Speltechnisch zijn de meeste ook gewoon domme spelers.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:42 schreef Verity het volgende:
[..]
De 2 meest ingrijpende gamechangers liggen ook nog eens in de grote groep. Sharice kan een gamechanger ongedaan maken, Mattheus iemand van de bank halen en een ander erop zetten. Dan kan de rest al niks meer.
Hoop dat BB met een twist komt en dat iedereen mag blijven. Niels en Jordy hebben te laat door dat ze Jeffrey en Mattheus niet kunnen vertrouwen. Lijkt me geweldig om het bondje van Niels, Jordy, Axel en Jane tegen de grote groep te zien strijden.
Is al genomineerd op eigen verzoekquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij er niet opstaat omdat hij naar huis wil..
Dat ook. Geloof ook best dat een groot gedeelte daar enkel zit voor de fame of omdat ze gevraagd zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Speltechnisch zijn de meeste ook gewoon domme spelers.
Wat streamdingen gemist, niet zo goed geslapenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al genomineerd op eigen verzoek
Die meid had best nog bij die andere maiden gekunt, echt raar hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Dat is wel even schakelen naar een kamer vol brave slapende mannen (plus Eva)
Zal wel met brandpreventie te maken hebben ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die meid had best nog bij die andere maiden gekunt, echt raar hoor
De sappige verhalen houdt je tegen? Hahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uurfilmpjes van vanavond komen online, denk dat ik dit laatste half uur niet online zet, lijkt mij niet handig ...
Liegen, bedriegen,stelen,manipuleren hij doet er al behoorlijk veel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:00 schreef Verity het volgende:
Niels: ik kwam hier binnen om te winnen, maar de levensles die ik eruit heb gehaald vind ik heel veel belangrijker
Jeffrey: Ik kom hier om te winnen en ik wil mijn doelen halen. Als ik nu een papiertje kan tekenen: je wint, dan doe ik alles.
Waarop kijk je die dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... In Italia tafelen ze nog gezellig na, in Spanje moeten ze nog beginnen en over Argentina en Brasil begin ik nog maar niet ....
Hij geeft daarmee aan dat hij het niet erg vindt om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:01 schreef Waterwork het volgende:
Ik heb 2 kindjes thuis die aan opgroeien zijn zegt Niels, had je jezelf dan niet opgegeven
Daar is hij daar achter gekomen. Door het slechte eten, de futloosheid en het hangen en gedoe waardeert hij thuis veel en veel meer.En wil ook naar zijn "vriendin" toe.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:01 schreef Waterwork het volgende:
Ik heb 2 kindjes thuis die aan opgroeien zijn zegt Niels, had je jezelf dan niet opgegeven
Hij heeft zich opgegeven om het spel te spelen. Er worden weinig spellen gespeeld, als je die al mag spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:01 schreef Waterwork het volgende:
Los van de lamlendige groep doet BB er te weinig spellen in gooien, ook het gebrek aan gevarieerd voedsel maakt de club niet levendiger wat het best saai maakt om naar te kijken en je kan kiezen tussen kijken naar geroddel of iemand die aan het koken isquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij heeft zich opgegeven om het spel te spelen. Er worden weinig spellen gespeeld, als je die al mag spelen.
Daarnaast voelt hij de aansluiting niet met de groep. Voordat de nieuwe kwamen, voelde hij zich te oud voor de groep. Ondanks dat hij wel de gesprekken met mensen aangaat, blijft hij dat gevoel houden
En dat is niet iets wat je op voorhand weet. Met welke mensen je komt te zitten en hoeveel spellen. BB zou dit jaar anders worden, maar ze spelen nog weinig spellen.
Nou wie weet hoe vaak dat voorgekomen isquote:
Ze worden elke keer geteld was de 1e keer nu. Wel een keer bananen te kort gekregen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou wie weet hoe vaak dat voorgekomen is
Dat zou stiekem wel grappig zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou wie weet hoe vaak dat voorgekomen is
Lijkt er haast op dat BB irritaties wilt creëren door de bewoners te laten vervelen. Ik kijk toch liever naar dagelijkse/wekelijkse spellen/opdrachten en dat daaruit irritaties ontstaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Los van de lamlendige groep doet BB er te weinig spellen in gooien, ook het gebrek aan gevarieerd voedsel maakt de club niet levendiger wat het best saai maakt om naar te kijken en je kan kiezen tussen kijken naar geroddel of iemand die aan het koken is
Die vogelhuisjes was dan weer leuk, maar te kort
Jadus dat hahahquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zou stiekem wel grappig zijn
Komen ze er nu pas achter.
Bij de febo lachen ze zich rot hoe simpel ze mensen over de zeik krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |