SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ben benieuwd of dit ook een boete op gaat leveren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Televisie ging ook op zwart hoor. Camera zal wel geraakt zijn door een propje uit het publiek.
Lijkt me welquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit ook een boete op gaat leveren.
Platini was een Lille supporterquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit ook een boete op gaat leveren.
Benieuwd wat Brighton in hem zag. Kan er echt geen fluit van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Osman doet continu hetzelfde, blind paard ook.
Misschien wel, maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien missen we wel een type Zerrouki.
Ik vond hem een korte periode prima spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd wat Brighton in hem zag. Kan er echt geen fluit van.
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien wel, maar misschien ook niet.
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien wel, maar misschien ook niet.
Zerrouki heeft ook 1,5 leuke pot gespeeld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem een korte periode prima spelen.
Dit was ook een goede actie.
Ik neem dat serieuzer bij een buitenspeler uit de rimboe dan een defensieve middenvelder die al een tijdje mee gaat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Zerrouki heeft ook 1,5 leuke pot gespeeld.
Is alsnog niet goed genoeg. Zelfde geldt voor Osman.
Nah ja, die staat ook achterquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord mist vooral een type Arne Slot.
Liverpool C nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is enkel geluk, Liverpool heeft een betere selectie dan PSV
@:coco
Priske-bal, dit, datquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
Tactisch is het weer niet om aan te zien.
Dit had weinig met een tactisch aspect te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
Tactisch is het weer niet om aan te zien.
naih, hij ging gewoon om directe plaatsing, dat faaltquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:36 schreef GGMM het volgende:
Opzich bereiken jullie toch de tussenronde wel dus deze wedstrijd is eigenlijk om de kat z'n kut
De rest van de wedstrijd telt niet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit had weinig met een tactisch aspect te maken natuurlijk.
Dit was gewoon kut verdedigen na een ongekende afzwaaier.
Ik lig vooral wakker van hoe schandalig slecht we spelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Vooral nogal irritant dat je zo'n pot op de mat legt terwijl je met winst top 8 zou hebben gehaald met hoe het op de andere velden loopt.
Verder lig ik meer wakker van de blessures dan van de uitslag eigenlijk.
Dit ja, zit echt niks in vanavond.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik lig vooral wakker van hoe schandalig slecht we spelen
Ook niet te bevatten dat het gewoon niet stopt, die eindeloze ellende.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder lig ik meer wakker van de blessures dan van de uitslag eigenlijk.
Geen idee wat Priskebal is na 6 maanden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit had weinig met een tactisch aspect te maken natuurlijk.
Dit was gewoon kut verdedigen na een ongekende afzwaaier.
Maar ik had het over de gehele wedstrijdquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom begon ik ook met dit.
Na het uitvallen van Giminez is het 3x niksquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske aanhouden is, imo, ook geen optie.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar ik had het over de gehele wedstrijd
Priske nu weg heeft allemaal weinig zin. Zeker met de opvolgers die worden genoemd. Maar tactisch is het een hele zwakke coach.
Ja, ik vandaag dus niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, gaat toch op aan boetes.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:40 schreef snabbi het volgende:
[..]
op zich wel voor de stand, dat scheelt zo'n 320.000 euro
Been van Trauner was niet goed zichtbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Hahaha dit was toch gewoon buitenspel man
Net zoveel als die verdedigers die geen flikker uitvoeren op de lijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef DaMart het volgende:
Mogen we deze weer aan Timon toerekenen?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Laatste keer dat ik dit gevoel had was oktober 2010.
Ow het is gewoon opzettelijk.quote:
Wel bizar hoe die 50/50 duels allemaal niet gewonnen worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil niet de Pietje uithangen maar Lille heeft een xG van 0,85. Karma voor vorige week blijkbaar.
Allemaal pech!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel bizar hoe die 50/50 duels allemaal niet gewonnen worden.
Allemaal van die ballen die net goed vallen voor Lille.
Kwaliteit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel bizar hoe die 50/50 duels allemaal niet gewonnen worden.
Allemaal van die ballen die net goed vallen voor Lille.
Toch vind ik het niet geflatteerd aanvoelen. We zijn sinds de 25e minuut niet over de middellijn geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil niet de Pietje uithangen maar Lille heeft een xG van 1,14. Karma voor vorige week blijkbaar.
Hoe was het in Riga?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef Mansjester het volgende:
Huh Feyenoord was super briljant in Europe werd me verteld
Nee eens. Maar wel drie heel ongelukkige goals.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet geflatteerd aanvoelen. We zijn sinds de 25e minuut niet over de middellijn geweest
Dat roep je gewoon over jezelf af, er wordt geen duel gewonnen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee eens. Maar wel drie heel ongelukkige goals.
Nouja, er wordt in ieder geval niet verloren van semiprofs.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef Mansjester het volgende:
Huh Feyenoord was super briljant in Europe werd me verteld
Hadj Moussa die 90 minuten mag blijven staan is ook formidabel zeg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:46 schreef Haringkop het volgende:
Zo’n Osman trek ik gewoon slecht, die doet ook niks goed
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Even lekker vertrouwen tanken voor komende zondag
Je hebt al een hele tijd geen wisselmogelijkheid meer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hadj Moussa die 90 minuten mag blijven staan is ook formidabel zeg.
Je had 'm kunnen wisselen in plaats van Paixao.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je hebt al een hele tijd geen wisselmogelijkheid meer.
Dat geloof ik wel. Denk dat Te Kloese en Priske allebei zijn gepasseerd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Priske: 'Ik voel honderd procent het vertrouwen van Te Kloese'
Zin in morgen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, er wordt in ieder geval niet verloren van semiprofs.
Ik denk dat de wissel van Paixao vooral bedoeld was om te zorgen dat hij heel blijft voor zondagquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je had 'm kunnen wisselen in plaats van Paixao.
Door Sjaak Troost ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Denk dat Te Kloese en Priske allebei zijn gepasseerd.
Maar hij vliegt er wel alsnog gewoon uit natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Denk dat Te Kloese en Priske allebei zijn gepasseerd.
Dat zegt veel over het waardeloze inschattingsvermogen van Priskequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Priske: 'Ik voel honderd procent het vertrouwen van Te Kloese'
Yep. We hebben zelfs kans dat we 3 weken achter elkaar, midweeks tegen psv moetenquote:
Na zondag misschien. Na vanavond lijkt me niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar hij vliegt er wel alsnog gewoon uit natuurlijk.
Nou, als het ontslag al besloten is, lijkt me het handig om dat te doen vóór de klassieker. Meestal geeft dat wel een wedstrijd, of 2, een effect. Vaak ook nog positief.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Na zondag misschien. Na vanavond lijkt me niet.
Dat denk ik ook. Maar ik vrees toch dat we ‘van bovenaf’ weer terug zijn waar we begonnen. Ach teringsjaak.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Na zondag misschien. Na vanavond lijkt me niet.
Laten we dan maar hopen dat het meevalt met de geblesseerden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:49 schreef ashardalan het volgende:
[..]denken dat dit Feyenoord die wedstrijd had kunnen winnen
Blij dat ik niet heb gekeken zeg, de teringquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Ik zet hem weer uit hoor. Twee eigen doelpunten, twee belangrijke blessures op een cruciaal moment in het seizoen, ik ben we weer klaar mee.
Dat altijdquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het meevalt met de geblesseerden.
Morgen weer een Instagram post.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
Nou, aan deze wanvertoning is gelukkig ook een einde gekomen.
Ik denk niet dat @klaasweetalles wordt verbannen als we van Ajax verliezenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:57 schreef Elan het volgende:
6-1![]()
Zondag ook maar kansloos er af dan zijn we hopelijk eindelijk van deze clown af
Iedereen had getekend voor 13 punten met de moeilijkste loting van alle CL teams.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, jammer. Al met al toch wel een hele leuke groepsfase geweest ondanks vandaag. Nu hopen dat het dan Milan wordt.
Tja, het was ook wel kwaliteitsgebrek met deze spelers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:00 schreef Haringkop het volgende:
Zou Priske zijn tegenstanders eigenlijk wel analyseren? Compleet geen antwoord op de overlappende backs.
Verdedigend blijft het lachwekkend. Dat zit echt al het hele seizoen niet goed.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tja, het was ook wel kwaliteitsgebrek met deze spelers.
Oh absoluut, maar er is nog wel gradatie lager dan je compleet laten wegspelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je had dit wel iets beter kunnen ondervangen denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Zeker in vergelijking met Arend. Net als @Caland zou ik Simonis van GAE graag als opvolger zien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je had dit wel iets beter kunnen ondervangen denk ik
Het is gewoon niet zo’n heel goede trainer
Dit idd, de verdedigende gatenkaas doet echt pijn aan je ogen. Komt ook wel omdat je het Slot Timber-Wieffer mist.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Verdedigend blijft het lachwekkend. Dat zit echt al het hele seizoen niet goed.
Ik vrees voor zondag. Denk dat het een herhaling gaat worden van het potje in de Kuip.
Als het Pusic wordt ga ik de verhuisdozen weer pakken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Zeker in vergelijking met Arend. Net als @:caland zou ik Simonis van GAE graag als opvolger zien.
Ik hoop zelf op vBommel of wellicht Hoefkens ban NAC. Maar het momentum van wat Slot heeft achtergelaten is inmiddels helaas voorbij vrees ik, en bovenin is het weer de gebruikelijke teringzooi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Zeker in vergelijking met Arend. Net als @:caland zou ik Simonis van GAE graag als opvolger zien.
Twee backs die op dit niveau een beetje pijnlijk zijn, al is Smal aan de bal nog wel aardig. Geen middenvelders. Dan hoef je ook niet gek veel te verwachten in de CL, vorige week was wat dat betreft redelijk ongekend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit idd, de verdedigende gatenkaas doet echt pijn aan je ogen. Komt ook wel omdat je het Slot Timber-Wieffer mist.
Je ziet dan ook wel dat Milambo en Zechiel echt nog maar puppies zijn in dit internationaal geweld. Maar iets meer vanuit de organisatie spelen mag je er toch wel in krijgen.
Ik verwachtte al niet veel, maar dit is wel door de ondergrens. Zechiel maar lekker verhuren volgend jaar, die heeft nog niet zoveel te zoeken in ons eerste. Hopelijk kan die Moder wat toevoegen aan het middenveld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee backs die op dit niveau een beetje pijnlijk zijn, al is Smal aan de bal nog wel aardig. Geen middenvelders. Dan hoef je ook niet gek veel te verwachten in de CL, vorige week was wat dat betreft redelijk ongekend.
Voetbal
Waar blijft die vent eigenlijk? Kan die tegen Ajax spelen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hopelijk kan die Moder wat toevoegen aan het middenveld.
Mocht vandaag niet meedoen. Dus zou zondag z’n debuut kunnen maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar blijft die vent eigenlijk? Kan die tegen Ajax spelen?
Ja. Eindelijk een fitte middenvelder (voor hoelang het duurt)quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar blijft die vent eigenlijk? Kan die tegen Ajax spelen?
Maar je speelt wel tegen de nr4 van Frankrijk die afgelopen weekend er nog af ging tegen Strassbourg. Lille is vrij vergelijkbaar met ons, zeker geen City of Bayern (lol), die zouden ook EL of ECL kunnen spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee backs die op dit niveau een beetje pijnlijk zijn, al is Smal aan de bal nog wel aardig. Geen middenvelders. Dan hoef je ook niet gek veel te verwachten in de CL, vorige week was wat dat betreft redelijk ongekend.
Voetbal
Lille was ook alles van compleet vandaag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar je speelt wel tegen de nr4 van Frankrijk die afgelopen weekend er nog af ging tegen Strassbourg. Lille is vrij vergelijkbaar met ons, zeker geen City of Bayern (lol), die zouden ook EL of ECL kunnen spelen.
Waar vorige week een gelukje in ons voordeel was, was deze pot in ons nadeel. Maar het was voetballend en tactisch (zoals vrijwel het hele seizoen) wel heel zwak.
Ik denk dat ze er in de 2e helft ook wel met de pet naar gooiden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je had dit wel iets beter kunnen ondervangen denk ik
Het is gewoon niet zo’n heel goede trainer
Iets teveel in zichzelf gaan geloven. En we hebben maar 2 serieuze buitenspelersquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Lille was ook alles van compleet vandaag.
Er was geen enkele organisatie. Kwam m.i. wel door een Zechiel en later Mitchel. Ook Milambo komt nog gewoon inhoud tekort en Beelen als CVM is leuk in de pure counter maar anders wordt het ook snel pover.
Maar het meest schrijnende was wel het spel van Moussa, geen enkele verdedigende discipline, terwijl hij dat de laatste tijd wel kon opbrengen.
Dat gevoel had ik ook een beetje. Wat ook wel een signaal is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er in de 2e helft ook wel met de pet naar gooiden.
Desondanks samen met die 2 blessures wel weer een enorme dreun voor het vertrouwen. Geen idee wat er de komende 2 wedstrijden gaat gebeuren maar het kan een hele vervelende week worden.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:03 schreef Origami94 het volgende:
CL maakte vandaag niet uit. Het gaat om zondag!
Wtfquote:Op donderdag 30 januari 2025 00:03 schreef Origami94 het volgende:
Zo lust ik er nog een paar van.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:03 schreef Origami94 het volgende:
BijlowGod is geen stoorzender en heeft niet getracht Priske onder de bus te duwenquote:"We hadden natuurlijk ook pech met die blessures van Giménez en Bijlow in de eerste helft. Ik weet niet hoe ernstig het is. Maar Giménez heeft veel pijn. En voor Bijlow vind ik het helemaal erg. Weer hij, hij verdient dit niet. Hij is een goede gast en is ook heel professioneel. Hij werkt hard op het veld en in onze gym. Ik voel heel erg met hem mee."
Man man man. Wat een mentaliteit weer in dit topic.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:03 schreef Origami94 het volgende:
hihihihihi!!! Wat een Garpquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jeetje, Bijlow geblesseerd uitgevallen?
Heeft ie nog lang volgehouden dit keer.
Hopen dat dit niet overslaat op de spelersgroep!!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Man man man. Wat een mentaliteit weer in dit topic.
Klaas heeft zich gericht op Crypto en onderricht ons nu in het BTC forum, ik heb snel al mijn Crypto verkocht toen ik hoorde dat Klaas instapte.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:klaasweetalles wordt verbannen als we van Ajax verliezen
Maar ik hoop met je mee
Geen heilig vuur.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Man man man. Wat een mentaliteit weer in dit topic.
Kan er HE-LE-MAAL niks van volgens forumgebruiker @Wottequote:Op donderdag 30 januari 2025 01:32 schreef De_Pel het volgende:
Die Santi he...
5 Champions League wedstrijden - 295' minuten
5 doelpunten en 1 assist.
49 Min/GA
honderdmiljoenmiljard
Laten we voor de duidelijkheid wel melden dat mijnheer Onlogisch hier, hoewel ik dit best een aardige moderator vind, mij nu woorden in de mond legt. Mijn argumentatie rondom Santiago is altijd geweest prima spits voor de Eredivisie maar matig op Europees niveau. Derhalve gaat hij het niet redden in de top. Dat blijkt ook uit de interesse van de clubs in kwestie lijkt mij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan er HE-LE-MAAL niks van volgens forumgebruiker @:Wotte
Net iets te veel blessures van de beste spelers. Geen waarde hechten aan deze nederlaag. Wel iets te hoog.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook een beetje. Wat ook wel een signaal is.
Mooi toch ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV of AC Milan dus.
Eigenlijk prima opties.
De laatste wedstrijd in Europees verband tegen PSV was hilarischquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV of AC Milan dus.
Eigenlijk prima opties.
Het wordt alleen maar slechter. Die gast is echt al het vertrouwen kwijtquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:51 schreef yvette1982 het volgende:
Is er al een nieuwe keeper gekocht? Ik hoop dat die keeper van Dordt wat kan, die Wellenkneuter kan je echt niet opstellen.
De vorige klassieker had hij 2 goals gekost en gisteren ook weer 2 goals.
49min/GA in de CLquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
prima spits voor de Eredivisie maar matig op Europees niveau.
Eindhoven en Milaan zijn wel allebei sfeerloze steden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
Weer een Europees onderonsje PSV - Feyenoord zou echt prachtig zijn. Hoewel ik snap dat de caland's onder ons liever wat verder weg loten.
Meestal graaf je je eigen graf wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag best even graven hoor als je verder geen hobby's hebt.
User @Wotte is best een grappig mannetje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan er HE-LE-MAAL niks van volgens forumgebruiker @:Wotte
Of je bemoeien met je eigen grafclubquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag best even graven hoor als je verder geen hobby's hebt.
Als ik zeg matig op Europees niveau dan zeg ik dat hij behoort tot de middelmaat van de spelers die in europese competitie in de spits speelt. Niet dat hij matig speelt in de Champions League.quote:
Gelukkig neem ik mezelf niet zo serieus dat scheelt al.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal graaf je je eigen graf wel.
Het is toch best bizar, hoe die de afgelopen jaren echt prima speelde, maar tegenwoordig letterlijk niet meer mee zou kunnen op KKD niveau. Die heeft onder Priske echt 3 dikke jassen uitgedaan. Ook voor zijn eigen bestwil kan hij beter maken dat ie zo snel mogelijk wegkomt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar slechter. Die gast is echt al het vertrouwen kwijt
Best-of-3?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eindhoven en Milaan zijn wel allebei sfeerloze steden.
Maar ik hoop ook op een Nederlands onderonsje. Drie weken achter elkaar PSV-Feyenoord!!!
Dat hoopt toch iedereen? In 2002 was dat ook verre van gewenst.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat we tegen Milan moeten i.p.v. tegen PSV.
Ja precies, als je dan 5x verliest dit seizoen blijf je altijd horen..quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
Speel ik ook veel liever tegen inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
Weinig vertrouwen in zondag eigenlijk. Kan weleens de laatste zijn van Priske. Priske is het niet voor Feyenoord, maar geen idee of hem er nu uitgooien het beste is (ook gezien de namen die er worden genoemd als opvolger).quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:42 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Ik denk eigenlijk dat je tegen Milaan ook wel meer kans hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Speel ik ook veel liever tegen inderdaad.
Kan best inderdaad. Zal niet veel schelen in ieder geval. Liever dan een buitenlandse club dan het altijd saaie PSV. Vind AC Milan ook wel een leuke club, mooi shirt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je tegen Milaan ook wel meer kans hebt.
Ene kant wel, al draait psv na de winterstop eigenlijk ook niet echt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
Competitie is veel belangrijker, CL is fijn voor de centjes, al schijnen die in een groot gat te verdwijnen want kwaliteit halen we niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:55 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ene kant wel, al draait psv na de winterstop eigenlijk ook niet echt.
Winnen we "gewoon" van psv, en loten we daarna Inter, en daarna Dortmund.![]()
Nostalgie, meer zal het helaas ook niet worden.
Ben het helemaal met je eens hoor, je moet "gewoon" zorgen dat je je sowieso weer plaatst voor de cl. Dat word nog een hels karwei.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Competitie is veel belangrijker, CL is fijn voor de centjes, al schijnen die in een groot gat te verdwijnen want kwaliteit halen we niet.
Er moet tot het einde van het seizoen sowieso iets gebeuren met de technische staf, want deze situatie is niet best. Gisteren ook voor het eerst het gevoel gehad dat ze er met de pet naar gooiden. Ik vrees nu wel voor de totale instorting die door de verrassende zege op Bayern een weekje is uitgesteld.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen in zondag eigenlijk. Kan weleens de laatste zijn van Priske. Priske is het niet voor Feyenoord, maar geen idee of hem er nu uitgooien het beste is (ook gezien de namen die er worden genoemd als opvolger).
Kampioen word je toch niet, dus speel je die competitie ook alleen maar voor de centjes van de CL.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Competitie is veel belangrijker, CL is fijn voor de centjes, al schijnen die in een groot gat te verdwijnen want kwaliteit halen we niet.
Europese uitschakeling brengt ons niet in een vrije val, een lage competitieklassering wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kampioen word je toch niet, dus speel je die competitie ook alleen maar voor de centjes van de CL.
Las ergens in een van die krantjes dat Te Kloese liever van Bommel heeft. Dat is ook maar een gok natuurlijk. 1 leuk seizoen bij Antwerp en daarna was het weer kut met peren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet tot het einde van het seizoen sowieso iets gebeuren met de technische staf, want deze situatie is niet best. Gisteren ook voor het eerst het gevoel gehad dat ze er met de pet naar gooiden. Ik vrees nu wel voor de totale instorting die door de verrassende zege op Bayern een weekje is uitgesteld.
Ik denk dat de naam van Pusic door dezelfde persoon is gelekt als degene die Priske’s naderende ontslag meldde, dus wellicht was het meer een poging om het narratief in de media te bespelen dan de echte droomkandidaat. Stukje Sjaak.
Tja, met wat geluk word je nog derde. Ik vrees dat die vrije val al is ingezet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Europese uitschakeling brengt ons niet in een vrije val, een lage competitieklassering wel.
Bij Hadj Moussa was dat in ieder geval te zien.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Pieter Blacked houdt het (deels) op werkweigering gisteren.
Die werd vooral genoemd ja, wat tegen Bayern nog echt goed ging tegen de backs liet hij het nu gewoon lopen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Hadj Moussa was dat in ieder geval te zien.
Dat lag niet echt aan van Bommel (het ligt nooit aan hem!). Antwerp had destijds vrijwel alle sterkhouders verkocht zonder er iets voor terug te halen. Ze hebben daar ook hun eigen Frans van Seumeren die zich met de opstellingen ging bemoeien. Die clashte ook ontzettend met Priske, overigens.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Las ergens in een van die krantjes dat Te Kloese liever van Bommel heeft. Dat is ook maar een gok natuurlijk. 1 leuk seizoen bij Antwerp en daarna was het weer kut met peren.
Dat leek mij ook al. De vraag is dan weer waarom. Is het een opdracht vanuit de staf geweest om vooral niet teveel energie te verspillen met het oog op zondag? Is het omdat de spelers zelf al met hun hoofd bij zondag waren? Of zijn ze niet meer bereid te werken voor Priske en z'n assistenten?quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Pieter Blacked houdt het (deels) op werkweigering gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals Slot aantoonde kan een trainersaanstelling een enorm verschil maken. Moet je wel een trainer vinden die in de buurt komt bij zijn genialiteit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, met wat geluk word je nog derde. Ik vrees dat die vrije val al is ingezet.
Derde worden, een trainer aanstellen die wel een match is, een aantal prima transfersommen opstrijken en dat geld goed investeren, dan is er in principe niet zo veel aan de hand. Zeker niet in de Eredivisie waar je geen geweldige ploeg hoeft te hebben om de meeste wedstrijden te winnen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook al. De vraag is dan weer waarom. Is het een opdracht vanuit de staf geweest om vooral niet teveel energie te verspillen met het oog op zondag? Is het omdat de spelers zelf al met hun hoofd bij zondag waren? Of zijn ze niet meer bereid te werken voor Priske en z'n assistenten?Bij een aantal van de voorbeelden stond Priske woedend aan de zijlijn te wijzen dus nummer 1 sowieso niet. Naast het feit dat het natuurlijk makkelijker op te brengen is als je 1/2/3-0 voor staat tegen Bayern thuis dan als je op een gegeven moment 3/4/5/6-1 achterstaat tegen Lille. Ik denk persoonlijk dat laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit nog wel wat tussen Priske en Slot. En het heeft ook te maken met de match tussen trainer en club. Priske is vast een prima trainer, maar niet voor Feyenoord.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals Slot aantoonde kan een trainersaanstelling een enorm verschil maken. Moet je wel een trainer vinden die in de buurt komt bij zijn genialiteit.
Het is ook wel een stukje tactische incompetentie bij Priske wat ons al vaker opbreekt in topwedstrijden. Bayern was vorige week verrassend volhardend in hun manier van spelen, wat het verdedigen voor ons eenvoudiger maakte. Lille had duidelijk wel haar huiswerk gedaan en na een minuut of twintig hadden ze de volledige overhand, en dan blijkt Priske ook niet in staat om iets te bedenken. De wissels van Bijlow en Santi met Wellenreuther en Ueda die beroerd invielen hielpen ook niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij een aantal van de voorbeelden stond Priske woedend aan de zijlijn te wijzen dus nummer 1 sowieso niet. Naast het feit dat het natuurlijk makkelijker op te brengen is als je 1/2/3-0 voor staat tegen Bayern thuis dan als je op een gegeven moment 3/4/5/6-1 achterstaat tegen Lille. Ik denk persoonlijk dat laatste.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:56 schreef Buitendam het volgende:
Als je serieus spelers hebt die lopen te muiten in een belangrijk CL-duel zijn de problemen wel wat groter dan gedacht. Hier schrik ik van.
Volgens Blacked speelde Bayern juist vrijwel hetzelfde qua backs en buitenspelers en was juist daarom het verschil zo schrijnend.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook wel een stukje tactische incompetentie bij Priske wat ons al vaker opbreekt in topwedstrijden. Bayern was vorige week verrassend volhardend in hun manier van spelen, wat het verdedigen voor ons eenvoudiger maakte. Lille had duidelijk wel haar huiswerk gedaan en na een minuut of twintig hadden ze de volledige overhand, en dan blijkt Priske ook niet in staat om iets te bedenken. De wissels van Bijlow en Santi met Wellenreuther en Ueda die beroerd invielen hielpen ook niet.
Dit is keer op keer, zodra een tegenstander een antwoord heeft op onze tactiek, heeft Priske nooit meer een antwoord terug. Gevolg is inspiratieloos voetbal en erg zwakke slotfases. Alhoewel gisteren het voor het eerst terugkwam in de mentaliteit en dat ze ook niet meer naar hem luisterden, het vertrouwen leek echt gebroken.
Ja het leek vrij simpel op te lossen, het was gewoon de hele tijd 2 tegen 1 op de rechterkant.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Blacked speelde Bayern juist vrijwel hetzelfde qua backs en buitenspelers en was juist daarom het verschil zo schrijnend.
Klopt, het zal ook met de uitvoering van het plan te maken hebben. En ook wel met de keeper, Bijlow hield vorige week alles tegen, Lille scoort zes keer uit drie schoten op doel, bizarre statistiek.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Blacked speelde Bayern juist vrijwel hetzelfde qua backs en buitenspelers en was juist daarom het verschil zo schrijnend.
Heb je niet eens een glazen bol voor nodig tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zal binnen afzienbare tijd wel weer langdurig geblesseerd raken.
Echt ontzettend sneu maar zo gaat het elke keer met hem als hij een paar aardige wedstrijden gekeept heeft.
Ik snapte ook niet waarom Bueno niet speelde. Dat was logisch vorige week omdat we ons ingroeven, maar nu niet. Als je Smal wil gebruiken voor zijn voetballende kwaliteiten had je Bueno zelfs als linksbuiten kunnen opstellen met Paixao op 10.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het leek vrij simpel op te lossen, het was gewoon de hele tijd 2 tegen 1 op de rechterkant.
Nou, ik vond het best een leuk sfeertje in Milaan, al moet je dan wel in het centrum zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eindhoven en Milaan zijn wel allebei sfeerloze steden.
Maar ik hoop ook op een Nederlands onderonsje. Drie weken achter elkaar PSV-Feyenoord!!!
Wel mee eens, kan je nagaan als je ook nog eens een trainer zou hebben die demonstratief alleen jeugdspelers gaat opstellen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:39 schreef GGMM het volgende:
Dan zijn die spelers ook wel echt extreem zielig als dat zo is
Godzijdank is die van jullie alleen tactisch incapabelquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel mee eens, kan je nagaan als je ook nog eens een trainer zou hebben die demonstratief alleen jeugdspelers gaat opstellen.
Ja, het is wel schrijnend he. Zondag gaat niet veel beter worden, Priske ligt er volgende week sowieso uit en DtK staat er dan ook niet sterk meer op.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godzijdank is die van jullie alleen tactisch incapabel
Ze hadden hem ook direct na Willem 2 uit moeten ontslaan. Lachwekkend dat ze hem door opportunisme hebben laten zitten naar Bayern thuis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, het is wel schrijnend he. Zondag gaat niet veel beter worden, Priske ligt er volgende week sowieso uit en DtK staat er dan ook niet sterk meer op.
Allemaal leuk en aardig maar wie had je dan voor de groep willen zetten?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:29 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze hadden hem ook direct na Willem 2 uit moeten ontslaan. Lachwekkend dat ze hem door opportunisme hebben laten zitten naar Bayern thuis.
Prima post.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook wel een stukje tactische incompetentie bij Priske wat ons al vaker opbreekt in topwedstrijden. Bayern was vorige week verrassend volhardend in hun manier van spelen, wat het verdedigen voor ons eenvoudiger maakte. Lille had duidelijk wel haar huiswerk gedaan en na een minuut of twintig hadden ze de volledige overhand, en dan blijkt Priske ook niet in staat om iets te bedenken. De wissels van Bijlow en Santi met Wellenreuther en Ueda die beroerd invielen hielpen ook niet.
Dit is keer op keer, zodra een tegenstander een antwoord heeft op onze tactiek, heeft Priske nooit meer een antwoord terug. Gevolg is inspiratieloos voetbal en erg zwakke slotfases. Alhoewel gisteren het voor het eerst terugkwam in de mentaliteit en dat ze ook niet meer naar hem luisterden, het vertrouwen leek echt gebroken.
Als je zondag verliest wordt dat wel een geinige situatie. Ontsla je hem dan, wat geheel terecht zou zijn, geef je eigenlijk gewoon toe dat je hapsnapbeleid voert.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar wie had je dan voor de groep willen zetten?
Plus een duur grapje wel, rond de 4 miljoen uitgeven voor 6 maanden een trainer die vervolgens ook nog eens keihard faalt in je doelstellingen.
Mensen gaan de positie van Don Kloese dan ook ter discussie stellen.
Mooie Yellowtransfer.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:04 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Er zijn dagen dat ik Willem II oversla, iemand?
Kan me ook wel voorstellen dat er mentaal iets knakt als er vroeg in de wedstrijd weer 2 van je belangrijkste spelers uitvallen…quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren ook voor het eerst het gevoel gehad dat ze er met de pet naar gooiden.
Klopt. Anderzijds stond er gisteren ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Europese uitschakeling brengt ons niet in een vrije val, een lage competitieklassering wel.
Hoho. We hebben we zwaar geïnvesteerd in een derde keeper hè, daar kan Utrecht alleen Haller tegenoverstellen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op het fameuze platform X was men LAAIEND enthousiastquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooie Yellowtransfer.
Voor Willem 2 wel een flinke aderlating trouwens.
Beetje een Lidl Steijn in mijn ogen.
Mark van Bommel gaat PSV in de CL uitschakelenquote:
Leuk voor de eredivisie, meer niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooie Yellowtransfer.
Voor Willem 2 wel een flinke aderlating trouwens.
Beetje een Lidl Steijn in mijn ogen.
Het staat symbool voor het hele seizoen. Van grote hoogtes naar diepe dalen. De keeperskwestie. De blessures. Allemaal momenten waarbij het altijd fout is wat je kiest.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zondag verliest wordt dat wel een geinige situatie. Ontsla je hem dan, wat geheel terecht zou zijn, geef je eigenlijk gewoon toe dat je hapsnapbeleid voert.
Voor erbij wel prima op dit moment denk ik, het is natuurlijk wel erg dun momenteel met ook de langdurige blessure van Stengs. En dan hoef je in ieder geval niet meer Nadje op te stellen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het fameuze platform X was men LAAIEND enthousiast
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |