SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er is al zo goed als een overeenkomst over Jeff. Eigenlijk moeten Matti en Milena erbij dan kan matti zijn gc alleen inzetten voorzichzelf.quote:
Zou er niet van opkijken.. er wil toch niemand met zo’n negatief persoon.quote:
of helemaal niemand wil met hem, en blijft hij dus alleen over.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou er niet van opkijken.. er wil toch niemand met zo’n negatief persoon.
Zelfkennis heeft hij niet..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:59 schreef Droopie het volgende:
Lol Jeff,
Er is niemand die niet te vertrouwen is.
Ehh, de helft van jullie zijn niet te vertrouwen en bij jou staat het op je voorhoofd geschreven.
Sanctiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff jat gewoon uit jordy zijn toilettas de tandpasta. Je hebt met je handen van andermans spullen te blijven als die er niet is.
Dit is niet de eerste keer, druivensuiker toen ook alquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff jat gewoon uit jordy zijn toilettas de tandpasta. Je hebt met je handen van andermans spullen te blijven als die er niet is.
Ze zijn nu toch met een gelijk getal dus alleen blijft hij dan niet denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
of helemaal niemand wil met hem, en blijft hij dus alleen over.
en dan mogen de koppels strijden om extra dingen, kleding, eten, enz.
( ik zou denk ik wel weten hoe ik dat ventje zou moeten afstraffen)
Het mag ook helemaal niet. De bewoners met hun koffer mogen niets delen.. maar ja hij trekt zich daar niets van aan, gisteren ging hij ook de meidenkamer in en heeft daar een tijd op bed gelegen en zelfs even geslapen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Dit doet hij expres omdat hij van niemand "opdrachten" accepteert en ook niet van BB.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hij moet komen en wil eerst schoenen aandoen.
Ik ook, mijn twee favorietenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop zo dat het voor Wicky en Axel goed uit zal pakken
Ja het is echt ook zo’n arrogante kwalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit doet hij expres omdat hij van niemand "opdrachten" accepteert en ook niet van BB.
Ja, die 3!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:08 schreef Ireth het volgende:
Degene achter het knoppenpaneel heeft ook een feestje gehad gisteren? Gaat soms niet helemaal goed!
Wie nu nog over, Sharice, Matt, milena?
Komt geen sanctie voor Jeff.. iig niet voordat Valentijn voorbij isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
BB is slappe hap als er geen sancties komen op dit gedrag
Of janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:08 schreef -river- het volgende:
Ze gaan toch niet Wicky aan Jeff vastzetten hoop ik, arme Wicky. Beter pootje of axel, die kunnen hem aan.
Graag met Jane.. dan bind hij wel inquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:08 schreef -river- het volgende:
Ze gaan toch niet Wicky aan Jeff vastzetten hoop ik, arme Wicky. Beter pootje of axel, die kunnen hem aan.
Terwijl BB overal kan lezen dat kijkers J & J overal uitkotsen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Komt geen sanctie voor Jeff.. iig niet voordat Valentijn voorbij is
Ik gok dat degene die eerst mochten (die 7) gekoppeld worden aan iemand van de 7 die binnen bleven. Dus nooit Jeff aan wicky..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:08 schreef -river- het volgende:
BB ziet ze nog steeds als het kijkcijferkanon van BBquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Terwijl BB overal kan lezen dat kijkers J & J overal uitkotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |