quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Bespreekt Niels nu even Jordy zijn date leven?
Ja hij gunt het Jordy dat ie vrouwen leert kennen vanuit zijn fame door BBquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Bespreekt Niels nu even Jordy zijn date leven?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Keanu denkt dat er alleen fame diggers op je af komen. Je weet wel, vanwege alle fame.
Ik vind ze eigenlijk helemaal niets, maar door hun fame zou ik wel wil daten. Lekker flaneren bij Bloomingdale met mijn BB Trophy wife.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ruikt lekker!
ayurvede is de rode
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 2 streamwissel
milena bekijkt iets in haar gezicht met de mini spiegelSmile, it's free therapy.
Nee heeft de mannen met hahahaatjes om haar vinger gewondenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena maakt zich geen zorgen over de nominaties
Dan heb je wel echt aandacht nodig 😱quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk helemaal niets, maar door hun fame zou ik wel wil daten. Lekker flaneren bij Bloomingdale met mijn BB Trophy wife.
Zou grappig zijn als hij er niet opstaat omdat hij naar huis wil..quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:25 schreef ledn81 het volgende:
Zenuwen voor de bekendmaking van de nominasies
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee heeft de mannen met hahahaatjes om haar vinger gewonden
denk ook niet dat er erop staat.. geen enkele vrouw..
Denk jij wel?
Hij is al genomineerdquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij er niet opstaat omdat hij naar huis wil..
Hij is al genomineerdquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij er niet opstaat omdat hij naar huis wil..
Vrees ik ook.quote:
Wickyquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrees ik ook.
Jordy Niels Axel
Wicky en Niels zijn zeker.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vrees ik ook.
Jordy Niels Axel
kan niet ..wicky dus nog
dan toch jordy wicky niels
Ja maar met de hoeveelheid die ze eten. Middag en avond aardappelen en vleesch en groente. Ja daar aan je best van aankomenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:05 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Jolien en Milena denken dat ze dikker zijn geworden.
En maar hangen en liggen, zeiken over honger en ander eten en geen lichaamsbeweging doen.
Gek hé.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt aandacht nodig 😱
Zoooo irritant als een paar bewoners samen kunnen regelen dat bepaalde personen er zeker op komen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wicky en Niels zijn zeker.
Als het 3 genomineerden worden dan gaat het tussen Axel en Jordy.
Als t er 4 zijn dan zullen deze beide erop staan.
Milena en Jolien zullen te weinig stemmen hebben om erop te komen.
Ja vreselijk inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lekker in een wereldje leven waar mensen tips delen over likes kopen en 300 euro krijgen om in discotheken meet and greets met fans te doen
De horror zeg.
Eens.. had ook gehoopt dat dat niet zou kunnen..quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoooo irritant als een paar bewoners samen kunnen regelen dat bepaalde personen er zeker op komen.
Ik dacht eigenlijk dat BB dat dit jaar onmogelijk zou maken.
De 2 meest ingrijpende gamechangers liggen ook nog eens in de grote groep. Sharice kan een gamechanger ongedaan maken, Mattheus iemand van de bank halen en een ander erop zetten. Dan kan de rest al niks meer.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoooo irritant als een paar bewoners samen kunnen regelen dat bepaalde personen er zeker op komen.
Ik dacht eigenlijk dat BB dat dit jaar onmogelijk zou maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |