quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Laatste keer dat ik dit gevoel had was oktober 2010.
Ow het is gewoon opzettelijk.quote:
Wel bizar hoe die 50/50 duels allemaal niet gewonnen worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil niet de Pietje uithangen maar Lille heeft een xG van 0,85. Karma voor vorige week blijkbaar.
Allemaal pech!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel bizar hoe die 50/50 duels allemaal niet gewonnen worden.
Allemaal van die ballen die net goed vallen voor Lille.
Kwaliteit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel bizar hoe die 50/50 duels allemaal niet gewonnen worden.
Allemaal van die ballen die net goed vallen voor Lille.
Toch vind ik het niet geflatteerd aanvoelen. We zijn sinds de 25e minuut niet over de middellijn geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil niet de Pietje uithangen maar Lille heeft een xG van 1,14. Karma voor vorige week blijkbaar.
Hoe was het in Riga?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef Mansjester het volgende:
Huh Feyenoord was super briljant in Europe werd me verteld
Nee eens. Maar wel drie heel ongelukkige goals.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet geflatteerd aanvoelen. We zijn sinds de 25e minuut niet over de middellijn geweest
Dat roep je gewoon over jezelf af, er wordt geen duel gewonnen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee eens. Maar wel drie heel ongelukkige goals.
Nouja, er wordt in ieder geval niet verloren van semiprofs.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef Mansjester het volgende:
Huh Feyenoord was super briljant in Europe werd me verteld
Hadj Moussa die 90 minuten mag blijven staan is ook formidabel zeg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:46 schreef Haringkop het volgende:
Zo’n Osman trek ik gewoon slecht, die doet ook niks goed
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Even lekker vertrouwen tanken voor komende zondag
Je hebt al een hele tijd geen wisselmogelijkheid meer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hadj Moussa die 90 minuten mag blijven staan is ook formidabel zeg.
Je had 'm kunnen wisselen in plaats van Paixao.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je hebt al een hele tijd geen wisselmogelijkheid meer.
Dat geloof ik wel. Denk dat Te Kloese en Priske allebei zijn gepasseerd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Priske: 'Ik voel honderd procent het vertrouwen van Te Kloese'
Zin in morgen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, er wordt in ieder geval niet verloren van semiprofs.
Ik denk dat de wissel van Paixao vooral bedoeld was om te zorgen dat hij heel blijft voor zondagquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je had 'm kunnen wisselen in plaats van Paixao.
Door Sjaak Troost ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Denk dat Te Kloese en Priske allebei zijn gepasseerd.
Maar hij vliegt er wel alsnog gewoon uit natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Denk dat Te Kloese en Priske allebei zijn gepasseerd.
Dat zegt veel over het waardeloze inschattingsvermogen van Priskequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Priske: 'Ik voel honderd procent het vertrouwen van Te Kloese'
Yep. We hebben zelfs kans dat we 3 weken achter elkaar, midweeks tegen psv moetenquote:
Na zondag misschien. Na vanavond lijkt me niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar hij vliegt er wel alsnog gewoon uit natuurlijk.
Nou, als het ontslag al besloten is, lijkt me het handig om dat te doen vóór de klassieker. Meestal geeft dat wel een wedstrijd, of 2, een effect. Vaak ook nog positief.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Na zondag misschien. Na vanavond lijkt me niet.
Dat denk ik ook. Maar ik vrees toch dat we ‘van bovenaf’ weer terug zijn waar we begonnen. Ach teringsjaak.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Na zondag misschien. Na vanavond lijkt me niet.
Laten we dan maar hopen dat het meevalt met de geblesseerden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:49 schreef ashardalan het volgende:
[..]denken dat dit Feyenoord die wedstrijd had kunnen winnen
Blij dat ik niet heb gekeken zeg, de teringquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Ik zet hem weer uit hoor. Twee eigen doelpunten, twee belangrijke blessures op een cruciaal moment in het seizoen, ik ben we weer klaar mee.
Dat altijdquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het meevalt met de geblesseerden.
Morgen weer een Instagram post.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:56 schreef DaMart het volgende:
Nou, aan deze wanvertoning is gelukkig ook een einde gekomen.
Ik denk niet dat @klaasweetalles wordt verbannen als we van Ajax verliezenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:57 schreef Elan het volgende:
6-1![]()
Zondag ook maar kansloos er af dan zijn we hopelijk eindelijk van deze clown af
Iedereen had getekend voor 13 punten met de moeilijkste loting van alle CL teams.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, jammer. Al met al toch wel een hele leuke groepsfase geweest ondanks vandaag. Nu hopen dat het dan Milan wordt.
Tja, het was ook wel kwaliteitsgebrek met deze spelers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:00 schreef Haringkop het volgende:
Zou Priske zijn tegenstanders eigenlijk wel analyseren? Compleet geen antwoord op de overlappende backs.
Verdedigend blijft het lachwekkend. Dat zit echt al het hele seizoen niet goed.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tja, het was ook wel kwaliteitsgebrek met deze spelers.
Oh absoluut, maar er is nog wel gradatie lager dan je compleet laten wegspelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je had dit wel iets beter kunnen ondervangen denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Zeker in vergelijking met Arend. Net als @Caland zou ik Simonis van GAE graag als opvolger zien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je had dit wel iets beter kunnen ondervangen denk ik
Het is gewoon niet zo’n heel goede trainer
Dit idd, de verdedigende gatenkaas doet echt pijn aan je ogen. Komt ook wel omdat je het Slot Timber-Wieffer mist.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Verdedigend blijft het lachwekkend. Dat zit echt al het hele seizoen niet goed.
Ik vrees voor zondag. Denk dat het een herhaling gaat worden van het potje in de Kuip.
Als het Pusic wordt ga ik de verhuisdozen weer pakken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Zeker in vergelijking met Arend. Net als @:caland zou ik Simonis van GAE graag als opvolger zien.
Ik hoop zelf op vBommel of wellicht Hoefkens ban NAC. Maar het momentum van wat Slot heeft achtergelaten is inmiddels helaas voorbij vrees ik, en bovenin is het weer de gebruikelijke teringzooi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Zeker in vergelijking met Arend. Net als @:caland zou ik Simonis van GAE graag als opvolger zien.
Twee backs die op dit niveau een beetje pijnlijk zijn, al is Smal aan de bal nog wel aardig. Geen middenvelders. Dan hoef je ook niet gek veel te verwachten in de CL, vorige week was wat dat betreft redelijk ongekend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit idd, de verdedigende gatenkaas doet echt pijn aan je ogen. Komt ook wel omdat je het Slot Timber-Wieffer mist.
Je ziet dan ook wel dat Milambo en Zechiel echt nog maar puppies zijn in dit internationaal geweld. Maar iets meer vanuit de organisatie spelen mag je er toch wel in krijgen.
Ik verwachtte al niet veel, maar dit is wel door de ondergrens. Zechiel maar lekker verhuren volgend jaar, die heeft nog niet zoveel te zoeken in ons eerste. Hopelijk kan die Moder wat toevoegen aan het middenveld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee backs die op dit niveau een beetje pijnlijk zijn, al is Smal aan de bal nog wel aardig. Geen middenvelders. Dan hoef je ook niet gek veel te verwachten in de CL, vorige week was wat dat betreft redelijk ongekend.
Voetbal
Waar blijft die vent eigenlijk? Kan die tegen Ajax spelen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hopelijk kan die Moder wat toevoegen aan het middenveld.
Mocht vandaag niet meedoen. Dus zou zondag z’n debuut kunnen maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar blijft die vent eigenlijk? Kan die tegen Ajax spelen?
Ja. Eindelijk een fitte middenvelder (voor hoelang het duurt)quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar blijft die vent eigenlijk? Kan die tegen Ajax spelen?
Maar je speelt wel tegen de nr4 van Frankrijk die afgelopen weekend er nog af ging tegen Strassbourg. Lille is vrij vergelijkbaar met ons, zeker geen City of Bayern (lol), die zouden ook EL of ECL kunnen spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee backs die op dit niveau een beetje pijnlijk zijn, al is Smal aan de bal nog wel aardig. Geen middenvelders. Dan hoef je ook niet gek veel te verwachten in de CL, vorige week was wat dat betreft redelijk ongekend.
Voetbal
Lille was ook alles van compleet vandaag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar je speelt wel tegen de nr4 van Frankrijk die afgelopen weekend er nog af ging tegen Strassbourg. Lille is vrij vergelijkbaar met ons, zeker geen City of Bayern (lol), die zouden ook EL of ECL kunnen spelen.
Waar vorige week een gelukje in ons voordeel was, was deze pot in ons nadeel. Maar het was voetballend en tactisch (zoals vrijwel het hele seizoen) wel heel zwak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |