Erik ten hag ben jij het ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
Weghorst linksbuiten. Echte Draufgänger kunnen alles. Kijk maar naar Dirk Kuyt van Quick Boys uit Katwijk op het WK 2014.
Lullig voor die knaap als Veltman hem volgend seizoen bij Ajax ook weer uit de basis speelt dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Stond een paar jaar terug te boek als groot talent, is er nooit echt uitgekomen. Veltman kreeg de voorkeur.
Edvardsen is vast 5e keus ofzo (of misschien stond hij op 1 januari helemaal nog niet op de lijst.. )quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:16 schreef Black-Death het volgende:
Die nieuwe linksbuiten had er toch ook al 1 januari kunnen zijn? Man man man wat een lastminute gezeik elke keer.
Akpom weg is prima. Ga er wel vanuit dat Brobbey nu blijft. Zonde van die 30 mio
Mag hopen dat hij niet prime candidate #1 wasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Edvardsen is vast 5e keus ofzo (of misschien stond hij op 1 januari helemaal nog niet op de lijst.. )
Ik wil niet meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij niet prime candidate #1 was![]()
Gast kan niet eens fatsoenlijk een bal aannemen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:40 schreef Bofjijff het volgende:
Issie zo slecht dan? Kan het me niet echt voorstellen.
Je moet ff de compilatie kijken:quote:
Ik moet overgeven op DATAAAAAAA debieltjes die zelf nooit een bal hebben geraakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet ff de compilatie kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Soort Gaaei maar dan iets minder druistig.
Met 1 knoop, een paperclip en een rijstkorrel zijn dat de spelers die je kunt kopenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef Solispolar het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen johEdvardsen, Lamptey, interesse in Rosario.
Als je niet van de nummer 3 van flutland België kan winnen heb je niets te zoeken in welke Europese competitie dan ook (inclusief Conference League).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:50 schreef GoldRushFrog het volgende:
Moeilijke loting hoor. Union is een agressief spelende ploeg in een 5-3-2 systeem. Krijgen relatief weinig goals tegen, spelen vaak een gelijkspelletje en zijn heel stabiel.
Deze Edvardsen was één van de beste spelers van Go Ahead Eagles, de nummer zeven van de eredivisie. Een speler als Akpom zou bij mening KKD clubs niet eens in de basis staan, dus het is een flinke verbetering.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef Solispolar het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen johEdvardsen, Lamptey, interesse in Rosario.
Meer een soort Steijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet ff de compilatie kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Soort Gaaei maar dan iets minder druistig.
Dat is wel indrukwekkend.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze Edvardsen was één van de beste spelers van Go Ahead Eagles, de nummer zeven van de eredivisie.
Volgens mij is dat nog niet getekend.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 07:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Is Berghuis niet onlangs verlengd?
Ken ze beiden niet, de tijd dat we wel even een braziliaanse exoot konden halen is even voorbij en het gaat ook om nu, die gasten van ver hebben meestal meer tijd nodig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik hoorde niemand zeiken toen ze een linksbuiten bij de nummer 20 van La Liga wilden halen.
Nee, alsof die lui hier wedstrijden van GAE kijken. Het roept maar wat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:40 schreef Bofjijff het volgende:
Issie zo slecht dan? Kan het me niet echt voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |