scorpieweetallesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind het juist enorm knap gevonden van hem. Ik duizel nog van die extreem intelligente opmerking!
Ik wel eigenlijk. Kom liever in Thessaloniki dan in Brusselquote:
Geen zin om te rennen voor Gate 4 of Gobrari. Zo snel ben ik helemaal nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk. Kom liever in Thessaloniki dan in Brussel
Wen je aan. 2018 athene was een leuk tripje ondanks dat bommetjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen zin om te rennen voor Gate 4 of Gobrari. Zo snel ben ik helemaal niet
Jij bent dan ook een stoere jongenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wen je aan. 2018 athene was een leuk tripje ondanks dat bommetje
En dan die GAE knakker als backup voor Godts?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:48 schreef Bofjijff het volgende:
Akpom naar lille
Hlynsson sparta
Hendo blijft
Alleen wordt er Europees in het Koning Boudewijnstadion gespeeld.quote:
ja idd. Kan ook op rechts.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan die GAE knakker als backup voor Godts?
Weet nou niet of we er op vooruit gaan op deze manier.
Nog een paar weken om fit te worden johquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen zin om te rennen voor Gate 4 of Gobrari. Zo snel ben ik helemaal niet
Bounida z'n afscheidsdebuut geven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja idd. Kan ook op rechts.
En wellicht tijd om die faberski af en toe erin te gooien misschien.
Owja en regeer natuurlijk.
Dat is wel zonde dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze spelen in het Koning Boudewijn stadion
Heerlijk toch? Ik heb veel van dat soort spul gezien bij het groundhoppen in België. En nog veel meer primitief ookquote:
Meh. Die nieuwe realiteit is maar matig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja idd. Kan ook op rechts.
En wellicht tijd om die faberski af en toe erin te gooien misschien.
Owja en regeer natuurlijk.
ik hoop toch dat ze wel de goede Edvardsen ophalen uit Deventer, je hebt daar Victor en Oliver rondlopenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Go Ahead Eagles-revelatie in Amsterdam om transfer naar Ajax af te ronden
[..]
Precies. Betwijfel of we met die gast van GAE erop vooruit gaan. Misschien financieel gezien, maar sportief waag ik het te betwijfelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Akpom weg begrijp ik niet zo eerlijk gezegd.
Ik ben geneigd om te zeggen van wel, Akpom heeft echt de techniek van een bootwerker. Dat kan alleen als spits, maar niet als reserve-linksbuitenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan die GAE knakker als backup voor Godts?
Weet nou niet of we er op vooruit gaan op deze manier.
Het is jullie gegund na het halve Oostblok te hebben bezocht dit seizoen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:24 schreef Tjacka het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MET 2500 MAN NAAR HET KONING BOUDEWIJNSTADIONGOD
WE HOUDEN VRIJE DAGEN OVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag nu een eu+ ophalen na dit seizoenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is jullie gegund na het halve Oostblok te hebben bezocht dit seizoen.
Farioligod is een toptrainer. Pakt zondag tactisch onbenul (geciteerde duiding van user @Caland) bij de ballen en knijpt de eerste helft stevig, totdat Brian rood begint aan te lopen, om vervolgens de tweede helft de greep te verstevigen en honderdtachtig graden met de klok mee te draaien. Nadat de Deense pastoor trillend op de grond ligt, slingert Francesco zijn salami uit zijn op maat gemaakte Versace broek, om de warme Peroni over zijn rood aangelopen gezicht te laten stromen. Terwijl hij ondertussen tua madre puttana sissend fluistert.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat hij gepruimd wordt in dit seizoen. Als hij vorige week verloren had en we stonden 6e was hij er natuurlijk uitgegooid.
Beetje gayquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Farioligod is een toptrainer. Pakt zondag tactisch onbenul (geciteerde duiding van user @:caland) bij de ballen en knijpt de eerste helft stevig, totdat Brian rood begint aan te lopen, om vervolgens de tweede helft de greep te verstevigen en honderdtachtig graden met de klok mee te draaien. Nadat de Deense pastoor trillend op de grond ligt, slingert Francesco zijn salami uit zijn op maat gemaakte Versace broek, om de warme Peroni over zijn rood aangelopen gezicht te laten stromen. Terwijl hij ondertussen tua madre puttana sissend fluistert.
Lyon of Frankfurtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:53 schreef Tjacka het volgende:
Tegen wie hebben we geloot na UnionGOD?
Frankfurt of Lyon per loting.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:53 schreef Tjacka het volgende:
Tegen wie hebben we geloot na UnionGOD?
de laatste keer dat er tegen een ploeg net Union in de naam werd gevoetbald liep niet zo goed af. als ze het niet zo onderschatten als toen hebben ze in ieder geval een betere kans.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:50 schreef GoldRushFrog het volgende:
Moeilijke loting hoor. Union is een agressief spelende ploeg in een 5-3-2 systeem. Krijgen relatief weinig goals tegen, spelen vaak een gelijkspelletje en zijn heel stabiel.
Berghuis vrije rol geven misschien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus... Geen Godts, geen Akpom én geen Edvardsen.. We spelen zonder linksbuiten dan maar...
Waarom geen Akpom? En geen Edvardsen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus... Geen Godts, geen Akpom én geen Edvardsen.. We spelen zonder linksbuiten dan maar...
Akpom is verhuurd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom geen Akpom? En geen Edvardsen?
Ah, had nog niet door dat hij al weg was.quote:
ANNOUNCE RASMUSSENquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Leeft Amourricho van Axel Dongen nog? Ook een linksbuiten toch?quote:
Die was bijna weer in de buurt van heel misschien een keertje naar de sportschool kunnen.........en toen was die weer geblesseerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leeft Amourricho van Axel Dongen nog? Ook een linksbuiten toch?
Of is die nog steeds chronisch geblesseerd?
banel is wel echt armoe idd. Dan beter bounida of faberski als je toch onervaren daar wilt neerzettenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:00 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die was bijna weer in de buurt van heel misschien een keertje naar de sportschool kunnen.........en toen was die weer geblesseerd.
Ik kies voor mijn grote vriend Banel, kunnen de oogballen alvast in de Chlorix
Netto na 10 minuten :quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ANNOUNCE OVERMARS
(als linksbuiten niet als TD voor de duidelijkheid).
Een linksbuiten met een hart dat nog voor 40% werkt,quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ANNOUNCE OVERMARS
(als linksbuiten niet als TD voor de duidelijkheid).
En nog steeds beter dan Banel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een linksbuiten met een hart dat nog voor 40% werkt,
what could go wrong
Hij is niet op tijd ingeschreven dus mag niet meedoenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hopelijk zondag (veel) minuten maken
ow was dat al zeker? Zondequote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is niet op tijd ingeschreven dus mag niet meedoen
Boerrigter 2.0 dus, kan niet voetballen.quote:Hij is een speler met flinke diepgang, scoort veel en kan mooie statistieken overleggen. Daarnaast is hij vanaf beide flanken inzetbaar. Gezien dit complete plaatje zijn wij ervan overtuigd dat we veel plezier aan hem gaan beleven.’’
Als er nou iemand wel weinig kon was het die kutquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
Weghorst linksbuiten. Echte Draufgänger kunnen alles. Kijk maar naar Dirk Kuyt van Quick Boys uit Katwijk op het WK 2014.
Wel een slijmbal, maar een heel goed gevoel voor positie kiezen, beetje wat Klaassen ook heeft, maar dan nog wat beter.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er nou iemand wel weinig kon was het die kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van ?quote:
Stond een paar jaar terug te boek als groot talent, is er nooit echt uitgekomen. Veltman kreeg de voorkeur.quote:
Hoop ik wel dat ze Veltman eventjes gebeld hebben voor wat info.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Stond een paar jaar terug te boek als groot talent, is er nooit echt uitgekomen. Veltman kreeg de voorkeur.
Berghuis heeft een maatje nodigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je de lijst blessures bij die jongen ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |