Ja maar hoe vroeg al? Beide Davids zijn er vast al geweest...quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsjaaaa dat is een goeie.. maar wordt dat niet s'ochtends neergezet?
Misschien is de aanname dat ze er twee per persoon per dag krijgen gewoon verkeerd.quote:
Goplay vindt dat leuk want ieder jaar is er eentje bij die je niet verstaat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje doet ook geen enkele moeite he, vol dialect praten. Snap niet hoe ze hem hebben kunnen casten..
Of ze zijn vergeten dat Eva er is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is de aanname dat ze er twee per persoon per dag krijgen gewoon verkeerd.
Volgens zeggen krijgen ze er normaal gesproken 30 per dag... dus 2 pp..quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is de aanname dat ze er twee per persoon per dag krijgen gewoon verkeerd.
ik vind elsa vervelendquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa is grappigJane is grappig
Elsa en Jane samen zijn heel grappig
Waar Elsa staat kun je ook Axel invullen
@Frummelie heeft deze taak vandaag op haar genomenquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Appelschillen in beeld. Wie houdt in de gaten waar ze blijven?
Ik was hier om half 6 ik heb niemand richting voorraadkamer gezien.. maar dat wil niks zeggen wij zien natuurlijk niet alles... maar David S is alleen maar in de keuken en even buiten geweest..quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe vroeg al? Beide Davids zijn er vast al geweest...
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
@:frummelie heeft deze taak vandaag op haar genomen
De voorraadkamer is toch altijd op slot? Ze kunnen er pas in als er wordt gezegd "de voorraadkamer is open.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik was hier om half 6 ik heb niemand richting voorraadkamer gezien.. maar dat wil niks zeggen wij zien natuurlijk niet alles... maar David S is alleen maar in de keuken en even buiten geweest..
Van de week stond hij open, Niels kon zo naar binnen lopen.. maar ik denk dat hij s'ochtends inderdaad op slot is..quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De voorraadkamer is toch altijd op slot? Ze kunnen er pas in als er wordt gezegd "de voorraadkamer is open.
Ze zitten er weer vlot en fruitig bijquote:
Wij zijn vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk .. wij zijn vandaag zo vrolijk zo vrolijk waren wij nooit...quote:
Blijkbaar val je van aaien niet afquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:05 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Jolien en Milena denken dat ze dikker zijn geworden.
En maar hangen en liggen, zeiken over honger en ander eten en geen lichaamsbeweging doen.
Gek hé.
Wegen doe je maar thuisquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:04 schreef engine het volgende:
Jolien wil een weegschaal. Ze wil weten of ze chubbier geworden is.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga vandaag de appelvreters/jatters in de gaten houden.. inspector Gadget..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |