Een bijna 26 jarige speler uit de Nederlandse middenmoot halen. Hoe vaak gaat dit nou goed?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, alsof die lui hier wedstrijden van GAE kijken. Het roept maar wat.
Ene Jan Wouters was 26 toen Cruijff hem naar Ajax haalde.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Een bijna 26 jarige speler uit de Nederlandse middenmoot halen. Hoe vaak gaat dit nou goed?
Ik kan alleen Schöne bedenken?
Dat team had een hoog (ex) Ajax gehaltequote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Proficiat EC1 winnaar!
Ik kan er ook niks aan doen dat die mannen liever bij PSV kwamen spelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat team had een hoog (ex) Ajax gehalte
Was vanwege de goeie koffie en de brabantse gemoedelijkheid natuurlijk, al waren Koeman en Vanenburg de enige die rechtstreeks gingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat die mannen liever bij PSV kwamen spelen.
Denk dat Ajax dit wel wint. Als Hendo mee gaat doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:08 schreef Bofjijff het volgende:
Morgen een bloedeloos gelijkspel zou me niks verbazen
Goed gezien gozerquote:
Twee weken geleden belde.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:59 schreef Scorpie het volgende:
Kampioenschap in eigen hand dit jaar, wie had dat gedacht vorig seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |