Zeker. Net als 2 jaar terug dat je mocht bepalen rode en blauwe slaapkamer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:57 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk dat onze stemmen weinig hebben ingebracht, BB zal het vast gestuurd hebben.
Dat graf was al gegraven. Hij maakt het met de minuut dieper en dieperquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:00 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHAHA ik val net in. Jeffrey is zijn eigen graf aan het graven? HEERLIJK.
Echt petje af voor haar zelfbeheersing. Ik zou het haar niet na kunnen doen bij die flapdrolquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:00 schreef Verity het volgende:
Knap van Jane dat ze zo het gesprek kan voeren met hem. Hij is zo arrogant en doet net of hij boven Jane staat.
Heerlijke vrouwquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:02 schreef Kinga het volgende:
Jane moest lachen net hahahaha, Girl, you rock.
Een vraag van mijn kant is dan, heeft hij zijn kast al?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Jeffrey hier al een maand is
En dat hij zijn kledingkast nog niet heeft?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Ja zonder kleren,zonder bed,zonder eten. Dat doet wat met een mens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Nee en hopelijk blijft dat zo voor een lange tijdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een vraag van mijn kant is dan, heeft hij zijn kast al?
En geen fatsoenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
Toch wel erg heeft geen eten en kleding.
Sharice en Eva - echt snel hoor!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Ze weten al wie ze gaan nomineren aan de hand van de koppels?
Alweerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:06 schreef chufi het volgende:
BB beschermd m nu door de streams weg te draaien
Zonder bed en zonder eten en zonder kleren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben vast door dat kijker hem al uitkotstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:06 schreef chufi het volgende:
BB beschermd m nu door de streams weg te draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |