Niet zo indekken. Het kan gewoon. Bosz zijn teams storten altijd in. Heeft bij PSV wat langer geduurd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax wordt geen kampioen. Maar ik vind het idee gewoon grappig in een jaar waarin de media iedere week de doelpalen proberen te verschuiven en zitten te zuurbekken op Farioli.
Eerst morgen de Klassieker, dan volgende week zondag naar Tandarts Danny Buijs.
WE WORDEN KAMPIOENquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:05 schreef KingRoland het volgende:
@:tjacka maat psv verspeelt puntjes ajaxgoden
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:02 schreef Tjacka het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zet hem al in.
@:bofjijff @:kingroland @:dimmak
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:02 schreef Tjacka het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zet hem al in.
@:bofjijff @:kingroland @:dimmak
Jij hebt eigenlijk met weinig woorden precies samengevat met wat voor gevoel ik naar deze wedstrijd toe ga. Nice!quote:Op zondag 2 februari 2025 13:01 schreef PicoMMP het volgende:
Veel meer wedstrijdspanning dan de vorige keer in de Kuip. Toen ging ik uit van een nederlaag. Nu toch soort van favoriet en dat is eng
Met de kreupele selectie die Ajax ten opzichte van PSV heeft, is indekken gewoon gerechtvaardigd.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Niet zo indekken. Het kan gewoon. Bosz zijn teams storten altijd in. Heeft bij PSV wat langer geduurd.
Nee joh ik heb van de zomer al voorspelt dat Farioli kampioen wordt. Ajax kan namelijk wonderbaarlijk genoeg ineens verdedigen en dat kan de rest niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met de kreupele selectie die Ajax ten opzichte van PSV heeft, is indekken gewoon gerechtvaardigd.
Ja? Ik niet hoor. En dat is prima met deze selectiequote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef LethalNinja het volgende:
In de Arena wordt sowieso meer verwacht dat zij het spel maken
Gorter, en de jongelingen. Setford.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er nog over als Ramaj vertrekt, is er dan nog een tweede keeper?
Is er belangstelling voor dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er nog over als Ramaj vertrekt, is er dan nog een tweede keeper?
Laatste gerucht is dat Mislentat hem terug naar Duitsland wilt halen. Terwijl ik geloof ik ook gelezen heb dat hij eruit geflikkerd is omdat die weer met iedereen ruzie heeft. Dus, ja, geruchten, the usual.quote:
Gorter moet dat flink zijn gegroeid ten opzichte van de vorige keer, lijkt me sterkquote:Op zondag 2 februari 2025 14:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Gorter, en de jongelingen. Setford.
Kan er nog steeds een geen klote van.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Gorter moet dat flink zijn gegroeid ten opzichte van de vorige keer, lijkt me sterk
Uit de geruchten, Dortmund (en die verhuren hem meteen door) en Kopenhagen.quote:
Mooie tekstquote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef LethalNinja het volgende:
Gek hoor, vorige klassieker was Feyenoord duidelijk de favoriet. Die kwamen de kuip in met het gevoel het wel even makkelijk te winnen en dan win je via mooi counter voetbal. Maar nu lijkt Ajax de favoriet. In de Arena wordt sowieso meer verwacht dat zij het spel maken. Ben benieuwd wat hier uit komt.
Jammer dat we nog steeds geen spits hebben die kan scoren. Over the Beast hoef ik niet te beginnen maar Weghorst staat ook alweer best lang droog. Tja het helpt natuurlijk ook niet als hij nauwelijks ballen krijgt. Fijn dat Gimenez niet mee doet maar Ueda moet niet worden onderschat.
Deze klassieker kan echt alle kanten opgaan. Onder de streep zou ik een gelijkspel niet erg vinden. Het is in elk geval een zonnige dag en het is in de middag op eigen gras, geen smoesjes en 200 % gaan. We gaan het zien
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef LethalNinja het volgende:
Gek hoor, vorige klassieker was Feyenoord duidelijk de favoriet. Die kwamen de kuip in met het gevoel het wel even makkelijk te winnen en dan win je via mooi counter voetbal. Maar nu lijkt Ajax de favoriet. In de Arena wordt sowieso meer verwacht dat zij het spel maken. Ben benieuwd wat hier uit komt.
Jammer dat we nog steeds geen spits hebben die kan scoren. Over the Beast hoef ik niet te beginnen maar Weghorst staat ook alweer best lang droog. Tja het helpt natuurlijk ook niet als hij nauwelijks ballen krijgt. Fijn dat Gimenez niet mee doet maar Ueda moet niet worden onderschat.
Deze klassieker kan echt alle kanten opgaan. Onder de streep zou ik een gelijkspel niet erg vinden. Het is in elk geval een zonnige dag en het is in de middag op eigen gras, geen smoesjes en 200 % gaan. We gaan het zien
Het beetje souplesse en beweeglijkheid dat hij vroeger had is ook wel helemaal weg inmiddels.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:04 schreef Wertha het volgende:
Brobbey die gaat lopen met de bal. Leuke rubriek.
Het is wel een lekker aanspeelpuntquote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef KingRadler het volgende:
Brobbey beste spits van Nederland met de minste goals
Omdat het de Klassieker is. Dan haalt hij er wat extra's uit. Beetje zoals Akpom in de Kuip.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:22 schreef papert het volgende:
Berghuis op links valt me alleszins nog mee.
Henderson wisselenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef LethalNinja het volgende:
Berghuis doet het goed op links.
Maak mij wel zorgen over Paixao, komt er te vaak makkelijk langs. Wellicht Henderson nu wisselen voor Fitz Jim? Want als je Paixo pakt dan pak je die flank en dan kan Ajax nog meer in de wedstrijd groeien.
Verder gaat het redelijk gelijk op. Veel mooie duels, jammer van de gele kaart voor Hato kon wat mij betreft ook wel af met een waarschuwing maar dat zal ook mijn Ajax bril zijn ;-)
Mooi onderbouwd!quote:
Je bent blind, Henderson is de beste man op het veld de eerste helft.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mooi onderbouwd!
Ik zal hem verder toelichten.
Fitz Jim meer energie, technischer. Beter in de opbouw. Henderson zie ik nauwelijks in de opbouw en in de verdediging wordt hij vaak voorbij gelopen en mogen andere het weer opknappen. Met het koppie was hij natuurlijk ook even bij een transfer. Nu nog steeds een beetje? Wie zal het zeggen. Zijn halve zondag schot voor het doel van Wellenreuther zei ook veel.
Als Feyenoord scoort dan is het via een voorzet of goal van Paixao die wéér eens helemaal vrij kom. Ooit wordt dat verzilverd.
Ben benieuwd naar de 2de helft. Feyenoord "moet" nu in elk geval wat doen hopelijk kan Ajax daarvoor vanuit de counter snel de 2-0 maken.
Houd anders gewoon je smoel als je niks kan onderbouwen. Loze kreten. of zit je hier te trollen?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bent blind, Henderson is de beste man op het veld de eerste helft.
Ik ga niet serieus met iemand in gesprek die de beste man van het veld wil wisselen. Dan heb je gewoon 0 verstand van voetbal.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Houd anders gewoon je smoel als je niks kan onderbouwen. Loze kreten. of zit je hier te trollen?
Brobbie eruit terwijl hij meerdere malen goed speelde als aanspeelpunt, doorgeven. Hmm ben benieuwd naar de toelichting.
Prima hoor, ik mis er weinig aan. Blijf lekker in de kroeg one liners schreeuwen zonder onderbouwing ;-)quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ga niet serieus met iemand in gesprek die de beste man van het veld wil wisselen. Dan heb je gewoon 0 verstand van voetbal.
Kijk zo hoort het, toelichting! hier heb je wellicht een puntquote:Op zondag 2 februari 2025 15:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Als je Hendo wilt wisselen dan zul je dat moeten doen voor een DM, dat is FJ niet. Totaal niet zelfs. Dus je opties zijn Mokio die tevens ook linksachter reserve is. Of Rugani. Dus pick your poison.
(Branco bestaat niet, speelt niet bij Ajax)
Lijkt me dat die ergens last van heeft, want normaal wordt die pas veel later gewisseld. En Farioli zal wel een paniekaanval gehad, aangezien er nog twee spitsen over zijn met de verhuur van Akpom.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef papert het volgende:
Fitz-Jim brengen kan best, maar dan voor Klaassen.
Brobbey er uit snap ik niet.
Ditquote:Op zondag 2 februari 2025 15:49 schreef Wertha het volgende:
Ik krijg tot nu toe geen goed gevoel bij deze tweede helft.
Compleet reddeloos nu.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:52 schreef papert het volgende:
Zo zonde dat er geen spits meer staat die een bal kan vasthouden. Wel eentje die kan scoren, maar als we niet in de 16 komen doet die dat ook niet.
Is inderdaad alweer een tijd onzichtbaarquote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Bugno3 het volgende:
Berghuis zakt weer naar zijn gebruikelijke bedenkelijke niveau.
Tweede worden ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:54 schreef DobbyDobby het volgende:
Met dit elftal kampioen worden zal wel een wereldprestatie zijn.
Italiaan genot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |