Ik denk dat jij gelijk hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat degene die eerst mochten (die 7) gekoppeld worden aan iemand van de 7 die binnen bleven. Dus nooit Jeff aan wicky..
De natte droom van sharice (vastzitten aan Milena) kan dan helaas ook niet
Ik vind het echt een vreselijk persoon maar het is wel de mooiste daar met heel goed haar.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena heeft fluffy haar
dat we het maar weten
Staat al over FBquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:12 schreef ledn81 het volgende:
Milena zit ermee in dat het zichtbaar was gister. iets tussen Milena en Mattie.
Sharice denkt dat het niet zichtbaar is geweest.
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:12 schreef ledn81 het volgende:
Milena zit ermee in dat het zichtbaar was gister. iets tussen Milena en Mattie.
Sharice denkt dat het niet zichtbaar is geweest.
Mooi is relatief, haar vaak negatieve blik maakt dat ik haar qua gezicht minder mooi vind.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vreselijk persoon maar het is wel de mooiste daar met heel goed haar.
Ja er gaan de wildste verhalen rond, maar er is niet echt iets in beeld geweest.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerst een lege woonkamer.ik mis de dakstreams
Jeff was woest vannacht, dat is wat ik weet..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Ging dat niet over Milena? Dat ze vannacht met rust gelaten wilde worden.
Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vind juist Jane minder mooi en met hoe ze binnenkwam en hoe ze deed maakte ze nog minder mooi voor mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi is relatief, haar vaak negatieve blik maakt dat ik haar qua gezicht minder mooi vind.
Jane heeft vaak een open blik, twinkeling in haar ogen, dat maakt haar voor mij veel mooier!
ik vond de binnenkomst juist goedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vind juist Jane minder mooi en met hoe ze binnenkwam en hoe ze deed maakte ze nog minder mooi voor mij
Is de SL zo over krijgen we vast twinstreams van het kokenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:20 schreef lojanda het volgende:
Nou die SL zou nog wel een tijdje kunnen gaan duren
Maak er "hoe ze doet" van en je hebt mijn verklaring waarom ik milena niet mooi vindquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vind juist Jane minder mooi en met hoe ze binnenkwam en hoe ze deed maakte ze nog minder mooi voor mij
Daar ben ik het mee eens, Jane gaf eerlijk antwoord op de vraag die ze kreeg, dat het antwoord iets is wat niet in het straatje past is niet de fout van Jane, ze is eerlijk geen huichelaar en dat waardeer ik in haarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond de binnenkomst juist goed
Ze is niet gelijk gaan stoken, maar heeft antwoord gegeven op de vraag van Jolien. En dat in niet mis te verstane bewoordingen
en ze heeft iets verteld over Milane, die had hier duidelijk geen weerwoord over.
Verder heeft ze gewoon hard gewerkt, gezellig gedaan met de mensen die gezellig wilden doen en zich verder nergens echt iets van aangetrokken wat het boudoir van haar vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |