SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Miljoen of 6/7 mag hij dat contract af kopen. Geen probleem.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Uit de verklaringen van Pasveer en het ontkennen van Farioli mag wel duidelijk zijn dat er dus wel degelijk wat speelt rondom Henderson. Laat dan ook maar gewoon gaan, een 34-jarige muitende speler gaat je ook niet verder helpen.
Misschien zit ie nog in z’n 3 dagen bedenktijdquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:20 schreef SwebbeSensje het volgende:
Snap alleen niet waarom hij net een huis heeft gekocht in het gooi voor een paar miljoen. Lijkt mij een wispelturig mannetje. Eerst pro gay, daarna SA, daarna toch weer niet, dan maar Ajax, huis kopen, nee toch weer niet.
Maar gelukkig staat forum moderator @GGMM nog volledig achter Hendo!quote:Bij de Amsterdamse clubleiding is er 'veel teleurstelling' over zijn gedrag. 'Henderson lijkt volgens bronnen rondom de club niet meer voor rede vatbaar', aldus De Telegraaf. De routinier wil dat Ajax meewerkt aan een transfervrije exit. 'En zo niet – zou Henderson hebben gedreigd – dan zou hij niet meer voor Ajax in actie willen komen'
Ajax zo wisselvallig als het weer, als ze vorige week hadden gewonnen heb je best kans dat ze tegen Galatasaray dik hadden verloren zoals Feyenoord tegen Lille.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:39 schreef Red_85 het volgende:
Die 3 punten van vorige week, had je gewoon de tussenronde kunnen overslaan.
Voor straf 2 extra wedstrijden die het einde kunnen zijn.
Jammer alleen dat Portugal ook een goede week heeft gehad. Alleen wel lekker dat Braga op doelsaldo net eruit is onder Twente.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:11 schreef Origami94 het volgende:
Ajax door, Psv door, Feyenoord door, Twente door en Az door. Alleen jammer dat Go Ahead meedeed. Met een Utrecht had je ook ver kunnen komen. Maar goed de dikke Amerikanen wouden play-offs, want America.
Eens, als hij gaat lopen piepen moet je hem lozen hoe jammer het ook is. Gezeik nu kan wel eens nadelig uitpakken. Maar blijf erbij, zonder Henderson doen we een jasje uit, die gast staat positioneel altijd zo goed.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Uit de verklaringen van Pasveer en het ontkennen van Farioli mag wel duidelijk zijn dat er dus wel degelijk wat speelt rondom Henderson. Laat dan ook maar gewoon gaan, een 34-jarige muitende speler gaat je ook niet verder helpen.
Sterker; aan 1 punt had je al genoeg gehadquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:39 schreef Red_85 het volgende:
Tuurlijk Telegraafquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef D_A het volgende:
[ x ]
Kroes en Mike zitten lekker te appen.
Ja uhuh Telegraafquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef D_A het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef D_A het volgende:
[ x ]
Dan was ie niet naar Ajax gegaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:46 schreef TornadoDK het volgende:
Ze zullen hem wel hebben gedreigd met flinke boetes. Die gast denkt alleen maar aan euro's
En nu blijft hij dan na lang wikken en wegen en vertrekt hij alsnog in de zomer. Schiet je niks mee op..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 06:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens, als hij gaat lopen piepen moet je hem lozen hoe jammer het ook is. Gezeik nu kan wel eens nadelig uitpakken. Maar blijf erbij, zonder Henderson doen we een jasje uit, die gast staat positioneel altijd zo goed.
Ik had ook wel een nare smaak in mijn mond van het eerste bericht en toen ineens geen aanvoerder zijn.quote:
Had die zoveel opties dan buiten Ajax? Volgens mij wilde niemand hem toen serieus hebben.quote:
Dat belastingklimaat is natuurlijk wel aantrekkelijk. Die heeft er ook wel een paar moeten aftikken daar in Saudi Arabië. Prima, van de zomer een stap gunnen zolang hij maar blijf spelen zoals gisteren. Dan heb je een hele goede aan 'm.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef D_A het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:31 schreef Black-Death het volgende:
Ach alsof wij precies weten hoe dit gegaan is..
Als hij er mede aan bijdraagt dat we 2e worden dan mag hij in de zomer via de voordeur onder luid applaus naar Monaco.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat belastingklimaat is natuurlijk wel aantrekkelijk. Die heeft er ook wel een paar moeten aftikken daar in Saudi Arabië. Prima, van de zomer een stap gunnen zolang hij maar blijf spelen zoals gisteren. Dan heb je een hele goede aan 'm.
Uiteraard inclusief portret aan de helden muur. Ik acht de kans wel een stuk groter met Henny dan zonder. Alleen al wie moet je er neerzetten als van den Boomen weer eens een dagje dom kijkt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij er mede aan bijdraagt dat we 2e worden dan mag hij in de zomer via de voordeur onder luid applaus naar Monaco.
Nee eens, hij is een sleutelspeler in het systeem van Farioli op dit moment, maar dan moet dat gelazer ook nu wel over zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteraard inclusief portret aan de helden muur. Ik acht de kans wel een stuk groter met Henny dan zonder. Alleen al wie moet je er neerzetten als van den Boomen weer eens een dagje dom kijkt.
Mokio?
Als dit al van iemand met zijn ervaring en statuur komt, hoe kun je dan nog iets verwachten van de guppies.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Nou ja, de aanvoerdersband niet willen dragen, niet meejuichen bij de goals, bij de wissel klappen alsof het je laatste pot was en geen ereronde lopen zijn wel feitelijkheden. Een aanvoerder onwaardig, dit zal hoe dan ook wel zijn geloofwaardigheid in de kleedkamer aantasten
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:41 schreef D_A het volgende:
[ x ]
Daarom ben ik voor nu ook heel blij met hem.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je moet het Farioli nageven, hij blijft wel de resultaten halen.
Fabrizio had ook al een pre-here we go.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is Verweij niet gewoon enorm zuur dat hij geen hele goede Ajax ingang meer heeft, en zijn vrindje Duk nu een talkshow heeft?
Lucht gekregen van Monaco die informeert, helemaal opgeblazen in de media. Hendo wilt er niet over praten dus geeft aanvoerdersband af zodat die geen interviews hoeft te doen.
Telegraaf gaat helemaal knettergek en maakt het allemaal nog wat sappiger en trekt het vervolgens weer allemaal in nadat het clicks quotum behaald is.
Ik heb ook geen idee hoe dit gegaan is, maar zoiets als dit zou me ook niet verbazen. Beide niet, Mike en telegraaf, maar ook Hendo mocht het echt zo gegaan zijn.
quote:Victor Edvardsen (25) is momenteel in de Johan Cruijff ArenA om overstap naar Ajax af te ronden. Ajax hoopt papierwinkel op tijd rond te krijgen om langverwachte linksbuiten mee te kunnen laten doen in de klassieker tegen Feyenoord zondag
prima. Hopelijk zondag speelklaarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Go Ahead Eagles-revelatie in Amsterdam om transfer naar Ajax af te ronden
[..]
Sky meldde het ook al vanmorgenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Fabrizio had ook al een pre-here we go.
Iets zegt me dat hij ook nogal pissig is door het uitblijven van versterkingen en het zelfs zwakker worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:31 schreef Black-Death het volgende:
Ach alsof wij precies weten hoe dit gegaan is..
Ze zullen wel weer ergens een vinkje vergeten...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
SIEMERINKEDquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer ergens een vinkje vergeten...
Zelfs met 1 punt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:39 schreef Red_85 het volgende:
Stukje Windows 3.1quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer ergens een vinkje vergeten...
Dat is wel extra zuur. Maar goed, zelf verneukt met die wanprestatie. En zowel die Belgen als die Grieken moet gewoon kunnen.quote:
Aanvoerder onwaardigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Nou ja, de aanvoerdersband niet willen dragen, niet meejuichen bij de goals, bij de wissel klappen alsof het je laatste pot was en geen ereronde lopen zijn wel feitelijkheden. Een aanvoerder onwaardig, dit zal hoe dan ook wel zijn geloofwaardigheid in de kleedkamer aantasten
Lijkt mij ook, dit zijn geen imposante tegenstanders.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel extra zuur. Maar goed, zelf verneukt met die wanprestatie. En zowel die Belgen als die Grieken moet gewoon kunnen.
Yesterday's news.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
De LEIDER Henderson die demonstratief niet juicht als zijn team een goal maakt omdat hij weg wil
Dit is een volwassen man toch?
Ik gun die trouwe Europese uitsupporters ook wel een goedkope wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:12 schreef Black-Death het volgende:
Doe die Belgen maar. Puur uit geografisch oogpunt.
Des te treuriger dat je er dan van verliest.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:19 schreef TornadoDK het volgende:
Doe maar paok die kunnen er geen reet van.
Dit. En vanwege het stadion van Union, dat is een pareltje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:12 schreef Black-Death het volgende:
Doe die Belgen maar. Puur uit geografisch oogpunt.
Net als die gasten uit Litouwen, of weet ik veel wat voor kutland die ploeg vandaan kwam, bedoel je?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:19 schreef TornadoDK het volgende:
Doe maar paok die kunnen er geen reet van.
Zelfs Dinamo Kyiv, dat uit de eerste zeven wedstrijden maar één punt had gepakt, won gisteren van Rigas.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Net als die gasten uit Litouwen, of weet ik veel wat voor kutland die ploeg vandaan kwam, bedoel je?
En een hoop eendagspubliekquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik gun die trouwe Europese uitsupporters ook wel een goedkope wedstrijd.
Ja alleen dat stadion zie je nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dit. En vanwege het stadion van Union, dat is een pareltje.
Ik vind het verder vooral heel zonde dat ze het tot een tussenronde hebben laten komen. Achteraf had een puntje in Letland volstaan.
Februari was dan een rustige maand geweest voor Ajax, terwijl de concurrentie druk bezig was geweest met Europa en de beker. Dat had misschien nog iets op kunnen leveren...
Ja ze hebben vorige week flink verzaakt. Klojo’s.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zelfs Dinamo Kyiv, dat uit de eerste zeven wedstrijden maar één punt had gepakt, won gisteren van Rigas.
Dat is de enige reden dat hij gepruimd wordt in dit seizoen. Als hij vorige week verloren had en we stonden 6e was hij er natuurlijk uitgegooid.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je moet het Farioli nageven, hij blijft wel de resultaten halen.
Goh.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat hij gepruimd wordt in dit seizoen. Als hij vorige week verloren had en we stonden 6e was hij er natuurlijk uitgegooid.
Echt vreemd he dat een trainer een beoordeling krijgt op zijn resultatenquote:
Dit zeg je goed.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Helder Licht 1 en Helder Licht 2 zijn ook weer gearriveerd in dit topicnu wordt het weer gezellig hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
De tering, wat een stadion.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dit. En vanwege het stadion van Union, dat is een pareltje.
Ik vind het verder vooral heel zonde dat ze het tot een tussenronde hebben laten komen. Achteraf had een puntje in Letland volstaan.
Februari was dan een rustige maand geweest voor Ajax, terwijl de concurrentie druk bezig was geweest met Europa en de beker. Dat had misschien nog iets op kunnen leveren...
Vind het juist enorm knap gevonden van hem. Ik duizel nog van die extreem intelligente opmerking!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt vreemd he dat een trainer een beoordeling krijgt op zijn resultaten
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit zeg je goed.
In land der blinden is eenoog koning.Gebbetje ouwe, gebbetje, trek het je niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scorpieweetallesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind het juist enorm knap gevonden van hem. Ik duizel nog van die extreem intelligente opmerking!
Ik wel eigenlijk. Kom liever in Thessaloniki dan in Brusselquote:
Geen zin om te rennen voor Gate 4 of Gobrari. Zo snel ben ik helemaal nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk. Kom liever in Thessaloniki dan in Brussel
Wen je aan. 2018 athene was een leuk tripje ondanks dat bommetjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen zin om te rennen voor Gate 4 of Gobrari. Zo snel ben ik helemaal niet
Jij bent dan ook een stoere jongenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wen je aan. 2018 athene was een leuk tripje ondanks dat bommetje
En dan die GAE knakker als backup voor Godts?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:48 schreef Bofjijff het volgende:
Akpom naar lille
Hlynsson sparta
Hendo blijft
Alleen wordt er Europees in het Koning Boudewijnstadion gespeeld.quote:
ja idd. Kan ook op rechts.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan die GAE knakker als backup voor Godts?
Weet nou niet of we er op vooruit gaan op deze manier.
Nog een paar weken om fit te worden johquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen zin om te rennen voor Gate 4 of Gobrari. Zo snel ben ik helemaal niet
Bounida z'n afscheidsdebuut geven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja idd. Kan ook op rechts.
En wellicht tijd om die faberski af en toe erin te gooien misschien.
Owja en regeer natuurlijk.
Dat is wel zonde dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze spelen in het Koning Boudewijn stadion
Heerlijk toch? Ik heb veel van dat soort spul gezien bij het groundhoppen in België. En nog veel meer primitief ookquote:
Meh. Die nieuwe realiteit is maar matig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja idd. Kan ook op rechts.
En wellicht tijd om die faberski af en toe erin te gooien misschien.
Owja en regeer natuurlijk.
ik hoop toch dat ze wel de goede Edvardsen ophalen uit Deventer, je hebt daar Victor en Oliver rondlopenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Precies. Betwijfel of we met die gast van GAE erop vooruit gaan. Misschien financieel gezien, maar sportief waag ik het te betwijfelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Akpom weg begrijp ik niet zo eerlijk gezegd.
Ik ben geneigd om te zeggen van wel, Akpom heeft echt de techniek van een bootwerker. Dat kan alleen als spits, maar niet als reserve-linksbuitenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan die GAE knakker als backup voor Godts?
Weet nou niet of we er op vooruit gaan op deze manier.
Het is jullie gegund na het halve Oostblok te hebben bezocht dit seizoen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:24 schreef Tjacka het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MET 2500 MAN NAAR HET KONING BOUDEWIJNSTADIONGOD
WE HOUDEN VRIJE DAGEN OVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag nu een eu+ ophalen na dit seizoenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is jullie gegund na het halve Oostblok te hebben bezocht dit seizoen.
Farioligod is een toptrainer. Pakt zondag tactisch onbenul (geciteerde duiding van user @Caland) bij de ballen en knijpt de eerste helft stevig, totdat Brian rood begint aan te lopen, om vervolgens de tweede helft de greep te verstevigen en honderdtachtig graden met de klok mee te draaien. Nadat de Deense pastoor trillend op de grond ligt, slingert Francesco zijn salami uit zijn op maat gemaakte Versace broek, om de warme Peroni over zijn rood aangelopen gezicht te laten stromen. Terwijl hij ondertussen tua madre puttana sissend fluistert.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat hij gepruimd wordt in dit seizoen. Als hij vorige week verloren had en we stonden 6e was hij er natuurlijk uitgegooid.
Beetje gayquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Farioligod is een toptrainer. Pakt zondag tactisch onbenul (geciteerde duiding van user @:caland) bij de ballen en knijpt de eerste helft stevig, totdat Brian rood begint aan te lopen, om vervolgens de tweede helft de greep te verstevigen en honderdtachtig graden met de klok mee te draaien. Nadat de Deense pastoor trillend op de grond ligt, slingert Francesco zijn salami uit zijn op maat gemaakte Versace broek, om de warme Peroni over zijn rood aangelopen gezicht te laten stromen. Terwijl hij ondertussen tua madre puttana sissend fluistert.
Lyon of Frankfurtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:53 schreef Tjacka het volgende:
Tegen wie hebben we geloot na UnionGOD?
Frankfurt of Lyon per loting.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:53 schreef Tjacka het volgende:
Tegen wie hebben we geloot na UnionGOD?
de laatste keer dat er tegen een ploeg net Union in de naam werd gevoetbald liep niet zo goed af. als ze het niet zo onderschatten als toen hebben ze in ieder geval een betere kans.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:50 schreef GoldRushFrog het volgende:
Moeilijke loting hoor. Union is een agressief spelende ploeg in een 5-3-2 systeem. Krijgen relatief weinig goals tegen, spelen vaak een gelijkspelletje en zijn heel stabiel.
Berghuis vrije rol geven misschien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus... Geen Godts, geen Akpom én geen Edvardsen.. We spelen zonder linksbuiten dan maar...
Waarom geen Akpom? En geen Edvardsen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus... Geen Godts, geen Akpom én geen Edvardsen.. We spelen zonder linksbuiten dan maar...
Akpom is verhuurd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom geen Akpom? En geen Edvardsen?
Ah, had nog niet door dat hij al weg was.quote:
ANNOUNCE RASMUSSENquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Leeft Amourricho van Axel Dongen nog? Ook een linksbuiten toch?quote:
Die was bijna weer in de buurt van heel misschien een keertje naar de sportschool kunnen.........en toen was die weer geblesseerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leeft Amourricho van Axel Dongen nog? Ook een linksbuiten toch?
Of is die nog steeds chronisch geblesseerd?
banel is wel echt armoe idd. Dan beter bounida of faberski als je toch onervaren daar wilt neerzettenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:00 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die was bijna weer in de buurt van heel misschien een keertje naar de sportschool kunnen.........en toen was die weer geblesseerd.
Ik kies voor mijn grote vriend Banel, kunnen de oogballen alvast in de Chlorix
Netto na 10 minuten :quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ANNOUNCE OVERMARS
(als linksbuiten niet als TD voor de duidelijkheid).
Een linksbuiten met een hart dat nog voor 40% werkt,quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ANNOUNCE OVERMARS
(als linksbuiten niet als TD voor de duidelijkheid).
En nog steeds beter dan Banel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een linksbuiten met een hart dat nog voor 40% werkt,
what could go wrong
Hij is niet op tijd ingeschreven dus mag niet meedoenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hopelijk zondag (veel) minuten maken
ow was dat al zeker? Zondequote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is niet op tijd ingeschreven dus mag niet meedoen
Boerrigter 2.0 dus, kan niet voetballen.quote:Hij is een speler met flinke diepgang, scoort veel en kan mooie statistieken overleggen. Daarnaast is hij vanaf beide flanken inzetbaar. Gezien dit complete plaatje zijn wij ervan overtuigd dat we veel plezier aan hem gaan beleven.’’
Als er nou iemand wel weinig kon was het die kutquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
Weghorst linksbuiten. Echte Draufgänger kunnen alles. Kijk maar naar Dirk Kuyt van Quick Boys uit Katwijk op het WK 2014.
Wel een slijmbal, maar een heel goed gevoel voor positie kiezen, beetje wat Klaassen ook heeft, maar dan nog wat beter.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er nou iemand wel weinig kon was het die kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van ?quote:
Stond een paar jaar terug te boek als groot talent, is er nooit echt uitgekomen. Veltman kreeg de voorkeur.quote:
Hoop ik wel dat ze Veltman eventjes gebeld hebben voor wat info.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Stond een paar jaar terug te boek als groot talent, is er nooit echt uitgekomen. Veltman kreeg de voorkeur.
Berghuis heeft een maatje nodigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je de lijst blessures bij die jongen ziet
Erik ten hag ben jij het ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
Weghorst linksbuiten. Echte Draufgänger kunnen alles. Kijk maar naar Dirk Kuyt van Quick Boys uit Katwijk op het WK 2014.
Lullig voor die knaap als Veltman hem volgend seizoen bij Ajax ook weer uit de basis speelt dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Stond een paar jaar terug te boek als groot talent, is er nooit echt uitgekomen. Veltman kreeg de voorkeur.
Edvardsen is vast 5e keus ofzo (of misschien stond hij op 1 januari helemaal nog niet op de lijst.. )quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:16 schreef Black-Death het volgende:
Die nieuwe linksbuiten had er toch ook al 1 januari kunnen zijn? Man man man wat een lastminute gezeik elke keer.
Akpom weg is prima. Ga er wel vanuit dat Brobbey nu blijft. Zonde van die 30 mio
Mag hopen dat hij niet prime candidate #1 wasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Edvardsen is vast 5e keus ofzo (of misschien stond hij op 1 januari helemaal nog niet op de lijst.. )
Ik wil niet meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij niet prime candidate #1 was![]()
Gast kan niet eens fatsoenlijk een bal aannemen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:40 schreef Bofjijff het volgende:
Issie zo slecht dan? Kan het me niet echt voorstellen.
Je moet ff de compilatie kijken:quote:
Ik moet overgeven op DATAAAAAAA debieltjes die zelf nooit een bal hebben geraakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet ff de compilatie kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Soort Gaaei maar dan iets minder druistig.
Met 1 knoop, een paperclip en een rijstkorrel zijn dat de spelers die je kunt kopenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef Solispolar het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen johEdvardsen, Lamptey, interesse in Rosario.
Als je niet van de nummer 3 van flutland België kan winnen heb je niets te zoeken in welke Europese competitie dan ook (inclusief Conference League).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:50 schreef GoldRushFrog het volgende:
Moeilijke loting hoor. Union is een agressief spelende ploeg in een 5-3-2 systeem. Krijgen relatief weinig goals tegen, spelen vaak een gelijkspelletje en zijn heel stabiel.
Deze Edvardsen was één van de beste spelers van Go Ahead Eagles, de nummer zeven van de eredivisie. Een speler als Akpom zou bij mening KKD clubs niet eens in de basis staan, dus het is een flinke verbetering.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef Solispolar het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen johEdvardsen, Lamptey, interesse in Rosario.
Meer een soort Steijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet ff de compilatie kijken:
Soort Gaaei maar dan iets minder druistig.
Dat is wel indrukwekkend.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze Edvardsen was één van de beste spelers van Go Ahead Eagles, de nummer zeven van de eredivisie.
Volgens mij is dat nog niet getekend.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 07:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Is Berghuis niet onlangs verlengd?
Ken ze beiden niet, de tijd dat we wel even een braziliaanse exoot konden halen is even voorbij en het gaat ook om nu, die gasten van ver hebben meestal meer tijd nodig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik hoorde niemand zeiken toen ze een linksbuiten bij de nummer 20 van La Liga wilden halen.
Nee, alsof die lui hier wedstrijden van GAE kijken. Het roept maar wat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:40 schreef Bofjijff het volgende:
Issie zo slecht dan? Kan het me niet echt voorstellen.
Een bijna 26 jarige speler uit de Nederlandse middenmoot halen. Hoe vaak gaat dit nou goed?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, alsof die lui hier wedstrijden van GAE kijken. Het roept maar wat.
Ene Jan Wouters was 26 toen Cruijff hem naar Ajax haalde.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Een bijna 26 jarige speler uit de Nederlandse middenmoot halen. Hoe vaak gaat dit nou goed?
Ik kan alleen Schöne bedenken?
Dat team had een hoog (ex) Ajax gehaltequote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Proficiat EC1 winnaar!
Ik kan er ook niks aan doen dat die mannen liever bij PSV kwamen spelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat team had een hoog (ex) Ajax gehalte
Was vanwege de goeie koffie en de brabantse gemoedelijkheid natuurlijk, al waren Koeman en Vanenburg de enige die rechtstreeks gingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat die mannen liever bij PSV kwamen spelen.
Denk dat Ajax dit wel wint. Als Hendo mee gaat doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:08 schreef Bofjijff het volgende:
Morgen een bloedeloos gelijkspel zou me niks verbazen
Goed gezien gozerquote:
Twee weken geleden belde.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:59 schreef Scorpie het volgende:
Kampioenschap in eigen hand dit jaar, wie had dat gedacht vorig seizoen.
Krijg wel beetje Frank de Boer seizoenen vibes. Kut voetbal, maar de concurrentie bleef maar verliezen. Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gewoon met kutvoetbal kampioen worden, niemand nodig![]()
Tsja het is sowieso wel weer arrenmoedig dit jaar in de eredivisie. Psv kan het ook niet meer, Feyenoord slikt ook tegen alles behalve Bayern minimaal 1 tegengoal en de rest van de top 6 laat geen leuk voetbal zijn. Ja, Go Ahead is wel aardig om te zien.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gewoon met kutvoetbal kampioen worden, niemand nodig![]()
Tsja, geen idee waar de meltdown ineens vandaan komt sinds Heerenveen uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is er toch met jullie aan de hand Mexicaantje?
Volgens de van Hooijdonks en van der Vaarts zou het wel vijf jaar duren voordat Ajax weer meedeed om de schaalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:59 schreef Scorpie het volgende:
Kampioenschap in eigen hand dit jaar, wie had dat gedacht vorig seizoen.
Nou ja ze falen vooral hard in Eindhoven en Rotterdam op dit moment, en Farioli weet er soms op bijzondere Italiaanse wijze en resultaat uit te slepen, maar dat je nu na 20 potjes op #1 kan staan na de afgelopen drie jaar is wel echt bijzonder te noemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Volgens de van Hooijdonks en van der Vaarts zou het wel vijf jaar duren voordat Ajax weer meedeed om de schaal
Volledig terechte verwachting ook. Maar ik begin ondertussen inderdaad wel te geloven dat je zomaar de slechtst spelende kampioen van de afgelopen decennia kunt worden. Het is keer op keer om te janken, maar op de een of andere magische manier sta je vervolgens toch vaak met 3 punten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Volgens de van Hooijdonks en van der Vaarts zou het wel vijf jaar duren voordat Ajax weer meedeed om de schaal
Tuurlijk niet. Niets is zo veranderlijk als voetbal. Puzzelstukjes kunnen onverwacht en snel in elkaar vallen. En het kan nog sneller weer in elkaar donderen.quote:
los van ons walgelijk spel is de rotzooi in rotterdam kennelijk nog groter. En bosz choked nu. Dan kan het opeens snel gaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volledig terechte verwachting ook. Maar ik begin ondertussen inderdaad wel te geloven dat je zomaar de slechtst spelende kampioen van de afgelopen decennia kunt worden. Het is keer op keer om te janken, maar op de een of andere magische manier sta je vervolgens toch vaak met 3 punten.
Het team van Petertje Bosz speelt na de winter als een typisch team van Petertje Bosz die kunnen best nog een paar keer puntverlies leiden voor ze het weer echt op de rit krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2025 01:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
los van ons walgelijk spel is de rotzooi in rotterdam kennelijk nog groter. En bosz choked nu. Dan kan het opeens snel gaan.
Maargoed zie het kampioenschap niet gebeuren
Ondanks die vele blessures zal Feyenoord morgen starten met een elftal waarbij ze op letterlijke iedere positie een betere speler hebben dan Ajax. Normaal gesproken wint Feyenoord gewoon, maar goed in voetbal kan alles natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 01:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord kán als alles op z’n plek staat goed voetbal spelen. Gebeurd alleen niet zo vaak, zeker niet met een kwalitatief smalle selectie, absurd veel blessures, tegen verdedigende teams en zonder plan B.
Dus ach, waarom niet. Nogmaals; het spel is walgelijk, maar op de een of andere magische manier is het steeds nét voldoende om er wel punten mee te pakken.
Gaan we nu al indekken? Want dit is natuurlijk niet waar. Sowieso onze keeper is al een grote kamikaze piloot.quote:Op zondag 2 februari 2025 01:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ondanks die vele blessures zal Feyenoord morgen starten met een elftal waarbij ze op letterlijke iedere positie een betere speler hebben dan Ajax.
Je kent de grote Shreyas act toch wel ?quote:Op zondag 2 februari 2025 06:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gaan we nu al indekken? Want dit is natuurlijk niet waar. Sowieso onze keeper is al een grote kamikaze piloot.
23 februari.quote:Op zondag 2 februari 2025 07:42 schreef Black-Death het volgende:
Matchday!
Wanneer spelen wij die speelronde die PSV al heeft gehad eigenlijk?
Staan we dan 1equote:
Zolang je blijft winnen wel. Wat me sterk lijkt maar goed, er zijn in het voetbal grotere verrassingen geweest.quote:
Het is wel grappig dat het manke Ajax uberhaupt meedoet.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je blijft winnen wel. Wat me sterk lijkt maar goed, er zijn in het voetbal grotere verrassingen geweest.
Land der blindenquote:Op zondag 2 februari 2025 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat het manke Ajax uberhaupt meedoet.
Dit dus.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat het manke Ajax uberhaupt meedoet.
Niet zo indekken. Het kan gewoon. Bosz zijn teams storten altijd in. Heeft bij PSV wat langer geduurd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax wordt geen kampioen. Maar ik vind het idee gewoon grappig in een jaar waarin de media iedere week de doelpalen proberen te verschuiven en zitten te zuurbekken op Farioli.
Eerst morgen de Klassieker, dan volgende week zondag naar Tandarts Danny Buijs.
WE WORDEN KAMPIOENquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:05 schreef KingRoland het volgende:
@:tjacka maat psv verspeelt puntjes ajaxgoden
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik zet hem al in.
@:bofjijff @:kingroland @:dimmak
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik zet hem al in.
@:bofjijff @:kingroland @:dimmak
Jij hebt eigenlijk met weinig woorden precies samengevat met wat voor gevoel ik naar deze wedstrijd toe ga. Nice!quote:Op zondag 2 februari 2025 13:01 schreef PicoMMP het volgende:
Veel meer wedstrijdspanning dan de vorige keer in de Kuip. Toen ging ik uit van een nederlaag. Nu toch soort van favoriet en dat is eng
Met de kreupele selectie die Ajax ten opzichte van PSV heeft, is indekken gewoon gerechtvaardigd.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Niet zo indekken. Het kan gewoon. Bosz zijn teams storten altijd in. Heeft bij PSV wat langer geduurd.
Nee joh ik heb van de zomer al voorspelt dat Farioli kampioen wordt. Ajax kan namelijk wonderbaarlijk genoeg ineens verdedigen en dat kan de rest niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met de kreupele selectie die Ajax ten opzichte van PSV heeft, is indekken gewoon gerechtvaardigd.
Ja? Ik niet hoor. En dat is prima met deze selectiequote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef LethalNinja het volgende:
In de Arena wordt sowieso meer verwacht dat zij het spel maken
Gorter, en de jongelingen. Setford.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er nog over als Ramaj vertrekt, is er dan nog een tweede keeper?
Is er belangstelling voor dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er nog over als Ramaj vertrekt, is er dan nog een tweede keeper?
Laatste gerucht is dat Mislentat hem terug naar Duitsland wilt halen. Terwijl ik geloof ik ook gelezen heb dat hij eruit geflikkerd is omdat die weer met iedereen ruzie heeft. Dus, ja, geruchten, the usual.quote:
Gorter moet dat flink zijn gegroeid ten opzichte van de vorige keer, lijkt me sterkquote:Op zondag 2 februari 2025 14:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Gorter, en de jongelingen. Setford.
Kan er nog steeds een geen klote van.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Gorter moet dat flink zijn gegroeid ten opzichte van de vorige keer, lijkt me sterk
Uit de geruchten, Dortmund (en die verhuren hem meteen door) en Kopenhagen.quote:
Mooie tekstquote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef LethalNinja het volgende:
Gek hoor, vorige klassieker was Feyenoord duidelijk de favoriet. Die kwamen de kuip in met het gevoel het wel even makkelijk te winnen en dan win je via mooi counter voetbal. Maar nu lijkt Ajax de favoriet. In de Arena wordt sowieso meer verwacht dat zij het spel maken. Ben benieuwd wat hier uit komt.
Jammer dat we nog steeds geen spits hebben die kan scoren. Over the Beast hoef ik niet te beginnen maar Weghorst staat ook alweer best lang droog. Tja het helpt natuurlijk ook niet als hij nauwelijks ballen krijgt. Fijn dat Gimenez niet mee doet maar Ueda moet niet worden onderschat.
Deze klassieker kan echt alle kanten opgaan. Onder de streep zou ik een gelijkspel niet erg vinden. Het is in elk geval een zonnige dag en het is in de middag op eigen gras, geen smoesjes en 200 % gaan. We gaan het zien
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef LethalNinja het volgende:
Gek hoor, vorige klassieker was Feyenoord duidelijk de favoriet. Die kwamen de kuip in met het gevoel het wel even makkelijk te winnen en dan win je via mooi counter voetbal. Maar nu lijkt Ajax de favoriet. In de Arena wordt sowieso meer verwacht dat zij het spel maken. Ben benieuwd wat hier uit komt.
Jammer dat we nog steeds geen spits hebben die kan scoren. Over the Beast hoef ik niet te beginnen maar Weghorst staat ook alweer best lang droog. Tja het helpt natuurlijk ook niet als hij nauwelijks ballen krijgt. Fijn dat Gimenez niet mee doet maar Ueda moet niet worden onderschat.
Deze klassieker kan echt alle kanten opgaan. Onder de streep zou ik een gelijkspel niet erg vinden. Het is in elk geval een zonnige dag en het is in de middag op eigen gras, geen smoesjes en 200 % gaan. We gaan het zien
Het beetje souplesse en beweeglijkheid dat hij vroeger had is ook wel helemaal weg inmiddels.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:04 schreef Wertha het volgende:
Brobbey die gaat lopen met de bal. Leuke rubriek.
Het is wel een lekker aanspeelpuntquote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef KingRadler het volgende:
Brobbey beste spits van Nederland met de minste goals
Omdat het de Klassieker is. Dan haalt hij er wat extra's uit. Beetje zoals Akpom in de Kuip.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:22 schreef papert het volgende:
Berghuis op links valt me alleszins nog mee.
Henderson wisselenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef LethalNinja het volgende:
Berghuis doet het goed op links.
Maak mij wel zorgen over Paixao, komt er te vaak makkelijk langs. Wellicht Henderson nu wisselen voor Fitz Jim? Want als je Paixo pakt dan pak je die flank en dan kan Ajax nog meer in de wedstrijd groeien.
Verder gaat het redelijk gelijk op. Veel mooie duels, jammer van de gele kaart voor Hato kon wat mij betreft ook wel af met een waarschuwing maar dat zal ook mijn Ajax bril zijn ;-)
Mooi onderbouwd!quote:
Je bent blind, Henderson is de beste man op het veld de eerste helft.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mooi onderbouwd!
Ik zal hem verder toelichten.
Fitz Jim meer energie, technischer. Beter in de opbouw. Henderson zie ik nauwelijks in de opbouw en in de verdediging wordt hij vaak voorbij gelopen en mogen andere het weer opknappen. Met het koppie was hij natuurlijk ook even bij een transfer. Nu nog steeds een beetje? Wie zal het zeggen. Zijn halve zondag schot voor het doel van Wellenreuther zei ook veel.
Als Feyenoord scoort dan is het via een voorzet of goal van Paixao die wéér eens helemaal vrij kom. Ooit wordt dat verzilverd.
Ben benieuwd naar de 2de helft. Feyenoord "moet" nu in elk geval wat doen hopelijk kan Ajax daarvoor vanuit de counter snel de 2-0 maken.
Houd anders gewoon je smoel als je niks kan onderbouwen. Loze kreten. of zit je hier te trollen?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bent blind, Henderson is de beste man op het veld de eerste helft.
Ik ga niet serieus met iemand in gesprek die de beste man van het veld wil wisselen. Dan heb je gewoon 0 verstand van voetbal.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Houd anders gewoon je smoel als je niks kan onderbouwen. Loze kreten. of zit je hier te trollen?
Brobbie eruit terwijl hij meerdere malen goed speelde als aanspeelpunt, doorgeven. Hmm ben benieuwd naar de toelichting.
Prima hoor, ik mis er weinig aan. Blijf lekker in de kroeg one liners schreeuwen zonder onderbouwing ;-)quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ga niet serieus met iemand in gesprek die de beste man van het veld wil wisselen. Dan heb je gewoon 0 verstand van voetbal.
Kijk zo hoort het, toelichting! hier heb je wellicht een puntquote:Op zondag 2 februari 2025 15:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Als je Hendo wilt wisselen dan zul je dat moeten doen voor een DM, dat is FJ niet. Totaal niet zelfs. Dus je opties zijn Mokio die tevens ook linksachter reserve is. Of Rugani. Dus pick your poison.
(Branco bestaat niet, speelt niet bij Ajax)
Lijkt me dat die ergens last van heeft, want normaal wordt die pas veel later gewisseld. En Farioli zal wel een paniekaanval gehad, aangezien er nog twee spitsen over zijn met de verhuur van Akpom.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef papert het volgende:
Fitz-Jim brengen kan best, maar dan voor Klaassen.
Brobbey er uit snap ik niet.
Ditquote:Op zondag 2 februari 2025 15:49 schreef Wertha het volgende:
Ik krijg tot nu toe geen goed gevoel bij deze tweede helft.
Compleet reddeloos nu.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:52 schreef papert het volgende:
Zo zonde dat er geen spits meer staat die een bal kan vasthouden. Wel eentje die kan scoren, maar als we niet in de 16 komen doet die dat ook niet.
Is inderdaad alweer een tijd onzichtbaarquote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Bugno3 het volgende:
Berghuis zakt weer naar zijn gebruikelijke bedenkelijke niveau.
Tweede worden ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:54 schreef DobbyDobby het volgende:
Met dit elftal kampioen worden zal wel een wereldprestatie zijn.
Italiaan genot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |