Het wordt alleen maar slechter. Die gast is echt al het vertrouwen kwijtquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:51 schreef yvette1982 het volgende:
Is er al een nieuwe keeper gekocht? Ik hoop dat die keeper van Dordt wat kan, die Wellenkneuter kan je echt niet opstellen.
De vorige klassieker had hij 2 goals gekost en gisteren ook weer 2 goals.
49min/GA in de CLquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
prima spits voor de Eredivisie maar matig op Europees niveau.
Eindhoven en Milaan zijn wel allebei sfeerloze steden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
Weer een Europees onderonsje PSV - Feyenoord zou echt prachtig zijn. Hoewel ik snap dat de caland's onder ons liever wat verder weg loten.
Meestal graaf je je eigen graf wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag best even graven hoor als je verder geen hobby's hebt.
User @Wotte is best een grappig mannetje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan er HE-LE-MAAL niks van volgens forumgebruiker @:Wotte
Of je bemoeien met je eigen grafclubquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag best even graven hoor als je verder geen hobby's hebt.
Als ik zeg matig op Europees niveau dan zeg ik dat hij behoort tot de middelmaat van de spelers die in europese competitie in de spits speelt. Niet dat hij matig speelt in de Champions League.quote:
Gelukkig neem ik mezelf niet zo serieus dat scheelt al.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal graaf je je eigen graf wel.
Het is toch best bizar, hoe die de afgelopen jaren echt prima speelde, maar tegenwoordig letterlijk niet meer mee zou kunnen op KKD niveau. Die heeft onder Priske echt 3 dikke jassen uitgedaan. Ook voor zijn eigen bestwil kan hij beter maken dat ie zo snel mogelijk wegkomt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar slechter. Die gast is echt al het vertrouwen kwijt
Best-of-3?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eindhoven en Milaan zijn wel allebei sfeerloze steden.
Maar ik hoop ook op een Nederlands onderonsje. Drie weken achter elkaar PSV-Feyenoord!!!
Dat hoopt toch iedereen? In 2002 was dat ook verre van gewenst.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat we tegen Milan moeten i.p.v. tegen PSV.
Ja precies, als je dan 5x verliest dit seizoen blijf je altijd horen..quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
Speel ik ook veel liever tegen inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
Weinig vertrouwen in zondag eigenlijk. Kan weleens de laatste zijn van Priske. Priske is het niet voor Feyenoord, maar geen idee of hem er nu uitgooien het beste is (ook gezien de namen die er worden genoemd als opvolger).quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:42 schreef Caland het volgende:
De nieuwe demagoog is uit
[ afbeelding ]
Ik denk eigenlijk dat je tegen Milaan ook wel meer kans hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Speel ik ook veel liever tegen inderdaad.
Kan best inderdaad. Zal niet veel schelen in ieder geval. Liever dan een buitenlandse club dan het altijd saaie PSV. Vind AC Milan ook wel een leuke club, mooi shirt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je tegen Milaan ook wel meer kans hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |