quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:25 schreef Finesse het volgende:
Gaat het niet over Mattheüs? Milena is namelijk verbaasd en Sharice vroeg aan Milena of zij het wist.
Die heeft iets verteld tegen haar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:25 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice klinkt verdrietig en gekwetst
Ik hoor Pootje zijn naam erbij vallen (ik denk niet dat Pootje....zoiets zei sharice)
Denk dat er op haar gestemd is of zo
Ze heeft ook helemaal geen recht om boos te zijn, Sharice de meelopertquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom is die sharice nu zo boos dat iemand op haar gestemd heeft.ze stemt toch zelf ook op anderen. Snap niet waarom ze allemaal maar alles geloven van wat de nieuwe vertellen
Sharice is heel snel gekwetst. Ze mag graag andere achter de rug om betichten van van alles en nog wat. Sharice wil vooral aandacht van Milena.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:25 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice klinkt verdrietig en gekwetst
Ik hoor Pootje zijn naam erbij vallen
Pootje is wel oprechtquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft iets verteld tegen haar.
En nu kappe want ik ben het weer met je eens.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft ook helemaal geen recht om boos te zijn, Sharice de meelopert
Ik hoorde het ook, ze praatte axel naquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
Milena zegt tegen Axel dat ze niet zo bezig is met wie op wie gaat
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Ik ben er eigenlijk niet zo veel mee bezig"![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef marky het volgende:
[..]
En nu kappe want ik ben het weer met je eens.
Wat is dat toch met sommige belgen daar dat die zo makkelijk kunnen liegen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Ik ben er eigenlijk niet zo veel mee bezig"![]()
oei s2 ook maar opgezet nuquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff mattie keanu en jolien nu over jordy: voor hij zijn stem uitbrengt moet hij GC al inzetten
Het is echt gewoon lachwekkend wat voor poep er elke keer uithaal mond komtquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Milena gesprek met axel. Niet mee bezig wie of wat qua stemmen. Ze hadden maar 1 keuze wie ze kon saven. Beginnen dat mensen hebben gevraagd stem niet op mij. Dan ben je wel.met spel bezig als je dit doorverteld.
Gewoon nuchterquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
All good , als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
quote:
IOoooooo ik had geluid uit en dan gaat de stream langzamer lopen ofzo? Hij stopte niet want ik kijk wel maar zonder geluid..quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nu nog? Zag dat poosje terug al was best grappig
Moeten ze zelf ook hun gc inzetten. Spreken ze dan ook de volgende keer af dat ze geen gc meer kopen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ze willen graag de GC uit het spel hebben. (logisch)
Geen probleemquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
IOoooooo ik had geluid uit en dan gaat de stream langzamer lopen ofzo? Hij stopte niet want ik kijk wel maar zonder geluid..
Mattheus en Jeffrey hebben dat soort van afgesproken met elkaar dat ze beiden dat gaan doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:33 schreef Poesjuh het volgende:
Mattie heeft gestemd voor shockeffect.
Straks gooien ze hun eigen plan in de war![]()
Mattie heeft zonnnnn honger. Gaat nog lang duren want ze gaan nu pas beginnen daar zeggen ze...
Daardoor wordt straks miss wel iemand van hun eigen groep erop gezetquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mattheus en Jeffrey hebben dat soort van afgesproken met elkaar dat ze beiden dat gaan doen.
Het is Jordy gewordenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:39 schreef Poesjuh het volgende:
Niels: ik hoop axel
Sharice: ligt Sn wat mattie en jeff doen vooral jeff
Morgenvroeg weten we het
Samen met Niels, Keanu, Jeffrey, Matti ze zouden die bakken als latenight snack. Dat hadden ze maandagavond/nacht gedaan en spraken af dat dinsdag weer te doen maar toen waren die belgen en Keanu druk met roddelen dus kwam het er niet van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jordy samen met Niels weer iets gejat uit de keuken en in de kast verstopt. De schillen pleurt ie in de vuilnisbak.
Die is al dood.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Een mamma in kazachstan wiens man bij de mafia zat...tuurlijk pronk er maar mee.
Als ze buitenkomt wordt ze nog omgelegd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Een mamma in kazachstan wiens man bij de mafia zat...tuurlijk pronk er maar mee.
BB trok meteen de stream van haar af too much info die maffiaquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ook, was gesprek Jeffrey, Mattie, Keanu en Jolienquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen wat ik nu zie en hoor op de stream
Volgens mij vertelde niels het dan niet helemaaal hoe het gesprek ging. maar oke niels speelt ook slimquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:54 schreef OmaJacky het volgende:
Niels zegt tegen Jordy dat Charice aan hem vroeg waarom Jordy zo boos doet en veranderd is.
Jordy zegt fuck off waarom vraagt ze dat gewoon niet aan mij?
Heeft hij wel gelijk in vind ik.
Haar rugzak is een maffia koffertjequote:Op woensdag 29 januari 2025 11:55 schreef OmaJacky het volgende:
En Milena is bezig om Axel om haar vinger te winden door haar rugzak te vertellen tegen Axel.
Oké ik heb het gesprek tussen Charice en Niels niet gehoord, alleen dus wat Niels tegen Jordy zei.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde niels het dan niet helemaaal hoe het gesprek ging. maar oke niels speelt ook slim
Een rugzak met een bomquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Haar rugzak is een maffia koffertje![]()
Wat ik ervan begreep is dat:quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde niels het dan niet helemaaal hoe het gesprek ging. maar oke niels speelt ook slim
Over dat Jane een theater aan t maken was over de vrijstelling geven aan Elsa.quote:
Mattie heeft gezegd dat Jane mee gaat doen aan meisjes in de jungle.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice dat ze mee gaat doen aan meisjes in de jungle.
matthie zei dat ze niet weet of ze vroeger uit het programma moet.
Sharice: dat kan niet, ons contract, denk dat ze dat niet weten..
Saampies horen wij alles en ontdekken hierdoor dat niels niet heel zuiver overbrieft aan jordy. Hij gooit n beetje olie op het vuurquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Oké ik heb het gesprek tussen Charice en Niels niet gehoord, alleen dus wat Niels tegen Jordy zei.
Hier ook ontgoocheld in wat ik net van Pootje hoorde. Of het waar is of niet (Jane maakt "drama" in de decision room ivm de vrijstelling die ze mocht uitdelen, ze zou gevraagd hebben of ze geen 4 vrijstellingen voor haar hele team kon krijgen...) maakt niet uit. Het was de toon waarop hij het zei - was om Jane neer te halen / zwart te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over dat Jane een theater aan t maken was over de vrijstelling geven aan Elsa.
En maar mensen in de grond trappen , ik dacht dat Pootje best aardig was maar die mag ook weg.
Klopt ook niet.. zag in de COS gister een bericht van de vriend van Jane.. die schreef dat het niet waar is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mattie heeft gezegd dat Jane mee gaat doen aan meisjes in de jungle.
Volgens Charice had Jane dat aan Mattie verteld.
Dus Mattie loopt allerlei leugens te vertellen want volgens mij kan dat niet want het programma is al begonnen.
De vriend van Jane heeft dit ook al ontkracht op social media. Mattheus kletst maar watquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dus Mattie loopt allerlei leugens te vertellen want volgens mij kan dat niet want het programma is al begonnen.
Milena en Sharicequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy is bozig
je gaat niet fluisteren als ik er in de hoek zit (op een bank)
ff niet meegekregen over welke 2 dit gaat.
Jane werkt in de tv wereld die heeft haar contract dan al lang bewust zo ingestoken lijkt me...quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice dat ze mee gaat doen aan meisjes in de jungle.
matthie zei dat ze niet weet of ze vroeger uit het programma moet.
Sharice: dat kan niet, ons contract, denk dat ze dat niet weten..
Kan ja ook niet dat programma is toch al begonnenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De vriend van Jane heeft dit ook al ontkracht op social media. Mattheus kletst maar wat
Dank je! had wel zo'n vermoedenquote:
Die Mattheus zakt ook door de ondergrens heen, naar ventjequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De vriend van Jane heeft dit ook al ontkracht op social media. Mattheus kletst maar wat
Een leugen die eigenlijk weer terug gaat naar Sharice.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Miss door de laatste wending acel jordy en niels als die niet op elkaar gaan sparen ze 3 stemmenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:05 schreef Verity het volgende:
Jordy heeft z'n gamechanger niet ingezet. Hij gokte erop dat hij 1 stem minder krijgt dan Axel. Als hij erop staat, dan is het zo.
Dat was idd het plan van Niek en Axelquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Miss door de laatste wending acel jordy en niels als die niet op elkaar gaan sparen ze 3 stemmen
Lekker wicky naar huis, die zit al in zijn reserverijd en had al thuis moeten zitten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:09 schreef Clasientje het volgende:
Helaas Jordy je komt erop morgen. Ook hoop ik dat hij gewoon blijft met Wicky. Niels mag weg dan eindelijk een Belg eruit.
Hij krijgt in iedergeval mijn stemmen Dat andere zootje moet maar eens uit elkaar de volgende week.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:09 schreef Clasientje het volgende:
Helaas Jordy je komt erop morgen. Ook hoop ik dat hij gewoon blijft met Wicky. Niels mag weg dan eindelijk een Belg eruit.
wel zo eerlijk.................quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker wicky naar huis, die zit al in zijn reserverijd en had al thuis moeten zitten.
Als de keuze van jordy zijn GC niet in te zetten daarop gebaseerd is.... ooit denken we terug aan dit moment deze keuze GC te bewaren, kan hem zomaar de winst op gaan leveren dit nunte durvenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat was idd het plan van Niek en Axel
ja grappig hequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:12 schreef marky het volgende:
Zaanse Mayo is niet de sponsor das duidelijk
Nee Wicky niet eruit. Die man is lachen een beetje comedy is ook leuk in het huis😂quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker wicky naar huis, die zit al in zijn reserverijd en had al thuis moeten zitten.
Eensquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:14 schreef Tascha071 het volgende:
Ja wicky blijven. Weg met Jordy en Niels
Humor is ernstig smaakgebonden...quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nee Wicky niet eruit. Die man is lachen een beetje comedy is ook leuk in het huis😂
Ik snap niet wat jullie leuk vinden aan Wicky Hij irriteert me mateloos.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nee Wicky niet eruit. Die man is lachen een beetje comedy is ook leuk in het huis😂
Hier dus hetzelfdequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:15 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie leuk vinden aan Wicky Hij irriteert me mateloos.
Tegen wie vertelde hij dit? Heb deze ochtend nog niet goed kunnen volgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft de game changer niet ingezet
moest ook motiveren waarom hij dat niet ging doen.
Dat kan😂quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Humor is ernstig smaakgebonden...
Niet mijn humor zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel in zijn optiek heeft hij zich aan afspraken gehouden die niet meteen zijn keuzes waren. Hij had gehoopt op loyaliteit. Die is er niet. Hij geeft ook aan het compleet anders te gaan spelen. Als Jordy slim is kan dit een cruciaal moment zijn voor zijn verdere verblijf. Hij kan zomaar het poppetje worden dat er iedere week wordt opgezet en niet weggaat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Geeft nu al aan morgen niet te genieten wezen als het zo is.
Dan trek je het ook wel persoonlijk aan Jordy!
heeft dit tegen meer mensen gezegd.. dat hij die niet wilde inzetten als hij wist dat niet iedereen op hem zou gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Tegen wie vertelde hij dit? Heb deze ochtend nog niet goed kunnen volgen.
Is er een kans dat hij zijn GC wél heeft ingezet, maar iedereen doet geloven dat hij dat niet deed, zodat Sharice haar "alles ongedaan maken" GC niet inzet? Want dat zou imo de enige juiste tactische zet zijn.
Als hij de waarheid spreekt, is dat toch gewoon helemaal niet slim? Die GCs hebben alleen nut als anderen niet weten wat of wanneer.
Vind dit toch wel leuker dan al dat geroddel van de apenrots om naar te luisteren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:15 schreef lojanda het volgende:
Wat een katten gejank.. en dat wordt dan niet weggedraaid
Nielsquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is er een kans dat hij zijn GC wél heeft ingezet, maar iedereen doet geloven dat hij dat niet deed, zodat Sharice haar "alles ongedaan maken" GC niet inzet? Want dat zou imo de enige juiste tactische zet zijn.
Als hij de waarheid spreekt, is dat toch gewoon helemaal niet slim? Die GCs hebben alleen nut als anderen niet weten wat of wanneer.
Soort Jason-move...quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel in zijn optiek heeft hij zich aan afspraken gehouden die niet meteen zijn keuzes waren. Hij had gehoopt op loyaliteit. Die is er niet. Hij geeft ook aan het compleet anders te gaan spelen. Als Jordy slim is kan dit een cruciaal moment zijn voor zijn verdere verblijf. Hij kan zomaar het poppetje worden dat er iedere week wordt opgezet en niet weggaat.
Jordy heeft dat net tegen Niels gezegd, toen ze met zijn tweeën in de keuken stonden te koken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Totaal niet slim! Hij had hem gewoon moeten inzetten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heeft dit tegen meer mensen gezegd.. dat hij die niet wilde inzetten als hij wist dat niet iedereen op hem zou gaan.
vertelde een half uur geleden of zo tegen Niek niet zin GC te hebben ingezet.
en nee.. is helemaal niet slim!!
Dan zal het inderdaad wel kloppen, want tegen Niels zou hij niet lieggen. Wel sneu beetje, die jongen is tikje te lief/naïef. Had perfect iedereen een rad voor de ogen kunnen draaien en zichzelf redden.quote:
Het gaat die andere helemaal niet om de gc maar om Jordy en Niels. En ik denk dat als hij het overleefd dit gaat helpen in zijn verdere spel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heeft dit tegen meer mensen gezegd.. dat hij die niet wilde inzetten als hij wist dat niet iedereen op hem zou gaan.
vertelde een half uur geleden of zo tegen Niek niet zin GC te hebben ingezet.
en nee.. is helemaal niet slim!!
Het is beiden niet om aan te horenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind dit toch wel leuker dan al dat geroddel van de apenrots om naar te luisteren.
ja ben ik ook benieuwd naar..quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef Flow3r het volgende:
Matteus moet 'effe die ballen groeien die gij hebt ', tegen Milena , 'ik ga het dan wel zeggen tegen haar '
waar gaat dit over ? Werd meteen weggedraaid
Het vervelende is is dat Charice er ook een heeft die alles neutraliseerd. Ze heeft aangegeven die eventueel in te willen zetten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad wel kloppen, want tegen Niels zou hij niet lieggen. Wel sneu beetje, die jongen is tikje te lief/naïef. Had perfect iedereen een rad voor de ogen kunnen draaien en zichzelf redden.
jaaa super naief!! niet tactisch.. hij bleef maar hangen in ; ik heb hun gesaved..quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn![]()
Hoe kun je denken dat Mattheus en Jeffrey te vertrouwen zijn na het gesprek wat ze net hebben gehad? Meerdere malen aangeven het te willen weten of ze hem gaan nomineren en dan elke keer geen antwoord krijgen. Daarna druppelen ze één voor één af en ligt hij nog alleen daar op de bank
Gaat over Sharice. Dat zij er achter is gekomen dat Mattheus op haar gestemd heeft vorige keerquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
Milena had het niet verwacht van haar (weten niet wie)
Matthie : ik vind het wel kut ik ga dat wel zeggen tegen haar , ik moet wel even ballen krijgen. Gij hebt meer ballen dan ik.
Wat moeten ze anders eten? Dit is het enige wat er is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef Lrod01 het volgende:
Weer een hele avondmaaltijd voor lunch (! ) met gehakt en al. Is het niet veel slimmer om voor lunch wat makkelijker te doen zodat je 's avonds een grotere portie hebt? Niet al te snuggere mensen daar.
Hadden ze al eerder een keer gemaaktquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:25 schreef lojanda het volgende:
Jordy krijgt eindelijk zijn zin.. stamppot boerenkool.
Stel Jordy had hem ingezet, Sharice stemt niet op Jordy voor de zekerheid. Dan heeft ze geen enkele reden om hem in te zetten. Waarom hem inzetten voor 't groepje, terwijl je later jezelf ermee kan redden?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef marky het volgende:
[..]
Het vervelende is is dat Charice er ook een heeft die alles neutraliseerd. Ze heeft aangegeven die eventueel in te willen zetten.
Nee er is niet veel keus maar je hoeft toch niet 2x per dag een compleet avondmaal te vreten. Wees eens wat creatiever overdag. Kunnen genoeg doen met aardappelen alleen al.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders eten? Dit is het enige wat er is.
Misschien voor het zingen. Ik hoop voor het zingen! We kijken niet naar de soundmixshow toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
raar.. sl.. terwijl ze eten aan het maken zijn.
beeld weer op s1
Ja, bijvoorbeeld 's middags moespetazie en 's avonds boerenkoolstampot.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:28 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee er is niet veel keus maar je hoeft toch niet 2x per dag een compleet avondmaal te vreten. Wees eens wat creatiever overdag. Kunnen genoeg doen met aardappelen alleen al.
Sharice gaf gister aan bij Matti dat ze Milena zou redden met haar GC Jolien erop zou nooit gebeuren omdat die in het vlaamse groepje safe is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Stel Jordy had hem ingezet, Sharice stemt niet op Jordy voor de zekerheid. Dan heeft ze geen enkele reden om hem in te zetten. Waarom hem inzetten voor 't groepje, terwijl je later jezelf ermee kan redden?
Als Jordy hem in had gezet, had hij een bondje kunnen hebben met Niels en Axel om op Milene en Jolien te gaan. Dan had waarschijnlijk een van de meiden er op gestaan.
Oh echt? Heeft ze niet mee gekregen, dat ze dit jaar voor zichzelf spelen? Dat is bij haar binnenkomst toch ook gezegd?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:32 schreef marky het volgende:
[..]
Sharice gaf gister aan bij Matti dat ze Milena zou redden met haar GC Jolien erop zou nooit gebeuren omdat die in het vlaamse groepje safe is.
Ze hebben niet veel aardappelen zeiden ze gisteren. Boerenkool in overvloed maar dat vinden ze niet te eten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:28 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee er is niet veel keus maar je hoeft toch niet 2x per dag een compleet avondmaal te vreten. Wees eens wat creatiever overdag. Kunnen genoeg doen met aardappelen alleen al.
Ook al zo’n domme zet om die voor een ander te gebruiken.. denk ook niet dat iemand uit “hun” groepje hetzelfde zou doen om Sharice te redden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Oh echt? Heeft ze niet mee gekregen, dat ze dit jaar voor zichzelf spelen? Dat is bij haar binnenkomst toch ook gezegd?
Sharice is stapelverliefd op Milenaquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook al zo’n domme zet om die voor een ander te gebruiken.. denk ook niet dat iemand uit “hun” groepje hetzelfde zou doen om Sharice te redden.
Ze is verliefd op Milena (mijn gedachte)quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Oh echt? Heeft ze niet mee gekregen, dat ze dit jaar voor zichzelf spelen? Dat is bij haar binnenkomst toch ook gezegd?
Zo lijkt het wel...quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice is stapelverliefd op Milena
Teveel om ff te zeggen maar het komt er op neer dat er een mes in zijn rug is gestoken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat zegt ie? Ik moet even zonder geluid
Neuh, Wicky of Milena.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef Clasientje het volgende:
Jordy en Wicky blijven wel. Niels gaat eruit Vrijdag let maar op 😂
Jane vroeg hoe hij zich voelde, dus hij verteld het hele verhaal (weer) over vertrouwen, nomineren blablablaquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zo'n mazzel zullen we wel niet hebbenquote:
Misschien een beetje vals van mij, maar ik vind eigenlijk dat Niels moet blijven, en Wicky ook.. Beetje een aardverschuiving zou wel goed zijn. Dat het niet verloopt zoals ze zelf willen en/of verwachtenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef Clasientje het volgende:
Jordy en Wicky blijven wel. Niels gaat eruit Vrijdag let maar op 😂
Denk dat hij ook wel boos is op zichzelf. Hij heeft het zelf niet gezien en zelf laten gebeuren.quote:
Zegge... zit jij ff de voorspellende rol van @freaky40 over te nemenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:46 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nee Niels gaat eruit een mannelijke Belg dit keer.
Dat mensen zich niet aan de afspraken houden, dat heeft hij wel gedaan, maar drie keer een mes in de rug gekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet leuk vinden als ze mij met een zaklantaarn in de ogen ging schijnen als ik sliep eerlijk gezegdquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:46 schreef Verity het volgende:
Jordy is boos, omdat vannacht, terwijl hij sliep, ze met een lampje in z'n ogen hebben zitten schijnen. En daarna hebben ze ook zitten schaterlachen.
Jordy: Ik heb de gamechanger gekocht om mijn tijd hier te verlegen, niet om een ander te naaien.
Jordy komt er nu achter dat hij Jeffrey en Mattheus niet te vertrouwen zijn en hij is daarom geïrriteerd/boos.
Zeker als je je al teleurgesteld voelt in hun.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet leuk vinden als ze mij met een zaklantaarn in de ogen ging schijnen als ik sliep eerlijk gezegd
Klopt, maar kom dan overeind en zeg ''kap daar eens mee'' en niet de volgende dag zeikenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet leuk vinden als ze mij met een zaklantaarn in de ogen ging schijnen als ik sliep eerlijk gezegd
Ik hoop het ook, maar zal wel ijdele hoop zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:50 schreef Flow3r het volgende:
Jane suggereert iets ? "Denk je dat ik van stem verandert ben ? "
Ik hoop nog op een twist en dat 1 van de dames er op staat
Waarschijnlijk verstandiger om niets te zeggen, krijg je ook geen gezeur.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, maar kom dan overeind en zeg ''kap daar eens mee'' en niet de volgende dag zeiken
Lagen laatst in de voorraadkamer om te gebruiken als je 's nachts naar de wc moetquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:51 schreef Ireth het volgende:
Misschien ben ik het domme blondje maarre...
Waar hebben ze dan zaklampen vandaan???
hebben ze gekregen om veilig naar de wc te gaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:51 schreef Ireth het volgende:
Ja vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:51 schreef Ireth het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/search/?q=zaklampquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:51 schreef Ireth het volgende:
Ze kamperen al vanaf dag 1 en daar horen zaklampen bijquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:51 schreef Ireth het volgende:
Die hebben ze gekregen voor als ze 's nachts naar de wc gaan. Verder mogen ze ze niet gebruiken, maar ze hebben schijt aan BB en BB doet er niets tegen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:51 schreef Ireth het volgende:
Wij zien meer van hun dan hun zelf zien. Die zien dat gekonkel wat wij zien natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:50 schreef mazaru het volgende:
Gebrek aan mensenkennis Jordy. Figuren zoals die Jeffrey zijn onbetrouwbaar.
Precies, die "zoom" van 99 cent is het, Daar zat Mattie gisteravond mee te spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/search/?q=zaklamp
Ook zonder die extra beelden hadden er belletjes af moeten gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij zien meer van hun dan hun zelf zien. Die zien dat gekonkel wat wij zien natuurlijk niet
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/search/?q=zaklamp
Ze vroeg er zelf naarquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Arme Jane die moet dit gewauwel ook maar aanhoren
Jane kan niet zoveel toch? Hebben ze niet genoeg mensen voorquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Zou mooi zijn als éen van de dames er toch op komt en Jordy niet en dat ze dan denken dat hij zijn gamechanger heeft ingezet en die dus het spel uit is
Ik vertrouw op een twist van Jane
4 genomineerdenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:56 schreef Flow3r het volgende:
Zou mooi zijn als éen van de dames er toch op komt en Jordy niet en dat ze dan denken dat hij zijn gamechanger heeft ingezet en die dus het spel uit is
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:56 schreef Flow3r het volgende:
vind ik goed van Jordy! Niels wilde Jordy niet naast hem op de bank hebben en daarom moest Jordy zijn gamechanger inzetten.. Laat Jordy dat lekker zelf bepalen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:55 schreef Verity het volgende:
Nu zie je maar weer dat Jordy niet blindelings Niels volgt, maar ook gewoon doet wat hij wilt. Anders had hij de gamechanger ingezet.
Had hij al voor het nomineren gezegdquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:58 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Jordy kennende weet iedereen dezelfde avond nog dat hij de GC niet heeft ingezet
Dat kan en dat mag als je hoort hoe er over hem geroddeld wordt is het bij die andere ook persoonlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:45 schreef PunkieePie het volgende:
Jordy neemt dit allemaal veel te persoonlijk.
Eigenlijk wel sneu
Dat willen we juist zienquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:03 schreef Kissingbird het volgende:
Rare streamlock tijdens het eten.
of zou de boerenkool over de tafel vliegen nu![]()
Op 2 ookquote:
Jordy en Niels hebben elkaar over het algemeen altijd vrij los gelaten in wat ze doen. Dit is voor Jordy met de neus op de feiten gedrukt moment.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vind ik goed van Jordy! Niels wilde Jordy niet naast hem op de bank hebben en daarom moest Jordy zijn gamechanger inzetten.. Laat Jordy dat lekker zelf bepalen.
Dus heel goed als ie dat uiteindelijk niet gedaan heeft.
Maar dit gemeut is dan weer een beetje jammer
Kan wat mij betreft zo op de inboedellijst voor de verzekering. Is voor mij figuratie...quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze heeft al net zo'n vrolijke blik als Charice![]()
Zo’n gezicht de hele dag en dan die vreselijke stem daar ook nog bijquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:07 schreef Ebinas het volgende:
Kijkt ook heel vaak, heel vrolijk![]()
[ afbeelding ]
Ja dat hebbennwe gezien hoe ze dat dedenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:11 schreef Ireth het volgende:
Keanu, Jeff en jolien weten precies te vertellen hoe hun het zouden doen met koken en verdelen van de kruiden...
Kook dan ook eens een keer!!Stelletje fietsbellen!
Das ook wel mijn lijstjequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef basicsaint het volgende:
Top 3 irritatielijst:
Jeffrey
Keanu
Milena
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Milena veel stemmen heeft gekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:14 schreef Verity het volgende:
Als het gelijk spel is, dan is dat tussen Jordy en ??? Milena? Of toch Axel?
Het zou wel kunnen als Elsa, Wicky, Axel, Jane, Niels, Jordy en misschien David en Pootje ook nog.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Milena veel stemmen heeft gekregen.
Misschien heeft Matti haar genomineerd in de hoop dat ze naar huis gaat zodat zijn (ex) vriendin weer fijn kan kijken zonder onderbuikgevoelquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Milena veel stemmen heeft gekregen.
Hij zei wel dat hij iets anders ging doen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien heeft Matti haar genomineerd in de hoop dat ze naar huis gaat zodat zijn (ex) vriendin weer fijn kan kijken zonder onderbuikgevoel
Precies aan die drie heb ik de pest.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef basicsaint het volgende:
Top 3 irritatielijst:
Jeffrey
Keanu
Milena
Als hij er op staat gaat hij nergens heen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:24 schreef basicsaint het volgende:
Jordy denkt dat hij er morgen op staat. Wel heel dom dat ie dan zijn GC niet heeft ingezet.
Ik hoop met je mee! Anders worden de kleine groepjes 1 voor 1 weg gespeeld door de grote groep. Daar liggen ook nog de meeste gamechangers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
OF ze zeggen dit en het was toch een beslissende stem voor het nomineren
ja ik blijf hopen op iets
Ja tenzij er een twist komt nog.. ben ik daar ook een beetje bang voor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Anders worden de kleine groepjes 1 voor 1 weg gespeeld door de grote groep. Daar liggen ook nog de meeste gamechangers.
Knap dat je dat nu al weet. Jordy moet de Nederlandse stemmen delen met Wicky. Ik durf er niks over te zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij er op staat gaat hij nergens heen.
Is nog bezig met landen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
Beide David's snappen het spel nog niet helemaal denken Niels, Jordy en Axel.
Vind zelf dat David S. sowieso er vaak uitziet als iemand die geen idee heeft hoe ie daar terecht gekomen is
[ afbeelding ]
Zegt het jankende watjequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is nog bezig met landen.
Keanu wederom ; nogmaals mensen moeten het niet zo persoonlijk opvatten het is maar een spel.
Uhu............
???😂quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zegge... zit jij ff de voorspellende rol van @:Freaky40 over te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |