Houd anders gewoon je smoel als je niks kan onderbouwen. Loze kreten. of zit je hier te trollen?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bent blind, Henderson is de beste man op het veld de eerste helft.
Ik ga niet serieus met iemand in gesprek die de beste man van het veld wil wisselen. Dan heb je gewoon 0 verstand van voetbal.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Houd anders gewoon je smoel als je niks kan onderbouwen. Loze kreten. of zit je hier te trollen?
Brobbie eruit terwijl hij meerdere malen goed speelde als aanspeelpunt, doorgeven. Hmm ben benieuwd naar de toelichting.
Prima hoor, ik mis er weinig aan. Blijf lekker in de kroeg one liners schreeuwen zonder onderbouwing ;-)quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ga niet serieus met iemand in gesprek die de beste man van het veld wil wisselen. Dan heb je gewoon 0 verstand van voetbal.
Kijk zo hoort het, toelichting! hier heb je wellicht een puntquote:Op zondag 2 februari 2025 15:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Als je Hendo wilt wisselen dan zul je dat moeten doen voor een DM, dat is FJ niet. Totaal niet zelfs. Dus je opties zijn Mokio die tevens ook linksachter reserve is. Of Rugani. Dus pick your poison.
(Branco bestaat niet, speelt niet bij Ajax)
Lijkt me dat die ergens last van heeft, want normaal wordt die pas veel later gewisseld. En Farioli zal wel een paniekaanval gehad, aangezien er nog twee spitsen over zijn met de verhuur van Akpom.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef papert het volgende:
Fitz-Jim brengen kan best, maar dan voor Klaassen.
Brobbey er uit snap ik niet.
Ditquote:Op zondag 2 februari 2025 15:49 schreef Wertha het volgende:
Ik krijg tot nu toe geen goed gevoel bij deze tweede helft.
Compleet reddeloos nu.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:52 schreef papert het volgende:
Zo zonde dat er geen spits meer staat die een bal kan vasthouden. Wel eentje die kan scoren, maar als we niet in de 16 komen doet die dat ook niet.
Is inderdaad alweer een tijd onzichtbaarquote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Bugno3 het volgende:
Berghuis zakt weer naar zijn gebruikelijke bedenkelijke niveau.
Tweede worden ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:54 schreef DobbyDobby het volgende:
Met dit elftal kampioen worden zal wel een wereldprestatie zijn.
Italiaan genot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |