijgt dan, gaat er 1 staat ie slecht, moeten er 2 weg, dan gaan ze denken "Jane zou toch met een ander programma mee doen voor het einde"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We kunnen altijd hopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff gaat dit geen 4 dagen volhouden, die vraagt morgen zijn 24 uurs aan ....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey doet modellenwerk vertelt hij net.
Ik dacht hem al te herkennen uit de afvalzakkenbrochure onlangs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
......quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
twin streamquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:21 schreef Ireth het volgende:
Is die blaaskaak ook op s2 en heeft het nut om te switchen of kan ik beter een cake gaan bakken??
Maar hij bereikt er ook niets meequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey mag echt alles van bb. Druivensuiker jatten van jordy, tandpasta uit toilettas pakken van kordy(prive) gister hapjes achterover drukken, drank apart gezet, slapen in de meiden kamer, appels pikken, grote bek geven tegen bb en ga zo maar door. En er wordt niets tegen gedaan.
Hij doet niet anders. De meest walgelijk deelnemer van de laatste seriesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Er zijn er meer diendat allemaal niet hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: Ja maar ik krijg geen slaap, ik krijg geen eten, ik krijg geen kleding, daarom doe ik lelijk, zo ben ik.
Jane: Ik had misschien niet zo direct moeten zijn, sorry
Jane is 'meer mans' dan Jeffrey
[ afbeelding ]
Kan Jane een koppelgame niet lekker laten lopen, nominatie gegarandeerdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff gaat dit geen 4 dagen volhouden, die vraagt morgen zijn 24 uurs aan ....![]()
![]()
Jane zei net : "wat vroegen ze nog meer.."quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
Hmmm.. Zijn deze gesprekken wel zo spontaan...
Met zijn allen met spandoeken naar die hunkerbunker! "Jeff rot op!!!"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk echt dat er nog nooit zoveel solidariteit is geweest onder volgers van BB wat betreft de afkeer van een deelnemer.
Kwartje viel later inderdaad, dacht dat ze lijsten bij de intake gesprekken ofzo bedoeldequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jane zei net : "wat vroegen ze nog meer.."
dus ze hebben wat onderwerpen gekregen die ze van elkaar moeten leren kennen
Is inderdaad wel opvallend. Echt een rode draad onder de volgers.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk echt dat er nog nooit zoveel solidariteit is geweest onder volgers van BB wat betreft de afkeer van een deelnemer.
zou ook nog kunnen dat... oh edit.. nu zegt Keanuquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kwartje viel later inderdaad, dacht dat ze lijsten bij de intake gesprekken ofzo bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |