Is totaal zinloos want die Jeffrey persoon doet het wel net slim genoeg dat het eigenlijk niet terug te halen is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga vandaag de appelvreters/jatters in de gaten houden.. inspector Gadget..
Mogguh..quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:01 schreef engine het volgende:
Het koken en bakken is begonnen. Is dit lunch, ontbijt of avondeten?
Nou dat zullen we nog wel eens zien..quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:04 schreef engine het volgende:
[..]
Is totaal zinloos want die Jeffrey persoon doet het wel net slim genoeg dat het eigenlijk niet terug te halen is.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat zullen we nog wel eens zien..
Nee hij bewaard zijn eigen appelsquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Steelt Jordy de appels of ook slechts de schillen ...
De rest slaaptquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:16 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Is de rest wat aan het doen of kunnen we alleen naar zijn gepruts kijken?
Ja die zijn nog druk aant slapen... ja we moeten het met onze slobpannenkoekenbakker doen..quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:16 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Is de rest wat aan het doen of kunnen we alleen naar zijn gepruts kijken?
Dadelijk 3 uur gebakken en in 5 minuten weg. Door naar de lunch.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
Hij heeft wel geduld die David.
En vertrouwen in zijn kookkunst.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:58 schreef Frummelie het volgende:
Hij staat nu bijna 2 uur te bakken.. wel respect...
Ja volgens mij wel...quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie dat de boerenkool potten buiten staan. Er was beeld op de deur naar binnen. Brandt daar altijd van die lichten om heen?
Nu 2 beelden op slapende bewoners.
Die mag van mij ook wel weg... die voegt ook niks toe behalve lekker plakken met Milena... kan Milena gelijk mee..quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Charice liep weer te smoezen zonder zender en kreeg een zendercheck,
Graagquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel weg... die voegt ook niks toe behalve lekker plakken met Milena... kan Milena gelijk mee..
Tsjaaaa dat is een goeie.. maar wordt dat niet s'ochtends neergezet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zijn er vannacht in de voorraadkamer geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |