Maar hij bereikt er ook niets meequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey mag echt alles van bb. Druivensuiker jatten van jordy, tandpasta uit toilettas pakken van kordy(prive) gister hapjes achterover drukken, drank apart gezet, slapen in de meiden kamer, appels pikken, grote bek geven tegen bb en ga zo maar door. En er wordt niets tegen gedaan.
Hij doet niet anders. De meest walgelijk deelnemer van de laatste seriesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff rekent mensen niet af op de persoon maar op het spel
Er zijn er meer diendat allemaal niet hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: Ja maar ik krijg geen slaap, ik krijg geen eten, ik krijg geen kleding, daarom doe ik lelijk, zo ben ik.
Jane: Ik had misschien niet zo direct moeten zijn, sorry
Jane is 'meer mans' dan Jeffrey
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey doet modellenwerk vertelt hij net.
Ik dacht hem al te herkennen uit de afvalzakkenbrochure onlangs
[ afbeelding ]
Kan Jane een koppelgame niet lekker laten lopen, nominatie gegarandeerdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff gaat dit geen 4 dagen volhouden, die vraagt morgen zijn 24 uurs aan ....![]()
![]()
Jane zei net : "wat vroegen ze nog meer.."quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
Hmmm.. Zijn deze gesprekken wel zo spontaan...
Met zijn allen met spandoeken naar die hunkerbunker! "Jeff rot op!!!"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk echt dat er nog nooit zoveel solidariteit is geweest onder volgers van BB wat betreft de afkeer van een deelnemer.
Kwartje viel later inderdaad, dacht dat ze lijsten bij de intake gesprekken ofzo bedoeldequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jane zei net : "wat vroegen ze nog meer.."
dus ze hebben wat onderwerpen gekregen die ze van elkaar moeten leren kennen
Is inderdaad wel opvallend. Echt een rode draad onder de volgers.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk echt dat er nog nooit zoveel solidariteit is geweest onder volgers van BB wat betreft de afkeer van een deelnemer.
zou ook nog kunnen dat... oh edit.. nu zegt Keanuquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kwartje viel later inderdaad, dacht dat ze lijsten bij de intake gesprekken ofzo bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |