Ik heb geen hekel aan zowel Milena als Jane maar Milena weet ik soms niet wat ik aan haar heb en Jane is eerlijker en meer open en draait er niet omheen Daar hou ik persoonlijk meer van.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maak er "hoe ze doet" van en je hebt mijn verklaring waarom ik milena niet mooi vind![]()
Vind haar een nare persoonlijkheid hebben in het huis, altijd zo'n glibberige blik van een python die zijn prooi beloert...
Maar goed dat smaken verschillen, anders liepen we allemaal achter dezelfde aan
Mooi gezegd, smaken verschillen, maar ik geloof dat niemand Jeff hier leuk vind dus daar zijn we het blijkbaar anoniem over eens, best uniekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maak er "hoe ze doet" van en je hebt mijn verklaring waarom ik milena niet mooi vind![]()
Vind haar een nare persoonlijkheid hebben in het huis, altijd zo'n glibberige blik van een python die zijn prooi beloert...
Maar goed dat smaken verschillen, anders liepen we allemaal achter dezelfde aan
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi is relatief, haar vaak negatieve blik maakt dat ik haar qua gezicht minder mooi vind.
Jane heeft vaak een open blik, twinkeling in haar ogen, dat maakt haar voor mij veel mooier!
Precies, in plaats van constant te roepen direct en rechtuit te zijn, was Jane gewoon meteen direct en rechtuit. En toen bleek degene die dat het hardst over zichzelf roept, daar zelf eigenlijk helemaal niet tegen te kunnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, Jane gaf eerlijk antwoord op de vraag die ze kreeg, dat het antwoord iets is wat niet in het straatje past is niet de fout van Jane, ze is eerlijk geen huichelaar en dat waardeer ik in haar
En Jane is zelfs nog naar Milena toegegaan om het uit te praten, omdat ze dingen had gehoord, En ook toen had Milena niet het lef om te zeggen wat haar dwarszat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, in plaats van constant te roepen direct en rechtuit te zijn, was Jane gewoon meteen direct en rechtuit. En toen bleek degene die dat het hardst over zichzelf roept, daar zelf eigenlijk helemaal niet tegen te kunnen.
Dat 'ik ben direct en rechtuit' brak Milena daarna zelf nog verder af door constant slecht te praten achter de ruggen van anderen om er vervolgens overdreven gemaakt lief tegen te doen..
Oh nee Eva is voor mij te overdreven en dat zie je ook in haar looks Nee dan heb ik liever de looks van Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind Eva en Milena knapper dan Miss Kringspier
Eva al helemaal niet in mijn ogen!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
Kun je zien hoe smaken verschillen, ik vind Jane helemaal niet knapquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Oh nee Eva is voor mij te overdreven en dat zie je ook in haar looks Nee dan heb ik liever de looks van Jane
Dat zal de psycholoog van het huis ook wel heeeeel sterk afgeraden hebben, als in verboden. ook al zouden ze de meeste stemmen gehad hebben..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
De natte droom van sharice (vastzitten aan Milena) kan dan helaas ook niet
Jane is mijn type niet. Maar zonder make up komt ze veel leuker over dan wat ik van de foto's gezien heb.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kun je zien hoe smaken verschillen, ik vind Jane helemaal niet knap
Puur kijkend naar het gezicht van Milena in 2D is ze heel knap. Zie je haar in 4D dan doen haar blikken en uitdrukkingen daar direct weer afbreuk aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie de Trump vergelijking eerlijk gezegd nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eva al helemaal niet in mijn ogen!Little Miss Trump
Volgens mij was het @Kodiak100 die daar eens gifjes van had geplaatst?? Als je het ziet kan je het niet meer niet-zien, in mijn geval tenminste..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie de Trump vergelijking eerlijk gezegd niet
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was het @:Kodiak100 die daar eens gifjes van had geplaatst?? Als je het ziet kan je het niet meer niet-zien, in mijn geval tenminste..
Knap met een laag make-up en smeer blijkbaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:36 schreef Lillfex het volgende:
Zo vinden de meesten Jolien heel knap en daar kan ik me niets bij voorstellen Ik vind haar verre van knap
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat als ik Trump zie snel weg zap naar een andere zenderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was het @:Kodiak100 die daar eens gifjes van had geplaatst?? Als je het ziet kan je het niet meer niet-zien, in mijn geval tenminste..
Met veel make up word ze in ieder geval niet mooierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:36 schreef Lillfex het volgende:
Zo vinden de meesten Jolien heel knap en daar kan ik me niets bij voorstellen Ik vind haar verre van knap
@KinKiJan volgens mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow.. fuck..
@:lojanda weet jij nog wie die dansende Trump/eva had gepost??
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
KinKiJan in BB / [BB 25-COS#191] de fluistersessies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |