Ja echt ... In Italia tafelen ze nog gezellig na, in Spanje moeten ze nog beginnen en over Argentina en Brasil begin ik nog maar niet ....quote:
over buitenlandse BB's gesproken, waar is ............quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... In Italia tafelen ze nog gezellig na, in Spanje moeten ze nog beginnen en over Argentina en Brasil begin ik nog maar niet ....
Nee, ik ga het niet doen in ieder geval.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef Ireth het volgende:
Dus miss Kringspier valt binnenkort op Google terug te vinden in combinatie met beerputsex?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
over buitenlandse BB's gesproken, waar is ............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Neeeeeeeeejquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
Die BB's zijn wel echt leuker he?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... In Italia tafelen ze nog gezellig na, in Spanje moeten ze nog beginnen en over Argentina en Brasil begin ik nog maar niet ....
zo heeft elk land zijn eigen BB charmesquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn hier .. RLS / Big Brother International # 46 Worlds RLS, BBs, GH, GF, OTquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
die liggen bovenin de kast bij jordy , bij de appels, maar dat ligt nu allemaal te verrottenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:44 schreef Droopie het volgende:
Liggen er nog ergens aardappelschillen? Of is het voorbij vanavond?
thxquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn hier .. RLS / Big Brother International # 46 Worlds RLS, BBs, GH, GF, OT
Als hij de titel van deze COS ziet , komt ie meteenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
sssstquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als hij de titel van deze COS ziet , komt ie meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |