Zeker, gun haar een leukere partner, maar Jane redt zich wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:11 schreef mazaru het volgende:
Arme Jane die vastzit aan dit stuk verdriet
Als ze samen op de bank komen, heeft Jane mijn stem!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:13 schreef Hznootje het volgende:
Nou nog even en Jane is een topvrouw! Ik hoop alleen niet dat Jeffrey deze week overleeft door Jane
Maar Jane had nog geen spel gespeeld toen ze binnen kwam en werd al gelijk afgerekend door hem..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff rekent mensen niet af op de persoon maar op het spel
Hij doet niet anders. De meest walgelijk deelnemer van de laatste seriesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff rekent mensen niet af op de persoon maar op het spel
De stream is op Videoland...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:58 schreef freaky40 het volgende:
*** Mod edit Dit gaan we niet doen Freaky
Het is altijd iemand die de schuldige is, niet Jeffrey zelf.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:14 schreef happyme28 het volgende:
Jeffrey draait het nog zo dat het niet aan hem ligt. Die plaat is echt dik. Jane moet snappen dat Axel en zij moeten snappen dat hoe ze binnenkwamen niet goe was.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na de streamwissel is Jane aan het downplayen, ik denk ingegrepen door BB .....
En Jane heeft helemaal niets gedaan bij binnenkomst.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Jane had nog geen spel gespeeld toen ze binnen kwam en werd al gelijk afgerekend door hem..
Hopelijk moeten ze niet nomineren per koppel en dat er dan 2 weg moeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:15 schreef Verida het volgende:
En toch vind ik ook dit weer een leuke wending, door BB bedacht.
Ik ben alleen heel benieuwd wat ze er verder mee gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |