Ja maar hoe vroeg al? Beide Davids zijn er vast al geweest...quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsjaaaa dat is een goeie.. maar wordt dat niet s'ochtends neergezet?
Misschien is de aanname dat ze er twee per persoon per dag krijgen gewoon verkeerd.quote:
Goplay vindt dat leuk want ieder jaar is er eentje bij die je niet verstaat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje doet ook geen enkele moeite he, vol dialect praten. Snap niet hoe ze hem hebben kunnen casten..
Of ze zijn vergeten dat Eva er is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is de aanname dat ze er twee per persoon per dag krijgen gewoon verkeerd.
Volgens zeggen krijgen ze er normaal gesproken 30 per dag... dus 2 pp..quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is de aanname dat ze er twee per persoon per dag krijgen gewoon verkeerd.
ik vind elsa vervelendquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa is grappigJane is grappig
Elsa en Jane samen zijn heel grappig
Waar Elsa staat kun je ook Axel invullen
@Frummelie heeft deze taak vandaag op haar genomenquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Appelschillen in beeld. Wie houdt in de gaten waar ze blijven?
Ik was hier om half 6 ik heb niemand richting voorraadkamer gezien.. maar dat wil niks zeggen wij zien natuurlijk niet alles... maar David S is alleen maar in de keuken en even buiten geweest..quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe vroeg al? Beide Davids zijn er vast al geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |