Ik wist ff nietsquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
Miss België in de beerput , was ook een leuke titel geweest
Hebben we die niet allemaal?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:23 schreef Flory- het volgende:
Amai, wat een verhalen![]()
Niks romantisch, alleen maar dirty stories
Oh wow heb ik wat gemist ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:22 schreef odie22 het volgende:
Miss België in de beerput , was ook een leuke titel geweest
die gaat helemaal losquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die verhalen van Jolien, WTF ....
Jeffrey gaat dat niet bijbenen in de buitenwereld ....quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:25 schreef odie22 het volgende:
Jolientje is een golddigger , ik schud ze zo uit me mouw
sorry .. zag mn lapo nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeffrey gaat dat niet bijbenen in de buitenwereld ....
Oww , ik welquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Al had ik ze, dan nooit niet zo vertellen
Ach ja je bent jong ende zulksquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dixie? Poep? Zure stank ?
Neuhh![]()
[ afbeelding ]
Heel toevallig, voetbal nabeschouwing is afgelopenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stagiare schrikt wakker, weg stream ....
de stagiaire is even chips en cola halen en kan dan weer doorquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:32 schreef Puzzie het volgende:
Jammer dat we die sterke verhalen niet meer mogen horen
Paniek tot hoever het mag gaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:32 schreef Puzzie het volgende:
Jammer dat we die sterke verhalen niet meer mogen horen
Nou ik vond dit plezanter dan aardappelschillen etenquote:
aardappelschilenbakgate was best leuk vond ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou ik vond dit plezanter dan aardappelschillen eten
Voor 1 keer was het best grappig idd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
aardappelschilenbakgate was best leuk vond ik
Ja echt ... In Italia tafelen ze nog gezellig na, in Spanje moeten ze nog beginnen en over Argentina en Brasil begin ik nog maar niet ....quote:
over buitenlandse BB's gesproken, waar is ............quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... In Italia tafelen ze nog gezellig na, in Spanje moeten ze nog beginnen en over Argentina en Brasil begin ik nog maar niet ....
Nee, ik ga het niet doen in ieder geval.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef Ireth het volgende:
Dus miss Kringspier valt binnenkort op Google terug te vinden in combinatie met beerputsex?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
over buitenlandse BB's gesproken, waar is ............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Neeeeeeeeejquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
Die BB's zijn wel echt leuker he?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... In Italia tafelen ze nog gezellig na, in Spanje moeten ze nog beginnen en over Argentina en Brasil begin ik nog maar niet ....
zo heeft elk land zijn eigen BB charmesquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn hier .. RLS / Big Brother International # 46 Worlds RLS, BBs, GH, GF, OTquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
die liggen bovenin de kast bij jordy , bij de appels, maar dat ligt nu allemaal te verrottenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:44 schreef Droopie het volgende:
Liggen er nog ergens aardappelschillen? Of is het voorbij vanavond?
thxquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn hier .. RLS / Big Brother International # 46 Worlds RLS, BBs, GH, GF, OT
Als hij de titel van deze COS ziet , komt ie meteenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
sssstquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als hij de titel van deze COS ziet , komt ie meteen
Steelt Jordy de appels of ook slechts de schillen ...quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
die liggen bovenin de kast bij jordy , bij de appels, maar dat ligt nu allemaal te verrotten
Misselijke ventquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:52 schreef rinardo het volgende:
Jeffrey en Keanu die stiekem hamburgers eten
[ x ]
Schillen. Schillen die ze normaal weggooien. En blijkbaar is dat net zo erg als hamburgers.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Steelt Jordy de appels of ook slechts de schillen ...
Zoals een rechter ooit eens zei, toen iemand een snoepje jatte, een beetje zwanger bestaat ook niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:10 schreef Folies het volgende:
[..]
Schillen. Schillen die ze normaal weggooien. En blijkbaar is dat net zo erg als hamburgers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eens, maar je kan het idee ook opperen hequote:Op donderdag 30 januari 2025 00:14 schreef Folies het volgende:
Als die schillen zo lekker zijn moet je ze niet weg willen gooien.
Ja het is de lamlendigheid wat toeslaat. Iedereen zou daar kut op gaan dat eten en op een luchtbed en koude douche enz.. leuk voor een week . Hup haal die Tonnekreek gedachte er bij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:30 schreef chufi het volgende:
@:Febo !!! Geef het huis wat basis ingrediënten.. suiker, zout , olie, boter , brood, peper, melk, meel en eieren ..
Er is 1 keer een spel geweest om de halve keuken vrij te spelen en daarna nada niente niks ..
Het spel is saai, de mensen zijn / worden nog saaier , jullie zijn saai en niet alert op regels die jullie ingesteld hebben ..
Kledinglijn begint te vervelen ...
Doe iets !!!
Dat is onzin natuurlijk, ze kunnen douchen. Het is meer het gevoel denk ik als je geen deo meer kan gebruiken of parfum luchtjes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:23 schreef chufi het volgende:
Ze schijnen zelfs te stinken.. ivm gebrek aan hygiëne
Appels zijn van hem zelf. De appeldief is Jeffrey, axel vertelde dat die paar keer per dag met een appel rondliepquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Is totaal zinloos want die Jeffrey persoon doet het wel net slim genoeg dat het eigenlijk niet terug te halen is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga vandaag de appelvreters/jatters in de gaten houden.. inspector Gadget..
Mogguh..quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:01 schreef engine het volgende:
Het koken en bakken is begonnen. Is dit lunch, ontbijt of avondeten?
Nou dat zullen we nog wel eens zien..quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:04 schreef engine het volgende:
[..]
Is totaal zinloos want die Jeffrey persoon doet het wel net slim genoeg dat het eigenlijk niet terug te halen is.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat zullen we nog wel eens zien..
Nee hij bewaard zijn eigen appelsquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
De rest slaaptquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:16 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Is de rest wat aan het doen of kunnen we alleen naar zijn gepruts kijken?
Ja die zijn nog druk aant slapen... ja we moeten het met onze slobpannenkoekenbakker doen..quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:16 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Is de rest wat aan het doen of kunnen we alleen naar zijn gepruts kijken?
Dadelijk 3 uur gebakken en in 5 minuten weg. Door naar de lunch.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
Hij heeft wel geduld die David.
En vertrouwen in zijn kookkunst.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:58 schreef Frummelie het volgende:
Hij staat nu bijna 2 uur te bakken.. wel respect...
Ja volgens mij wel...quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie dat de boerenkool potten buiten staan. Er was beeld op de deur naar binnen. Brandt daar altijd van die lichten om heen?
Nu 2 beelden op slapende bewoners.
Die mag van mij ook wel weg... die voegt ook niks toe behalve lekker plakken met Milena... kan Milena gelijk mee..quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Charice liep weer te smoezen zonder zender en kreeg een zendercheck,
Graagquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel weg... die voegt ook niks toe behalve lekker plakken met Milena... kan Milena gelijk mee..
Tsjaaaa dat is een goeie.. maar wordt dat niet s'ochtends neergezet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zijn er vannacht in de voorraadkamer geweest?
Ja maar hoe vroeg al? Beide Davids zijn er vast al geweest...quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsjaaaa dat is een goeie.. maar wordt dat niet s'ochtends neergezet?
Misschien is de aanname dat ze er twee per persoon per dag krijgen gewoon verkeerd.quote:
Goplay vindt dat leuk want ieder jaar is er eentje bij die je niet verstaat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje doet ook geen enkele moeite he, vol dialect praten. Snap niet hoe ze hem hebben kunnen casten..
Of ze zijn vergeten dat Eva er is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is de aanname dat ze er twee per persoon per dag krijgen gewoon verkeerd.
Volgens zeggen krijgen ze er normaal gesproken 30 per dag... dus 2 pp..quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is de aanname dat ze er twee per persoon per dag krijgen gewoon verkeerd.
ik vind elsa vervelendquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa is grappigJane is grappig
Elsa en Jane samen zijn heel grappig
Waar Elsa staat kun je ook Axel invullen
@Frummelie heeft deze taak vandaag op haar genomenquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Appelschillen in beeld. Wie houdt in de gaten waar ze blijven?
Ik was hier om half 6 ik heb niemand richting voorraadkamer gezien.. maar dat wil niks zeggen wij zien natuurlijk niet alles... maar David S is alleen maar in de keuken en even buiten geweest..quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe vroeg al? Beide Davids zijn er vast al geweest...
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
@:frummelie heeft deze taak vandaag op haar genomen
De voorraadkamer is toch altijd op slot? Ze kunnen er pas in als er wordt gezegd "de voorraadkamer is open.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik was hier om half 6 ik heb niemand richting voorraadkamer gezien.. maar dat wil niks zeggen wij zien natuurlijk niet alles... maar David S is alleen maar in de keuken en even buiten geweest..
Van de week stond hij open, Niels kon zo naar binnen lopen.. maar ik denk dat hij s'ochtends inderdaad op slot is..quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De voorraadkamer is toch altijd op slot? Ze kunnen er pas in als er wordt gezegd "de voorraadkamer is open.
Ze zitten er weer vlot en fruitig bijquote:
Wij zijn vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk .. wij zijn vandaag zo vrolijk zo vrolijk waren wij nooit...quote:
Blijkbaar val je van aaien niet afquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:05 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Jolien en Milena denken dat ze dikker zijn geworden.
En maar hangen en liggen, zeiken over honger en ander eten en geen lichaamsbeweging doen.
Gek hé.
Wegen doe je maar thuisquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:04 schreef engine het volgende:
Jolien wil een weegschaal. Ze wil weten of ze chubbier geworden is.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga vandaag de appelvreters/jatters in de gaten houden.. inspector Gadget..
quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Bespreekt Niels nu even Jordy zijn date leven?
Ja hij gunt het Jordy dat ie vrouwen leert kennen vanuit zijn fame door BBquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Bespreekt Niels nu even Jordy zijn date leven?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Keanu denkt dat er alleen fame diggers op je af komen. Je weet wel, vanwege alle fame.
Ik vind ze eigenlijk helemaal niets, maar door hun fame zou ik wel wil daten. Lekker flaneren bij Bloomingdale met mijn BB Trophy wife.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ruikt lekker!
ayurvede is de rode
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 2 streamwissel
milena bekijkt iets in haar gezicht met de mini spiegelSmile, it's free therapy.
Nee heeft de mannen met hahahaatjes om haar vinger gewondenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena maakt zich geen zorgen over de nominaties
Dan heb je wel echt aandacht nodig 😱quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk helemaal niets, maar door hun fame zou ik wel wil daten. Lekker flaneren bij Bloomingdale met mijn BB Trophy wife.
Zou grappig zijn als hij er niet opstaat omdat hij naar huis wil..quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:25 schreef ledn81 het volgende:
Zenuwen voor de bekendmaking van de nominasies
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee heeft de mannen met hahahaatjes om haar vinger gewonden
denk ook niet dat er erop staat.. geen enkele vrouw..
Denk jij wel?
Hij is al genomineerdquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij er niet opstaat omdat hij naar huis wil..
Hij is al genomineerdquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrees ik ook.quote:
Wickyquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrees ik ook.
Jordy Niels Axel
Wicky en Niels zijn zeker.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrees ik ook.
Jordy Niels Axel
kan niet ..wicky dus nog
dan toch jordy wicky niels
Ja maar met de hoeveelheid die ze eten. Middag en avond aardappelen en vleesch en groente. Ja daar aan je best van aankomenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:05 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Jolien en Milena denken dat ze dikker zijn geworden.
En maar hangen en liggen, zeiken over honger en ander eten en geen lichaamsbeweging doen.
Gek hé.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt aandacht nodig 😱
Zoooo irritant als een paar bewoners samen kunnen regelen dat bepaalde personen er zeker op komen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wicky en Niels zijn zeker.
Als het 3 genomineerden worden dan gaat het tussen Axel en Jordy.
Als t er 4 zijn dan zullen deze beide erop staan.
Milena en Jolien zullen te weinig stemmen hebben om erop te komen.
Ja vreselijk inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lekker in een wereldje leven waar mensen tips delen over likes kopen en 300 euro krijgen om in discotheken meet and greets met fans te doen
De horror zeg.
Eens.. had ook gehoopt dat dat niet zou kunnen..quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoooo irritant als een paar bewoners samen kunnen regelen dat bepaalde personen er zeker op komen.
Ik dacht eigenlijk dat BB dat dit jaar onmogelijk zou maken.
De 2 meest ingrijpende gamechangers liggen ook nog eens in de grote groep. Sharice kan een gamechanger ongedaan maken, Mattheus iemand van de bank halen en een ander erop zetten. Dan kan de rest al niks meer.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoooo irritant als een paar bewoners samen kunnen regelen dat bepaalde personen er zeker op komen.
Ik dacht eigenlijk dat BB dat dit jaar onmogelijk zou maken.
Speltechnisch zijn de meeste ook gewoon domme spelers.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:42 schreef Verity het volgende:
[..]
De 2 meest ingrijpende gamechangers liggen ook nog eens in de grote groep. Sharice kan een gamechanger ongedaan maken, Mattheus iemand van de bank halen en een ander erop zetten. Dan kan de rest al niks meer.
Hoop dat BB met een twist komt en dat iedereen mag blijven. Niels en Jordy hebben te laat door dat ze Jeffrey en Mattheus niet kunnen vertrouwen. Lijkt me geweldig om het bondje van Niels, Jordy, Axel en Jane tegen de grote groep te zien strijden.
Is al genomineerd op eigen verzoekquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat ook. Geloof ook best dat een groot gedeelte daar enkel zit voor de fame of omdat ze gevraagd zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Speltechnisch zijn de meeste ook gewoon domme spelers.
Wat streamdingen gemist, niet zo goed geslapenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al genomineerd op eigen verzoek
Die meid had best nog bij die andere maiden gekunt, echt raar hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Dat is wel even schakelen naar een kamer vol brave slapende mannen (plus Eva)
Zal wel met brandpreventie te maken hebben ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die meid had best nog bij die andere maiden gekunt, echt raar hoor
De sappige verhalen houdt je tegen? Hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uurfilmpjes van vanavond komen online, denk dat ik dit laatste half uur niet online zet, lijkt mij niet handig ...
Liegen, bedriegen,stelen,manipuleren hij doet er al behoorlijk veel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:00 schreef Verity het volgende:
Niels: ik kwam hier binnen om te winnen, maar de levensles die ik eruit heb gehaald vind ik heel veel belangrijker
Jeffrey: Ik kom hier om te winnen en ik wil mijn doelen halen. Als ik nu een papiertje kan tekenen: je wint, dan doe ik alles.
Waarop kijk je die dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij geeft daarmee aan dat hij het niet erg vindt om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:01 schreef Waterwork het volgende:
Ik heb 2 kindjes thuis die aan opgroeien zijn zegt Niels, had je jezelf dan niet opgegeven
Daar is hij daar achter gekomen. Door het slechte eten, de futloosheid en het hangen en gedoe waardeert hij thuis veel en veel meer.En wil ook naar zijn "vriendin" toe.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:01 schreef Waterwork het volgende:
Ik heb 2 kindjes thuis die aan opgroeien zijn zegt Niels, had je jezelf dan niet opgegeven
Hij heeft zich opgegeven om het spel te spelen. Er worden weinig spellen gespeeld, als je die al mag spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:01 schreef Waterwork het volgende:
Los van de lamlendige groep doet BB er te weinig spellen in gooien, ook het gebrek aan gevarieerd voedsel maakt de club niet levendiger wat het best saai maakt om naar te kijken en je kan kiezen tussen kijken naar geroddel of iemand die aan het koken isquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij heeft zich opgegeven om het spel te spelen. Er worden weinig spellen gespeeld, als je die al mag spelen.
Daarnaast voelt hij de aansluiting niet met de groep. Voordat de nieuwe kwamen, voelde hij zich te oud voor de groep. Ondanks dat hij wel de gesprekken met mensen aangaat, blijft hij dat gevoel houden
En dat is niet iets wat je op voorhand weet. Met welke mensen je komt te zitten en hoeveel spellen. BB zou dit jaar anders worden, maar ze spelen nog weinig spellen.
Nou wie weet hoe vaak dat voorgekomen isquote:
Ze worden elke keer geteld was de 1e keer nu. Wel een keer bananen te kort gekregen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou wie weet hoe vaak dat voorgekomen is
Dat zou stiekem wel grappig zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou wie weet hoe vaak dat voorgekomen is
Lijkt er haast op dat BB irritaties wilt creëren door de bewoners te laten vervelen. Ik kijk toch liever naar dagelijkse/wekelijkse spellen/opdrachten en dat daaruit irritaties ontstaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Los van de lamlendige groep doet BB er te weinig spellen in gooien, ook het gebrek aan gevarieerd voedsel maakt de club niet levendiger wat het best saai maakt om naar te kijken en je kan kiezen tussen kijken naar geroddel of iemand die aan het koken is
Die vogelhuisjes was dan weer leuk, maar te kort
Jadus dat hahahquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zou stiekem wel grappig zijn
Komen ze er nu pas achter.
Bij de febo lachen ze zich rot hoe simpel ze mensen over de zeik krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |